Συμμετοχή της UNISON στην Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών
Η UNISON, κορυφαία εταιρεία παροχής υπηρεσιών Facility Management και Human Resources, συμμετείχε ενεργά στην Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών, τιμώντας μια παράδοση χρόνων. Η «προσφερόμενη εμπειρία» αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της εταιρικής κουλτούρας, εστιάζοντας στη διαρκή αναβάθμιση και υποστήριξη του ρόλου όσων, άμεσα ή έμμεσα, έρχονται σε επαφή με τον πελάτη.
Με αφορμή την Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών, η UNISON διοργάνωσε σειρά από δράσεις που αφορούσαν τόσο τους ανθρώπους της, όσο και τις επιχειρήσεις που την επιλέγουν, αποσκοπώντας στη συνολικότερη ανάπτυξη του ήδη υψηλού επιπέδου υπηρεσιών που παρέχει. Μέσα από τις δράσεις, ενισχύθηκε η αξία της εξυπηρέτησης και αναγνωρίστηκε η συνδρομή των ανθρώπων που καθημερινά υποστηρίζουν τους πελάτες.
Κατά το διάστημα αυτό, ομάδες από το Sales & το Operations πραγματοποιούσαν στοχευμένες συναντήσεις με πελάτες στο πλαίσιο προώθησης διορθωτικών ενεργειών, όπως ορίζεται και από τις πάγιες διαδικασίες της εταιρείας για την οικοδόμηση στέρεων σχέσεων συνεργασίας. Επιπλέον, διοργανώθηκε μία σειρά από webinars με θεματολογία σχετική με την ενδυνάμωση της εμπειρίας & της ουσιαστικής επαφής με τον πελάτη, ενώ η εβδομάδα έκλεισε με συνάντηση των υπαλλήλων για καφέ, πρωινό και απολογισμό στα γραφεία Αθήνας και Θεσσαλονίκης.
Η UNISON εστιάζοντας στην παροχή ποιοτικών υπηρεσιών «ακούει» τόσο τους ανθρώπους της όσο και τους πελάτες. Έτσι, εξελίσσεται διαρκώς, απαντώντας στις πραγματικές ανάγκες της αγοράς, ανεβάζοντας παράλληλα τον πήχη στην εξυπηρέτηση όλων εκείνων που την εμπιστεύονται.