Το Chivas – The Venture ολοκλήρωσε τα mentoring workshops για startups με κοινωνικό αντίκτυπο

Το ChivasThe Venture, στο πλαίσιο της προσπάθειας ενίσχυσης του οικοσυστήματος κοινωνικής επιχειρηματικότητας στην Ελλάδα, πραγματοποίησε τρία mentoring workshops με στόχο την εκπαίδευση και καθοδήγηση των startupers σε θέματα κοινωνικής επιχειρηματικότητας.

 
Τα workshops υλοποιηθήκαν σε συνεργασία με τους ειδικούς της Ashoka στην Ελλάδα, του μεγαλύτερου παγκόσμιου δικτύου κοινωνικών επιχειρηματιών, με βασικό άξονα τον τρόπο με τους οποίους μπορούν να ενσωματώσουν στη λειτουργία της επιχείρησής τους κοινωνικές πρακτικές, επιδιώκοντας θετικά αποτελέσματα για το ευρύτερο κοινωνικό σύνολο. Παράλληλα, οι παρευρισκόμενοι είχαν την ευκαιρία να προετοιμαστούν για την υποβολή της αίτησής τους στον παγκόσμιο διαγωνισμό.

Ειδικότερα, στο πρώτο mentoring workshop, που διοργανώθηκε στις εγκαταστάσεις της Οργάνωσης Γη στο Κ44, με κεντρική εισηγήτρια τη Serena Davis, στέλεχος του οργανισμού Ashoka, αναλύθηκαν τα χαρακτηριστικά που καθιστούν μια επιχείρηση κοινωνική, ώστε να διερευνήσουν οι παρευρισκόμενοι τη δυνατότητα συμμετοχής στον παγκόσμιο διαγωνισμό Chivas – The Venture και να διεκδικήσουν μέρος της χρηματοδότησης $1 εκατ. Στη συνέχεια, το δεύτερο mentoring workshop «ταξίδεψε» στη Θεσσαλονίκη, στις εγκαταστάσεις του biscotto coffee+, στο Εμπορικό Κέντρο Mediterranean Cosmos. Ο κύκλος των workshop ολοκληρώθηκε με το τρίτο mentoring workshop «Story telling for Social Impact», με θέμα τις τεχνικές επικοινωνίας και παρουσίασης μιας κοινωνικής επιχείρησης, εν όψει της παρουσίασης των 5 φιναλίστ του διαγωνισμού στην κριτική επιτροπή του διαγωνισμού τον Ιανουάριο 2017. Το τρίτο workshop πραγματοποιήθηκε στο The Cube Athens, ένα startup cluster στην καρδιά της Αθήνας, στο πλαίσιο του StartUp Safary Athens, με εισηγήτριες την Δρ. Αγγελική Κοσμοπούλου, Σύμβουλο Επικοινωνίας και Μέλος Δ.Σ., The People’s Trust και την Χριστίνα Φίλη, Γεν. Διευθύντρια του οργανισμού Ashoka στην Ελλάδα.

Υπενθυμίζεται, πως το Chivas – The Venture, ο πρώτος παγκόσμιος διαγωνισμός κοινωνικής επιχειρηματικότητας στην Ελλάδα, έφτασε στην τελική ευθεία καθώς οι αιτήσεις έχουν κλείσει και έχουν περάσει στο 1ο στάδιο αξιολόγησης, ώστε να προκύψουν οι 5 κορυφαίοι φιναλίστ του διαγωνισμού, οι οποίοι θα παρουσιάσουν τις ιδέες τους σε ανοικτή εκδήλωση τον Ιανουάριο 2017 για να προκύψει ο Έλληνας νικητής.

 
INFO

Λίγα λόγια για το Chivas

Το Chivas Regal κυκλοφόρησε για πρώτη φορά το 1909 και έκτοτε αποτελεί το πρώτο luxury whisky στον κόσμο. Ένα διαχρονικό, κλασικό whisky, που φημίζεται για την ποιότητα, την γεύση, το ύφος, τη σύνθεση και τη μοναδικότητά του. Το Chivas Regal είναι μια παγκόσμια μάρκα, που υπήρξε πάντα αναπόσπαστο μέρος της ανάπτυξης του σκωτσέζικου whisky σε όλο τον κόσμο. Σήμερα πουλάει 4,5 εκατ. λίτρα ετησίως σε περισσότερες από 150 χώρες σε όλο τον κόσμο. Με την προσφορά, την επιχειρηματικότητα και την ακεραιότητα να βρίσκονται στο επίκεντρο του Chivas Regal, η μάρκα εγκαινίασε το 2014 την επιτυχημένη  καμπάνια Win the Right Way, η οποία έχει ως στόχο να εμπνεύσει τη νέα γενιά, ενώ παράλληλα έχει θετικό αντίκτυπο στο ευρύτερο κοινωνικό σύνολο.

Η γκάμα του Chivas Regal περιλαμβάνει το Chivas 12, το Chivas 18 και το  Chivas 25. Το 2015, η κορυφαία μάρκα λάνσαρε το κορυφαίο μέλος της οικογένειας του Chivas Regal, το Chivas Regal The Icon, ενώ τον Οκτώβριο του 2016 κυκλοφορεί στην Ελλάδα και το Chivas Extra: ένα νέο, πλούσιο Chivas blend με whiskies που έχουν παλαιωθεί σε σπάνια βαρέλια που περιείχαν sherry.

 
INFO Photo

img_5149

Στιγμιότυπο από το workshop του Chivas – The Venture στην Ένωση Γη @ Κ44, Γιάννης Βιδιαδάκης, Marketing Manager Pernod Ricard Hellas, Serena Davis Ashoka Ελλάδας, Κωνσταντίνος Μαχαίρας Διευθυντής της Ένωσης Γη, Κλαίρη Χαρόγιαννη, Senior Brand Manager Pernod Ricard Hellas

 
img_3723

Γ. Βιδιαδάκης, Αγγελική Κοσμοπούλου, Χριστίνα Φίλη, Ελευθερία Τσόχατζη (Head of Marketing Pernod Ricard Hellas), Κλαίρη Χαρόγιαννη

Σχετικά Άρθρα