Πέρα από το Loyalty: Γιατί το “Noviverse” είναι ένα Masterclass στο Marketing που κάθε επιχειρηματίας πρέπει να μελετήσει
Πώς χτίζεις πιστότητα πελατών (loyalty) σε μια εποχή που όλα αντιγράφονται και η προσοχή διαρκεί δευτερόλεπτα;
Η απάντηση δεν είναι απλά “εκπτώσεις” ή “πόντοι”. Η απάντηση είναι να χτίσεις έναν ολόκληρο κόσμο γύρω από το brand σου. Έναν κόσμο στον οποίο ο πελάτης θέλει να ανήκει.
Ας πάρουμε για παράδειγμα την πρόσφατη ανακοίνωση της Novibet για το “Noviverse”. Ναι, στην καρδιά του είναι ένα “πρόγραμμα επιβράβευσης”. Αλλά η στρατηγική πίσω από αυτό είναι ένα masterclass στο σύγχρονο μάρκετινγκ.
Δεν το ονόμασαν απλά “Novibet Rewards”. Το ονόμασαν “Noviverse” (Novibet + Universe). Με μία λέξη, επικοινωνούν ότι αυτό δεν είναι ένα πρόγραμμα· είναι ένα ολόκληρο “σύμπαν” εμπειριών.
Και κοιτάξτε τους συνεργάτες: πάνω από 100 εταιρείες σε ταξίδια, εστίαση, αθλητισμό, τεχνολογία.
Τι μας διδάσκει αυτό;
- Το Brand σου είναι μεγαλύτερο από το προϊόν σου: Η Novibet δεν πουλάει πλέον απλά “gaming”. Πουλάει lifestyle. Συνδέει το brand της με κάθε πτυχή της ζωής του πελάτη της (ταξίδια, φαγητό, διασκέδαση).
- Χτίσε ένα “οικοσύστημα”, όχι μια “συναλλαγή”: Το “Noviverse” δημιουργεί ένα κλειστό οικοσύστημα. Δίνει στον πελάτη τόσους πολλούς λόγους να μείνει μέσα στο σύμπαν της Novibet, που το να φύγει μοιάζει με απώλεια. Αυτή είναι η απόλυτη στρατηγική “stickiness”.
- Η εξατομίκευση είναι το κλειδί: Με 100+ συνεργάτες, η Novibet μπορεί να προσφέρει ανταμοιβές που είναι απόλυτα σχετικές με τον κάθε χρήστη ξεχωριστά. Δεν δίνει το ίδιο “δώρο” σε όλους.
Το «μάθημα» για τους δημιουργικούς επιχειρηματίες είναι αυτό: Μη σκέφτεστε απλά πώς θα “πουλήσετε”. Σκεφτείτε πώς θα χτίσετε το δικό σας “Σύμπαν”.
Ποιο είναι το “Noviverse” της δικής σας επιχείρησης;
mywaypress.gr –Περιεχόμενο αξίας με την υποστήριξη υβριδικής νοημοσύνης.
Για αναγνώστες με μεγάλο εύρος προσοχής.




