Κλίση στο AI Learning

Του Brent Orrell

 
Σε μια ταχέως εξελισσόμενη ψηφιακή εποχή, η διασταύρωση της τεχνητής νοημοσύνης και της εκπαίδευσης έχει καταστεί κρίσιμος τομέας εξερεύνησης. Ένα πρόσφατο άρθρο του Wired τόνισε το Rebind, ένα AI που μετατρέπει τα βιβλία σε διαδραστικούς συντρόφους ανάγνωσης που επιτρέπουν στους αναγνώστες να συνομιλούν με συγγραφείς ενώ διαβάζουν. Σκεφτείτε το ως μια πλατφόρμα για φροντιστηριακή εκπαίδευση.

Ο John Dubuque, ένας εκατομμυριούχος μεγιστάνας υδραυλικών, εμπνεύστηκε να χτίσει το Rebind μετά από μια μεταμορφωτική εμπειρία διαβάζοντας το Είναι και Χρόνος του Heidegger με έναν δάσκαλο. Ήθελε να κάνει πλούσιες, εξατομικευμένες εμπειρίες ανάγνωσης προσβάσιμες σε όλους. Το Rebind έχει προσελκύσει αρκετούς δημοφιλείς συγγραφείς, οι οποίοι καταγράφουν σχόλια και συζητήσεις για τα βιβλία τους. Αυτές οι ηχογραφήσεις αποτελούν στη συνέχεια τη βάση για πρόσωπα AI που αλληλεπιδρούν με τους αναγνώστες, χρησιμεύοντας ως προσωπικοί δάσκαλοι.

Το Rebind είναι ένα μικρό παράδειγμα του τρόπου με τον οποίο τα μεγάλα γλωσσικά μοντέλα (LLMs) θα μπορούσαν να φέρουν επανάσταση στις ευκαιρίες εκπαίδευσης και κατάρτισης μέσω της πολύ διευρυμένης προσαρμογής και εξατομίκευσης της μάθησης. Τα φυσικά σχολεία είναι μια «τεχνολογία» βιομηχανικής εποχής για τη συγκέντρωση μαθητών, την απόσβεση του εκπαιδευτικού κόστους και τη σύνδεση των μαθητών με τους εκπαιδευτικούς. Ωστόσο, τα παραδοσιακά εκπαιδευτικά συστήματα συχνά αγωνίζονται να ανταποκριθούν στις ποικίλες ανάγκες των μαθητών, με τους εκπαιδευτικούς να προσπαθούν να καλύψουν την ποικιλία των μαθησιακών αναγκών των μαθητών στις τάξεις τους. Η τεχνητή νοημοσύνη έχει τη δυνατότητα να παρέχει στους μαθητές και τους εκπαιδευόμενους πρόσβαση όχι μόνο σε  οποιονδήποτε εκπαιδευτή, αλλά στους πιο καταρτισμένους και ειδικευμένους, με εξατομικευμένη διδασκαλία και ανατροφοδότηση  σε πραγματικό χρόνο   που επιβαρύνει τη μάθηση.

Τα εργαλεία που λειτουργούν με AI μπορούν επίσης να προσομοιώσουν σενάρια πραγματικού κόσμου, επιτρέποντας στους μαθητές να εξασκήσουν τις δεξιότητές τους σε ένα ελεγχόμενο περιβάλλον. Αυτή η πρακτική προσέγγιση βοηθά στη γεφύρωση του χάσματος μεταξύ θεωρητικής γνώσης και πρακτικής εφαρμογής, καθιστώντας τη μάθηση πιο αποτελεσματική και ελκυστική. Πάρτε, για παράδειγμα, τη χρήση της τεχνητής νοημοσύνης στην εκπαίδευση ειδικών υποστήριξης ομοτίμων στο Κεντάκι. Σε αυτό το πρόγραμμα, οι μαθητές μπορούν να χρησιμοποιήσουν ένα chatbot AI εκπαιδευμένο σε εκπαιδευτικό υλικό για να βελτιώσουν κρίσιμες διαπροσωπικέςδεξιότητες σε προσομοιωμένες αλληλεπιδράσεις με άτομα που αγωνίζονται με διαταραχές χρήσης ουσιών. Κατ ‘αρχήν, δεν υπάρχει σχεδόν κανένας τομέας εκπαίδευσης και κατάρτισης και ετοιμότητας του εργατικού δυναμικού που δεν θα μπορούσε να επωφεληθεί από την εκπαίδευση, την κατάρτιση και την παροχή συμβουλών με τεχνητή νοημοσύνη.

Υπάρχουν κάποιοι που φοβούνται ότι η τεχνητή νοημοσύνη σημαίνει το τέλος της διδασκαλίας και την απώλεια της ανθρώπινης σύνδεσης στον τρόπο με τον οποίο εκπαιδεύουμε. Ενώ οι χρόνιες ελλείψεις εργατικού δυναμικού καθιστούν το πρώτο απίθανο (δεν έχουμε αρκετούς εργαζόμενους σε κανέναν τομέα, συμπεριλαμβανομένης της διδασκαλίας), το δεύτερο λαμβάνει κάποια προσοχή και διευκρίνιση.

Τα LLM είναι μόνο μηχανές με την έννοια ότι τα τσιπ υπολογιστών που τα οδηγούν είναι ηλεκτρονικά. Η ουσία των LLMs – αυτό που παράγουν σε κείμενο, εικόνες και ομιλία – έχει τις ρίζες της στα πράγματα που οι άνθρωποι έχουν προηγουμένως παράγει. Τα LLM είναι, ή τουλάχιστον θα μπορούσαν να είναι, τα καλύτερα από αυτά που το είδος μας έχει σκεφτεί, παράγει και μάθει, διαθέσιμα σε πολύ μεγαλύτερα κοινά. Ο συνδυασμός της βέλτιστης σκέψης με τις βέλτιστες πρακτικές – όσον αφορά τις εκπαιδευτικές δεξιότητες, την επιμονή και την ακούραστη ικανότητα της τεχνολογίας – έχει μεγάλες δυνατότητες για τον εκδημοκρατισμό της υψηλής ποιότητας εκπαίδευσης και κατάρτισης. Επίσης, όπως μου είπε πρόσφατα ένας ηγέτης τεχνολογίας, θα μπορούσε να μας κάνει καλύτερους ανθρώπους παρέχοντας σε όλους όσους το θέλουν το καλύτερο από αυτό που έχει να προσφέρει η ανθρωπότητα.

 
Πηγή: aei.org

Σχετικά Άρθρα