Ενισχυμένη η θέση της ERGO στην ελληνική αγορά

Το 2015 η κερδοφορία της ERGO Ελλάδας  διαμορφώθηκε στα 36 εκατ. ευρώ και η παραγωγή ασφαλίστρων ενισχύθηκε κατά 2% στα 140 εκατ. ευρώ, όταν το σύνολο της αγοράς στις γενικές ασφαλίσεις υποχώρησε κατά 8%. Τα θετικά οικονομικά αποτελέσματα της προηγούμενης χρονιάς, ενίσχυσαν τη θέση της ERGO στην ελληνική αγορά και επέτρεψαν στη διοίκηση της εταιρείας να βελτιώσει τις παροχές στο δίκτυο των συνεργατών της και τους πελάτες της, ανανεώνοντας προς όφελός τους την προσφορά της για δωρεάν παροχή check up στους ασφαλισμένους του κλάδου αυτοκινήτου.

 
Κατά τη διάρκεια ομιλίας του στο δίκτυο συνεργατών της εταιρείας, ο CEO της ERGO Ελλάδας κ. Θεόδωρος Κοκκάλας (photo άνω) εξέφρασε την ικανοποίησή του για τα οικονομικά αποτελέσματα της προηγούμενης χρονιάς, που επισφραγίζουν μια πολυετή κερδοφόρο πορεία, ενώ εκτενή αναφορά έκανε στις προκλήσεις της ασφαλιστικής αγοράς που έχουν επίκεντρο την ψηφιοποίηση των εργασιών.

«Digitalization είναι η λέξη που θα πρέπει να θυμόμαστε από εδώ και πέρα και θα μονοπωλεί το ενδιαφέρον μας», τόνισε ο κ. Κοκκάλας, καλώντας τους συνεργάτες της εταιρείας να προετοιμαστούν για το μέλλον «που θα είναι ψηφιακό και σε επίπεδο επικοινωνίας και σε επίπεδο πώλησης». Ο CEO της ERGO Ελλάδας εκτίμησε ότι τα περιθώρια ανάπτυξης της αγοράς είναι μεγάλα και αναδεικνύουν το ρόλο της διαμεσολάβησης για την ενίσχυση της ασφαλιστικής συνείδησης του Έλληνα καταναλωτή. «Αξιοποιώντας το πλεονέκτημα της χαμηλής ασφαλισιμότητας στη χώρα μας, το δίκτυο της εταιρείας καλείται να θέσει το ασφαλιστικό προϊόν στις προτεραιότητες του Έλληνα», κατέληξε ο κ. Κοκκάλας.

Σχετικά Άρθρα