
Σεισμός στα Μέσα Ενημέρωσης
Ο William Lewis, εκδότης της Washington Post, και η Emma Tucker, αρχισυντάκτρια της The Wall Street Journal – δύο Βρετανοί ηγέτες που προωθούν ριζικές αλλαγές σε δύο σεβαστές αμερικανικές μάρκες μέσων ενημέρωσης – δέχονται κριτική και συνεχείς διαρροές από το προσωπικό τους, γράφει ο διευθύνων σύμβουλος της Axios.com Jim VandeHei.
- Οι λαβές: Τα στελέχη κινούνται πολύ γρήγορα, πολύ ωμά, πολύ τυχαία για να αλλάξουν τις ιστορικές εφημερίδες τους, γνωρίζοντας ελάχιστα για το πώς λειτουργούν πραγματικά τα μέσα ενημέρωσης των ΗΠΑ. Οι συγγραφείς των μέσων ενημέρωσης το αγκαλιάζουν: Είναι μια ζουμερή ιστορία. Κατά βάθος, αυτοί – όπως και άλλοι δημοσιογράφοι – φοβούνται ότι θα μπορούσαν να είναι οι επόμενοι.
Γιατί έχει σημασία: Είναι δίκαιο να κατηγορούμε τις στιλιστικές επιλογές. Ο Lewis – που αντιμετωπίζει συνεχείς έρευνες για διαμάχες δεοντολογίας από τη δουλειά του στην πατρίδα του το Ηνωμένο Βασίλειο – έχει καταρρίψει την κατακόρυφη πτώση της κυκλοφορίας της Post, ακόμη και τους δικούς του δημοσιογράφους. Αλλά ο Lewis και η Tucker είναι εύστοχοι στην πεποίθησή τους ότι τα μέσα ενημέρωσης – ακόμη και οι μεγάλες αμερικανικές μάρκες τους – είναι κατεστραμμένα. Μόνο επείγουσες, δραματικές αλλαγές θα σώσουν τις περισσότερες εταιρείες.
Η μεγάλη εικόνα: Είχαμε μια θέση στην πρώτη σειρά για αυτή την εκπληκτική πραγματικότητα. Συνδημιουργήσαμε το Politico το 2007, την αυγή της Μεγάλης Αναστάτωσης των ΜΜΕ, και στη συνέχεια το Axios το 2017, στο επίκεντρο της απότομης πτώσης του κλάδου μας. Σταθήκαμε τυχεροί: Χτίσαμε και τις δύο εταιρείες στην Ουάσιγκτον, με μεγάλη έμφαση στην πολιτική και την εξουσία – δύο θέματα που μέχρι σήμερα οδηγούν σε μεγάλο αναγνωστικό κοινό και έσοδα.
- Μπορώ λοιπόν να το πω αυτό με πλήρη εμπιστοσύνη και ταπεινότητα: Αυτό είναι το πιο δύσκολο περιβάλλον για τα μέσα ενημέρωσης στη διάρκεια της ζωής μου. Και δεν είναι κοντά. Και δεν διορθώνεται εύκολα.
Όλοι στα μέσα ενημέρωσης πρέπει να κατανοήσουν τα αδιαμφισβήτητα γεγονότα:
- Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης πεθαίνουν ως αξιόπιστη πηγή αναγνωστών. Πρώτον, αυτές οι πλατφόρμες καταβρόχθισαν την προσοχή που κάποτε κυριαρχούσαν τα παραδοσιακά μέσα ενημέρωσης. Στη συνέχεια, έφαγαν τη συντριπτική πλειονότητα των εσόδων μας με τη μικροστόχευση διαφημίσεων στο τεράστιο κοινό τους. Στη συνέχεια, αποπλάνησαν τους εκδότες με υποσχέσεις πλούτου για να δημιουργήσουν περιεχόμενο γι ‘αυτούς. Τώρα, υποβαθμίζουν τις ειδήσεις. Το Facebook αντιπροσώπευε το 30% της επισκεψιμότητας του Axios πριν από δύο χρόνια. Ήταν περίπου 1% τον Μάιο!
- Μιλώντας για κυκλοφορία, σχεδόν όλοι το χάνουν. Πολλά από αυτά. Στο Axios, εξακολουθούμε να καλλιεργούμε το δικό μας, αλλά αυτό είναι μια ανωμαλία όταν κοιτάζετε το τοπίο. Ο Lewis διαπίστωσε ότι η Post έχει χάσει το μισό μηνιαίο κοινό της από το 2020. Φανταστείτε τους μισούς ανθρώπους να πηγαίνουν σε έναν έμπορο αυτοκινήτων ή ένα εστιατόριο.
- Ω, θα χειροτερέψει. Ακόμα κι αν η γενετική τεχνητή νοημοσύνη αποδειχτεί υπερβολικά διαφημισμένη, κάτι που δεν νομίζω ότι θα συμβεί, το μόνο πράγμα που έχει τη δυνατότητα να κάνει εκπληκτικά καλά —αν λύσει το πρόβλημά του να διακρίνει το γεγονός από τη φαντασία— είναι να συνθέτει και να απαντά σε ερωτήσεις σχετικά με τις ειδήσεις
- Οι συνδρομές των καταναλωτών θεωρούνται πιθανός σωτήρας. Είναι μια οφθαλμαπάτη. Οι άνθρωποι που είναι πιο πιθανό να πληρώσουν για ειδήσεις έχουν ήδη, προς όφελος των New York Times, της Journal και μερικών άλλων που αιχμαλώτισαν αυτούς τους αναγνώστες νωρίς. Η νέα πραγματικότητα: Κάθε νέα συνδρομή είναι πιο δύσκολη από την προηγούμενη.
- Η εύρεση νέων αναγνωστών οπουδήποτε γίνεται όλο και πιο δύσκολη μέρα με τη μέρα. Το οικοσύστημα ειδήσεών μας έχει καταρρεύσει σε δεκάδες κομμάτια – παιδιά στο TikTok, νέες γυναίκες στο Instagram, μαμάδες στο Facebook, δεξιοί σε δεξιά νησιά, αριστεροί σε αριστερά νησιά. Μια νευρική φωνή μπορεί να τραβήξει την προσοχή εκατοντάδων δημοσιογράφων σε μια μεγάλη εταιρεία μέσων ενημέρωσης.
Τι ακολουθεί:Εμείς στα μέσα ενημέρωσης πρέπει να κάνουμε περισσότερα με λιγότερα. Να απαιτούμε αριστεία σε όλα τα επίπεδα ανά πάσα στιγμή, όπως και άλλοι κλάδοι ελεύθερης αγοράς· πετάξτε με σιγουριά και γρήγορα ιδέες που δεν λειτουργούν πλέον. αξιοποιήστε νέες ιδέες και τεχνολογίες για να κάνετε τα πράγματα καλύτερα, πιο γρήγορα και πιο αποτελεσματικά. και ακούστε πιο προσεκτικά αυτό που θέλετε ή χρειάζεστε στους αναγνώστες — μετά παραδώστε το χωρίς να ενοχλείτε.
- Θα υπάρχει μηδενική αγορά για τη μετριότητα — ή μεγάλες, βαρετές ιστορίες που μπορεί να κερδίσουν βραβεία αλλά να μείνουν αδιάβαστες.
Συμπερασματικά: Αυτό που κάνουμε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο – εξαιρετικές προσπάθειες να φτάσουμε στην πλησιέστερη προσέγγιση της αλήθειας – έχει βαθιά σημασία. Γίνεται όλο και πιο δύσκολο — και σας χρειαζόμαστε περισσότερο από ποτέ.
Πηγή: axios.com