
Τεχνητή νοημοσύνη – η πραγματική ευκαιρία αφορά τους ανθρώπους
Τι λένε τα δεδομένα: Οι καταναλωτές υποστηρίζουν την τεχνητή νοημοσύνη για την υγειονομική περίθαλψη και την εκπαίδευση – αλλά όχι τη δημοσιογραφία, την πολιτική και τη νομοθεσία
Ενώ πολλοί άνθρωποι εστιάζουν στην τεχνητή νοημοσύνη ως τεχνολογία, η πραγματική ευκαιρία αφορά τους ανθρώπους, σύμφωνα με τη νέα έκθεση του Εθνικού Ερευνητικού Ομίλου Stagwell « The AI-Powered Human ». Η έρευνα προσδιορίζει πέντε βασικούς τομείς της καθημερινής ζωής στους οποίους οι καταναλωτές βλέπουν τα περισσότερα οφέλη από τον συνδυασμό ανθρώπου και μηχανής:
- AI ως προσωπικός διαχειριστής– για βοήθεια με την καθημερινή παραγωγικότητα, τα ταξίδια, τα ψώνια, την αυτοκινητοβιομηχανία και τα παιδιά.
- Δημιουργία παραγωγικότητας στην εργασία.
- Βελτίωση της δημιουργικότητας και της αυτοέκφρασης– ειδικά για τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, την τέχνη και τη μουσική.
- Σύνδεση με άλλους– ιδιαίτερα για δέσμευση στην κοινότητα και ραντεβού.
- Ευημερία και προσωπική ανάπτυξη– ειδικά στην υγειονομική περίθαλψη και την εκπαίδευση.
- Ωστόσο, οι καταναλωτές είναι δύσπιστοι σχετικά με την εφαρμογή της τεχνητής νοημοσύνης σε τομείς της ζωής τους με γνώμονα το συναίσθημα και την ανθρώπινη σύνδεση – ιδιαίτερα τη δημοσιογραφία, την πολιτική και τη νομική βιομηχανία.