Τρία βραβεία απέσπασε το Εργαστήριο Ιατρικής Φυσικής και Ψηφιακής Καινοτομίας του ΑΠΘ
Για δεύτερη συνεχή χρονιά, το Εργαστήριο Ιατρικής Φυσικής και Ψηφιακής Καινοτομίας του ΑΠΘ διακρίνεται για την εξαιρετική συμβολή του στην εκπαίδευση και την καινοτομία, λαμβάνοντας δύο GOLD βραβεία και ένα PLATINUM στα Educational Leaders Awards 2024.
Gold και Platinum βραβεία για τους Διά Βίου Ερευνητές για τον Καρκίνο
Συγκεκριμένα, το Εργαστήριο Ιατρικής Φυσικής και Ψηφιακής Καινοτομίας του ΑΠΘ έλαβε διπλή διάκριση με Gold και Platinum Award, στην κατηγορία «Δεσμός με την Κοινωνία στη Δημόσια Τριτοβάθμια Εκπαίδευση», με τίτλο «Διά Βίου Ερευνητές για τον Καρκίνο».
Η επιτυχία αυτή αποτελεί επιστέγασμα των συλλογικών προσπαθειών της ομάδας του Εργαστηρίου Ιατρικής Φυσικής και Ψηφιακής Καινοτομίας ΑΠΘ, την τελευταία δεκαετία, και της συνεργασίας του τον τελευταίο χρόνο με την Ελληνική Ομοσπονδία Καρκίνου. Ιδιαίτερη αναφορά αξίζει στη δημιουργία του πρώτου Ζωντανού Εργαστήριου για τον καρκίνο στην Ελλάδα, αυτοδιοικούμενο από και για τους ασθενείς. Στόχος είναι η ενεργή συμμετοχή των ασθενών στην έρευνα, επιτρέποντάς τους να διαμορφώνουν την ατζέντα και να συμμετέχουν ισότιμα στην υλοποίηση λύσεων.
Gold βραβείο για τις καινοτόμες πρακτικές της Διά Βίου Εκπαίδευσης Φοιτητών και Επαγγελματιών Υγείας
Το Εργαστήριο Ιατρικής Φυσικής και Ψηφιακής Καινοτομίας του ΑΠΘ έλαβε Gold Award στην κατηγορία «Καινοτομία στη Διδασκαλία στη Δημόσια διά βίου Εκπαίδευση», με τίτλο «Καινοτόμες πρακτικές εκπαίδευσης στη διά βίου εκπαίδευση φοιτητών και επαγγελματιών υγείας».
Συγκεκριμένα, το Εργαστήριο διακρίθηκε για το πρόγραμμα επιμόρφωσης, με τίτλο «Εκπαίδευση στη χρήση καινοτόμων/ψηφιακών τεχνολογιών για τη βελτίωση της ποιότητας ζωής και της καθημερινότητας ευάλωτων πληθυσμών και ατόμων με επίκτητες και αναπτυξιακές διαταραχές», το οποίο υλοποιείται σε συνεργασία με το Κέντρο Επιμόρφωσης και Διά Βίου Μάθησης του ΑΠΘ.
Το πρόγραμμα υλοποιείται στο πλαίσιο της δράσης της Δημόσιας Υπηρεσίας Απασχόλησης για την ανάπτυξη των ψηφιακών και πράσινων δεξιοτήτων 80.0000 ανέργων (Εθνικό Σχέδιο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας «Ελλάδα 2.0») και στοχεύει στην κατάρτιση και εξειδίκευση των επαγγελματιών υγείας, επιδιώκοντας την αναβάθμιση των προσόντων και την ενίσχυση δεξιοτήτων τους ως προς την αξιοποίηση των νέων τεχνολογιών για την υποστήριξη ατόμων μεγαλύτερης ηλικίας και ατόμων με αναπηρία.
«Οι διακρίσεις αυτές αποτελούν αναγνώριση της αφοσίωσης και της συνεχούς προσπάθειας της ομάδας μας να προάγει την εκπαιδευτική αριστεία και την καινοτομία» δήλωσε με αφορμή τις διακρίσεις ο Διευθυντής του Εργαστηρίου Ιατρικής Φυσικής και Ψηφιακής Καινοτομίας του ΑΠΘ, Καθηγητής Παναγιώτης Μπαμίδης, και τόνισε «Παράλληλα, τονίζουν τη δέσμευση του πανεπιστημίου μας στη σύνδεση της ακαδημαϊκής κοινότητας με την κοινωνία και την κοινωνική προσφορά, μέσω της ανάπτυξης και υλοποίησης προγραμμάτων που ανταποκρίνονται στις ανάγκες των πολιτών, ενδυναμώνοντας την τοπική και ευρύτερη κοινωνία και βελτιώνοντας την ποιότητα ζωής».
Η βράβευση πραγματοποιήθηκε χθες, Δευτέρα 1η Ιουλίου 2024, στην Αθήνα, στο Συνεδριακό Κέντρο Εθνικής Ασφαλιστικής.
Τα Educational Leaders Awards διοργανώνονται από την BOUSSIAS Εvents η οποία απονέμει βραβεία σε εκπαιδευτικά ιδρύματα και προσωπικότητες που ξεχωρίζουν για τις επιδόσεις τους στον τομέα της εκπαίδευσης, την προώθηση της καινοτομίας και την ανάπτυξη σύγχρονων εκπαιδευτικών πρακτικών.