
Το «Customer Service Excellence for Front Line Supervisors» τώρα και στη Θεσσαλονίκη
• Υπό την Αιγίδα του Δήμου Θεσσαλονίκης
Το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ – www.customerservice.gr) στο πλαίσιο των εκπαιδευτικών του δραστηριοτήτων, δημιούργησε την ακαδημία ACADEMY OF CUSTOMER SERVICE EXCELLENCE (ACSE). Η Ακαδημία ACSE, δημιουργήθηκε με τη συνεργασία και την επιστημονική φροντίδα του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών.
Τα εκπαιδευτικά προγράμματα της Ακαδημίας, βασίζονται στη βιωματική εκπαίδευση. Οι εισηγητές του είναι ακαδημαϊκοί και υψηλόβαθμα στελέχη επιχειρήσεων με πολυετή εμπειρία και εφαρμογές στο χώρο της εξυπηρέτησης πελατών. Συνδυάζεται με τον τρόπο αυτό, η ακαδημαϊκή γνώση και έρευνα με την εφαρμογή βέλτιστων πρακτικών σε πραγματικές συνθήκες.
Ένα από τα προγράμματα της Ακαδημίας είναι και το ‘’Customer Service Excellence for Front Line Supervisors’’.
Στο πρόγραμμα αυτό έχουν ήδη εκπαιδευτεί πάνω από 120 στελέχη του Ιδιωτικού και Δημόσιου τομέα, με εξαιρετικά αποτελέσματα και εφαρμογές στην καθημερινή τους πρακτική.
Σε συνέχεια της επιτυχημένης διεξαγωγής του προγράμματος στην Αθήνα, το ΕΙΕΠ ξεκινάει την παροχή του και στη Θεσσαλονίκη στις 5,6 & 12, 13 Νοεμβρίου 2015, με την ευγενική φιλοξενία της Epsilon Net στις εγκαταστάσεις της.
Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα τελεί υπό την Αιγίδα του Δήμου Θεσσαλονίκης.
Στόχοι της Εκπαίδευσης
- Προσωποποίηση σχέσης με πελάτη
- Συνεχής Βελτίωση Επιπέδου Εξυπηρέτησης
- Αξιοποίηση πελάτη ως «μέσο» marketing
- Μοναδική εμπειρία για τον πελάτη
- Υπέρβαση προσδοκιών
- Επιχείρηση: Learning Entity
- Εργαζόμενοι: Ικανοποίηση
- Ενίσχυση Δέσμευσης
- Ενσυναίσθηση
Η προσέγγιση
- Οι πλέον σύγχρονες επιστημονικές εξελίξεις & έρευνες
- Βιωματική Διαδραστική Εκπαίδευση
- Δημιουργία Ομάδων “Πρωταθλητών”
- Ανάπτυξη Γνώσης Καλλιέργεια Δεξιοτήτων & Ικανοτήτων
- Εξατομίκευση & Ευελιξία
- Εργαστήρια βασισμένα σε διεθνείς πρακτικές
- Team building activities
INFO
Σχετικά με το ΕΙΕΠ
Το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ) είναι ένας μη κερδοσκοπικός οργανισμός ο οποίος ιδρύθηκε το 2004 με την υποστήριξη πολυεθνικών, μεγάλων Ελληνικών εταιριών και επιστημονικών φορέων που λειτουργούν στην Ελλάδα. Σήμερα, 92 εταιρίες είναι μέλη του Ινστιτούτου.
Κοινή πεποίθηση των ιδρυτικών μελών του Ινστιτούτου ήταν η αναγνώριση της ανάγκης να αναβαθμιστεί και να υποστηριχθεί ο ρόλος όσων, άμεσα ή έμμεσα, έρχονται σε επαφή με τον πελάτη. Είναι απαραίτητο ολόκληρη η επιχειρηματική κοινότητα αλλά και οι κρατικοί φορείς στην Ελλάδα να δώσουμε μεγαλύτερη έμφαση στα θέματα που αφορούν στη σχέση με τον πελάτη.
Κρίσιμο ακόμη είναι να προωθήσουμε ένα επιχειρηματικό πλαίσιο που θα υποστηρίζει τις ατομικές δεξιότητες στην εξυπηρέτηση πελατών και θα αναγνωρίζει όσους τις εφαρμόζουν με επιτυχία. Το ΕΙΕΠ μέσω των μελών του, ο αριθμός των οποίων αυξάνεται ταχύτατα, απευθύνεται στον “εξυπηρετούμενο” πελάτη, πολίτη, άνθρωπο, με στόχο τη συνεχή βελτίωση της εξυπηρέτησής του.