Ο Γιώργος Πρίντεζης βασικός εκφραστής της καμπάνιας, της Dirty Laundry

Την ιστορία που κρύβει η ελληνική εταιρεία αντρικών ρούχων, Dirty Laundry (www.dirty-laundry.eu), παρουσιάζει η πρώτη καμπάνια του σήματος με slogan “There’s always a story behind”. Κάθε ρούχο της Dirty Laundry έχει τη δική του ιστορία, η οποία αντανακλά την καινοτομία και μοναδικότητά του μέσα από τις ατέλειωτες ώρες εύρεσης της κατάλληλης πρώτης ύλης, την εξειδικευμένη επεξεργασία της, την εξαιρετική ραπτική, το ιδιαίτερο σχέδιο και το πάθος των ανθρώπων που το δημιουργούν.

Σκοπός της καμπάνιας είναι να συστήσει τη μάρκα και τις αξίες της -μέσα από τη νέα φθινοπωρινή/χειμερινή κολεξιόν 2016/2017– στο αντρικό κοινό που ζει σε έντονους αστικούς ρυθμούς, αναζητά την ποιότητα και επιλέγει ρούχα που εκφράζουν την προσωπικότητά του.

Γι αυτό το λόγο, βασικός εκφραστής της καμπάνιας είναι ο Γιώργος Πρίντεζης, ο οποίος επιλέχθηκε για τη στάση ζωής, το χαρακτήρα και την προσωπικότητά του. Για την Dirty Laundry άλλωστε αυτό είναι το σημαντικότερο. Το στυλ δημιουργείται από τη στάση ζωής εκείνου που φοράει το ρούχο. Οι αξίες που πρεσβεύει ο Γιώργος όπως το πάθος για σκληρή δουλειά, ο σεβασμός στους συναθλητές, η αστείρευτη δίψα και ο διαρκής αγώνας για την αριστεία, καθώς και το χιούμορ με το οποίο αντιμετωπίζει την καθημερινότητα είναι ταυτόσημες με εκείνες της μάρκας.

Την καμπάνια υπογράφει η δημιουργική ομάδα της BrainwashFX και την παραγωγή το στούντιο διαφημιστικής φωτογραφίας Ampoo.

 
INFO

Λίγα λόγια για την εταιρεία
Η Dirty Laundry ιδρύθηκε το 2012 και δραστηριοποιείται στο ανδρικό ρούχο. Η έμφαση στην επιλογή ξεχωριστής πρώτης ύλης, στην εξειδικευμένη επεξεργασία της, στο ιδιαίτερο σχέδιο και στη μοναδικότητα της συσκευασίας, καθώς και ο σεβασμός στον πελάτη είναι οι παράγοντες που έχουν κάνει την εταιρεία να γνωρίσει σημαντική ανάπτυξη τους τελευταίους μήνες. Μεγάλα brands όπως τα Attica Stores έχουν προσθέσει στα ράφια τους τα ιδιαίτερα ρούχα της, δίπλα σε εκείνα ορισμένων εκ των μεγαλύτερων επιχειρήσεων στο χώρο της μόδας σε ολόκληρο τον κόσμο. Στα μελλοντικά σχέδια της εταιρείας είναι η δημιουργία δικού της δικτύου καταστημάτων.

Σχετικά Άρθρα