Η Ευρώπη ξοδεύει δισεκατομμύρια για το πράσινο υδρογόνο. Είναι ένα ριψοκίνδυνο στοίχημα
Απόσπασμα:
Σήμερα, το φωτεινό κίτρινο εργοστάσιο παραγωγής ενέργειας κρυμμένο πίσω από έναν φράχτη καλυμμένο με γκράφιτι καίει αέριο που θερμαίνει τον πλανήτη για να παράγει ηλεκτρική ενέργεια. Αλλά αν όλα πάνε σύμφωνα με το σχέδιο, μια μέρα θα στραφεί σε υδρογόνο χωρίς εκπομπές. Είναι το πρώτο, μικροσκοπικό μέρος ενός ονειρεμένου ενεργειακού συστήματος που σκιαγραφείται από υπεύθυνους χάραξης πολιτικής σε όλη την Ευρώπη, οι οποίοι βασίζονται στο πράσινο καύσιμο για να επιτύχουν μερικούς από τους πιο επιθετικούς κλιματικούς στόχους του κόσμου. Αυτό το όνειρο βασίζεται στη μετατροπή νεόκτιστων ρυπογόνων υποδομών για καύση υδρογόνου, ένα καύσιμο που θα είναι πολλές φορές πιο ακριβό από το φυσικό αέριο και που κανείς δεν έχει καταλάβει πώς να κινείται με ασφάλεια και φθηνά χύμα.
Οι ειδικοί συμφωνούν ότι το υδρογόνο θα πρέπει να παίξει κάποιο ρόλο στο να φτάσει ο κόσμος στο μηδέν σε τομείς όπως η χαλυβουργία, η αεροπορία και η ναυτιλία. Ωστόσο, τα ελάχιστα πρώτα έργα που επικεντρώθηκαν στη χρήση υδρογόνου για την παραγωγή ενέργειας στην Ευρώπη, δείχνουν ότι δεν θα είναι τόσο εύκολη μια ανταλλαγή, όπως οι υποστηρικτές την παρουσιάζουν.
Σημειώσεις:
Για πολλούς ανθρώπους που είναι σε θέση να γνωρίζουν τέτοια πράγματα, το υδρογόνο φαίνεται σαν ένα καύσιμο επόμενου βήματος για σκοπούς όπου απαιτούνται υψηλές θερμοκρασίες (όπως η χαλυβουργία) ή όπου οι μπαταρίες που μπορούν να κρατήσουν αρκετή ενέργεια είναι πολύ βαριές (μεγάλα αεροσκάφη ).
Μπορεί επίσης να κατασκευαστεί χωρίς να παράγει εκπομπές, να καίει καθαρά και ορισμένες υποδομές ορυκτών καυσίμων (ειδικά αγωγοί φυσικού αερίου) μπορούν να επαναχρησιμοποιηθούν για χρήση με υδρογόνο.
Τούτου λεχθέντος, είναι επίσης εύφλεκτο και επομένως επιρρεπές σε έκρηξη κατά το χειρισμό και οι άνθρωποι που θέλουν να παράγουν το υλικό σε κλίμακα δεν κατάφεραν να δείξουν ότι είναι ασφαλές, οικονομικό και ακόμη και χρήσιμο.
Πολλή καλή θεωρητική χρησιμότητα εδώ, λοιπόν, και πολλά χρήματα που επενδύονται για να γίνει αυτό το έργο, αλλά ελάχιστες αποδείξεις ότι το κάνει—τουλάχιστον πέρα από τα πειραματικά μοντέλα…
Συνέχεια στο