Σημαντική διάκριση για τη Διεύθυνση Πωλήσεων της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας

Μία ιδιαίτερα σημαντική επιτυχία σημείωσε η Διεύθυνση Πωλήσεων της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας, καθώς έλαβε την ανώτατη διάκριση Sales Award στο πλαίσιο των εργασιών του Παγκόσμιου Συνεδρίου Πωλήσεων της HEINEKEN,  που πραγματοποιήθηκε στο Amsterdam.

Η Διεύθυνση Πωλήσεων της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας ξεχώρισε ανάμεσα σε εταιρίες του ομίλου HEINEKEN απ’ όλο τον κόσμο, με βασικά κριτήρια αξιολόγησης το μέγεθος και την επιτυχημένη διαδικασία της αλλαγής στον τρόπο εργασίας του τμήματος, σε συνδυασμό με τα θετικά αποτελέσματα που αναγνωρίστηκαν σε παγκόσμιο επίπεδο.

Ο κ. Νίκος Ζώης, Διευθυντής Πωλήσεων της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας δήλωσε σχετικά: «Είμαστε ιδιαίτερα περήφανοι για την μεγάλη αυτή διάκριση. Θα συνεχίσουμε να εργαζόμαστε έτσι ώστε η Ελλάδα και η Αθηναϊκή Ζυθοποιία να γίνουν το σημείο αναφοράς μέσα στη HEINEKEN σε σχέση με την αποδοτική λειτουργία ενός σύγχρονου τμήματος Πωλήσεων και την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών μας. Το βραβείο αυτό έρχεται στην καταλληλότερη χρονική στιγμή για να επιβραβεύσει τις προσπάθειές μας και να επιβεβαιώσει ότι τα καλύτερα βρίσκονται μπροστά μας!»

 

INFO

Σχετικά με την Αθηναϊκή Ζυθοποιία

Η Αθηναϊκή Ζυθοποιία Α.Ε. είναι η μεγαλύτερη εταιρία παραγωγής και εμπορίας μπίρας στην Ελλάδα. Ιδρύθηκε το 1963 από μια ομάδα Ελλήνων επιχειρηματιών και σήμερα αποτελεί μέλος του Ομίλου Heineken N.V. Παράγει στην Ελλάδα τις μπίρες Amstel, Amstel Pils, Amstel Bock, Amstel Radler, Amstel Free, Heineken, ΑΛΦΑ, ΑΛΦΑ Strong, AΛΦΑ Weiss, Fischer, ΒΙΟΣ 5, Buckler και το φυσικό μεταλλικό νερό ΙΟΛΗ. Παράλληλα, εισάγει γνωστές μάρκες όπως: Sol, Mc Farland, Erdinger, Affligem, Murphys, Duvel, Chimay και άλλες. Διαθέτει 3 μονάδες σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη & Πάτρα και 2 ιδιόκτητα βυνοποιεία σε Θεσσαλονίκη & Πάτρα. Παράλληλα, διαθέτει μια μονάδα εμφιάλωσης του Φυσικού Μεταλλικού Νερού ΙΟΛΗ στη Λαμία.

Με τη βοήθεια ενός εκτεταμένου δικτύου διανομής και πώλησης παράγει και διανέμει τα προϊόντα τις σε 20 χώρες και στις 5 ηπείρους.

Παράλληλα με την επιχειρηματική της ανάπτυξη, η εταιρία επενδύει επί σειρά ετών στον εκσυγχρονισμό της παραγωγικής διαδικασίας, στην υιοθέτηση μιας ολοκληρωμένης περιβαλλοντικής πολιτικής, τη διαμόρφωση ενός ασφαλούς και δίκαιου εργασιακού περιβάλλοντος, την ενημέρωση των καταναλωτών για την υπεύθυνη κατανάλωση του αλκοόλ και την κοινωνική προσφορά, πάντα με την έμπρακτη συμβολή των εργαζομένων της, με διαφάνεια και λογοδοσία.

Στα εργοστάσια της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας λειτουργεί βιολογικός καθαρισμός, ανακυκλώνεται περισσότερο από το 99% των απορριμμάτων ενώ, με βάση συγκεκριμένους δείκτες, γίνεται σταθερή πρόοδος σχετικά με τη μείωση των πόρων ενέργειας (ηλεκτρική, θερμική και νερό) και των ρύπων βάσης. Επιπλέον, από το 2008 επικοινωνεί το πρόγραμμα επαναχρησιμοποίησης των επιστρεφόμενων φιαλών, που αποτελεί μία συμπεριφορά ακόμα πιο φιλική προς το περιβάλλον και από την ανακύκλωση.

Στο πλαίσιο της σχέσης με την κοινωνία και τις τοπικές κοινότητες, η Αθηναϊκή Ζυθοποιία έχει να επιδείξει έντονη συνεισφορά. Παράλληλα, η συμμετοχή στα κοινωνικά, αθλητικά και πολιτιστικά δρώμενα αποτελεί σημαντικό άξονα της δραστηριότητας της εταιρίας. Ήταν Μέγας Χορηγός των Ολυμπιακών Αγώνων του 2004 στην Αθήνα, ενώ από το 2005 χορηγεί την πιο δημοφιλή αθλητική διοργάνωση, το UEFA Champions League και στηρίζει το ελληνικό ποδόσφαιρο, χορηγώντας την Εθνική Ομάδα Ποδοσφαίρου. Παράλληλα, μέσω της Heineken, προσφέρει τη δυνατότητα στους λάτρεις της καλής ξένης μουσικής να απολαμβάνουν μοναδικές μουσικές βραδιές, ενώ, μέσω της Amstel, υποστηρίζει την καλή ελληνική μουσική και πολλά ακόμα πολιτιστικά δρώμενα της χώρας.

Σχετικά Άρθρα