Γνωστά άγνωστα των μέσων ενημέρωσης σε μια εποχή τεχνητής νοημοσύνης
Πώς θα παραταχθεί η σκακιέρα; Πού είναι οι ασφαλείς ζώνες;
-Οι έξυπνοι εκδότες θα δουν ευκαιρίες να εκπαιδεύσουν την τεχνητή νοημοσύνη στις δικές τους ιδιόκτητες πληροφορίες για να παρέχουν παρόμοιες εμπειρίες με τις διεπαφές που μοιάζουν με συνομιλία που η τεχνητή νοημοσύνη δημιουργεί ως προσδοκία .
– Η μετατόπιση των μοντέλων αναζήτησης σε περιβάλλον συζήτησης έχει δυσοίωνες συνέπειες για τους εκδότες. Είναι απλώς δύσκολο αυτή τη στιγμή να δούμε πώς η εξάλειψη της οικείας τριβής της αναζήτησης – χτενίζοντας μια δέσμη πληρωμένων συνδέσμων και SEO’d to the hills links – δεν θα είναι καθαρά αρνητικό για τους εκδότες των οποίων τα μοντέλα εξαρτώνται από την επισκεψιμότητα αναζήτησης. Η Microsoft είναι αξιοθαύμαστα ειλικρινής ότι ξοδεύει την ανάπτυξη της τεχνητής νοημοσύνης στην αναζήτηση για να αναγκάσει την Google να «χορέψει».
Αυτό παρουσιάζει μια άλλη κατάσταση όπου οι εκδότες θα διαπιστώσουν με δυσαρέσκεια ότι η Google μπορεί να είναι ο πιο αξιόπιστος σύμμαχός της, έστω και μόνο επειδή η Google έχει κεκτημένο συμφέρον να διατηρήσει μια όψη του status quo. Αλλά, όπως είπε ο Chris Best σε ένα πρόσφατο επεισόδιο του The Rebooting Show , το επιχειρηματικό μοντέλο είναι το πεπρωμένο. Διαφημίσεις σε συνομιλία AI – ίσως μια προσέγγιση με διπλή υπογράμμιση σε στυλ ζωντανών μέσων; – θα είναι δύσκολο να το πετύχουμε και οι άνεμοι που επικρατούν πνέουν προς τα μοντέλα συνδρομής μετά την ανώμαλη εμμονή της τεχνολογίας με μοντέλα που βασίζονται σε διαφημίσεις κατά τη διάρκεια του Web 2.0.
– Η τεχνολογία είναι σχεδόν πάντα μια αποπληθωριστική δύναμη γιατί είναι το καλύτερο εργαλείο που έχουμε για την αύξηση της ανθρώπινης παραγωγικότητας. Το Διαδίκτυο παραδόξως δεν έκανε το εργατικό δυναμικό ιδιαίτερα πιο παραγωγικό, πιθανώς επειδή η τεχνολογία επικοινωνίας μάς έδωσε τη γνώση του κόσμου στα δάχτυλά μας, αλλά οι εφαρμογές μας οδήγησαν σε απόσπαση της προσοχής με κάθε είδους αλόγιστη κύλιση.
– Τα εργαλεία AI θα επιταχύνουν την τάση των μικρότερων οργανισμών. Το μελλοντικό εκδοτικό μοντέλο θα είναι πολύ πιο αδύνατο από ό,τι στο παρελθόν και ακόμη και στο παρόν. Η τεχνητή νοημοσύνη θα διαγράψει πολλά από τα διαρκή πλεονεκτήματα της κλίμακας, καθώς μικρές ομάδες ατόμων θα μπορούν να ανταγωνιστούν τους μεγαλύτερους οργανισμούς με έξυπνη χρήση εργαλείων τεχνητής νοημοσύνης για να ανταγωνιστούν. Το να είσαι μικρός εκδότης σήμαινε ότι είσαι αναποτελεσματικός. Έπρεπε να δημιουργήσετε μια υποδομή –συμπεριλαμβανομένων των ανθρώπων– που δεν θα μπορούσε να εφαρμοστεί ευρέως και επομένως ήταν αναποτελεσματική. Ακριβώς όπως η στροφή στο cloud computing διευκόλυνε τις νεοφυείς επιχειρήσεις, αυτή η αλλαγή θα πρέπει να ωφελήσει τους νέους σε βάρος των κατεστημένων φορέων, των οποίων τα πλεονεκτήματα σε βάρος θα είναι όλο και περισσότερο οι υποχρεώσεις.
– Κάποτε μου είπαν ότι σε μια κρίση το leaderboard μπορεί να αλλάξει. Η αστάθεια είναι γενικά ευκαιρία. Η τεχνητή νοημοσύνη είναι ένας εξαιρετικός επιταχυντής και θα ασκήσει περαιτέρω πίεση στις ήδη πιεσμένες βάσεις κόστους εκδοτών.
– Ο Derek Thompson είχε πρόσφατα ένα συναρπαστικό podcast με τον Dror Poleg , κυρίως για το μέλλον των πόλεων. «Αυτό που κάνει η τεχνολογία τώρα είναι ότι κάνει όλα τα επαγγέλματα επεκτάσιμα», είπε ο Poleg.
Ο Poleg σκιαγραφεί στα περιγράμματά του αυτό που υποσχέθηκε το Web3 και η οικονομία των δημιουργών , μια τεράστια ισοπέδωση του αγωνιστικού χώρου και ακόμη και η εμφάνιση εταιρειών πολυμέσων ως δισκογραφικών.
Μπορείτε να υποστηρίξετε ότι η τεχνητή νοημοσύνη θα προωθήσει την εξαφάνιση των εκδοτικών εμπορικών σημάτων. Η εξατομίκευση του περιεχομένου και η απώλεια της ισχύος διανομής και τιμολόγησης είχαν ήδη διαβρώσει την αξία των παλαιών επωνυμιών. Και όμως η τεχνητή νοημοσύνη θα οδηγήσει σε μια έκρηξη συνθετικού περιεχομένου και παραποίησης. Οι μάρκες πρέπει να γίνουν φάροι εμπιστοσύνης και αξιοπιστίας και να λειτουργούν σε διαφορετικό άκρο του φάσματος από την άψυχη τεχνητή νοημοσύνη.
Η φύση αυτών των εμπορικών σημάτων πιθανότατα θα αλλάξει περισσότερο προς την ανθρώπινη κατεύθυνση. Το All-In podcast μίλησε με ενθουσιασμό για ένα μέλλον στο οποίο οι άνθρωποι φαντάζονται τις δικές τους ταινίες. Δεν πιστεύω ότι ο κόσμος το θέλει αυτό. Η τεχνητή νοημοσύνη θα οδηγήσει σε κάθε είδους κακή εξατομίκευση όπου δεν χρειάζεται ή δεν είναι επιθυμητό. Η εξατομίκευση έχει ήδη γίνει μια ακόμη άσκηση βελτιστοποίησης που αγνοεί την πολυπλοκότητα και τις αντιφάσεις της ανθρωπότητας. Το καλύτερο των μέσων είναι μια σύνδεση σε ανθρώπινο επίπεδο .
Όσοι δεν έχουν απόψεις – και πολλές μάρκες εκδόσεων που βλέπω να ανήκουν σε αυτήν την κατηγορία – θα υποφέρουν κυρίως επειδή δεν είναι μοναδικοί και επέλεξαν μια ασφαλέστερη μέση οδό. Η τεχνητή νοημοσύνη θα αλλάξει πολύ, αλλά η μέση οδός πάντα τσακίζεται.
Περισσότερα εδώ
Known unknowns of media in an AI era