Οι «μέτριες» αναπτυξιακές καθυστερήσεις της εποχής του COVID

Οι διαταραχές στην καθημερινή ζωή της εποχής του COVID οδήγησαν σε «μέτριες» καθυστερήσεις στην επίτευξη αναπτυξιακών ορόσημων μεταξύ των μικρών παιδιών, σύμφωνα με μια νέα μελέτη της JAMA Pediatrics .

Γιατί έχει σημασία: Η μεγαλύτερη μέχρι τώρα μελέτη για τον αντίκτυπο της πανδημίας στην ανάπτυξη της πρώιμης παιδικής ηλικίας επικυρώνει τις ανησυχίες ορισμένων γονέων σχετικά με τους περιορισμούς για τον COVID , αλλά οι συγγραφείς της μελέτης είπαν ότι τα ευρήματά τους προσφέρουν επίσης έναν λόγο για «επιφυλακτική αισιοδοξία».

Τι βρήκαν: Η μελέτη , με επικεφαλής την Ιατρική Σχολή Τζονς Χόπκινς, εξέτασε δεδομένα από περίπου 50.000 παιδιά από τη γέννηση έως την ηλικία των 5 ετών με βάση αναφορές από ένα διαδικτυακό εργαλείο προσυμπτωματικού ελέγχου που χρησιμοποιείται από γιατρούς πρωτοβάθμιας περίθαλψης.

  • Παρατήρησαν «σημαντικές» μειώσεις ανάλογα με την ηλικία σε ορισμένες περιοχές. Για παράδειγμα, οι βαθμολογίες επικοινωνίας μειώθηκαν περίπου 3% και οι βαθμολογίες προσωπικής-κοινωνικής και επίλυσης προβλημάτων μειώθηκαν κατά περίπου 2% σε μια περίοδο τριών ετών που ξεκίνησε λίγο πριν την πανδημία.
  • «Οι δεξιότητες επικοινωνίας, προσωπικές-κοινωνικές και επίλυσης προβλημάτων βελτιώνονται κατά τη διάρκεια των διαπροσωπικών αλληλεπιδράσεων και ως εκ τούτου μπορεί να έχουν υπονομευθεί περισσότερο από το άγχος των γονέων ή των φροντιστών κατά τη διάρκεια του lockdown, του κλεισίματος παιδικής μέριμνας και της κοινωνικής αποστασιοποίησης», γράφουν οι συγγραφείς.
    • Δεν είδαν αλλαγές στις λεπτές ή αδρές ​​κινητικές δεξιότητες κατά την ίδια χρονική περίοδο.
  • Η επίδραση ήταν πιο περιορισμένη στα βρέφη σε σύγκριση με τα μικρά παιδιά.

Τι παρακολουθούμε: Οι ερευνητές προειδοποίησαν ότι είναι σημαντικό να συνεχιστεί η παρακολούθηση της ανάπτυξης στα παιδιά, επειδή οι μακροπρόθεσμες επιπτώσεις αυτών των μέτριων μειώσεων είναι ασαφείς.

Πηγή: axios.com

Σχετικά Άρθρα