
Έρευνα της GfK Hellas: Αγοραστικές συνήθειες και χρήση των Tablet
• Υψηλές προσδοκίες έφεραν την χαμηλή ικανοποίηση των καταναλωτών από την αγορά των Tablets
Σημαντικό παράγοντα στην τελική απόφαση αποτελούν οι πωλητές εντός του καταστήματος, με κύριο κριτήριο αγοράς τα τεχνικά χαρακτηριστικά του προϊόντος.
Αυτά και όχι μόνο είναι τα ευρήματα από την έρευνα που διεξήγαγε η GfK Hellas στις αρχές του έτους, καταγράφοντας το “ταξίδι” του καταναλωτή προς την τελική του απόφαση στην αγορά Tablet.
√ Ο ρόλος της πληροφόρησης
Ένας στους τρεις επισκέπτεται την ιστοσελίδα των καταστημάτων για να ενημερωθεί για τα προϊόντα πριν την τελική απόφαση, ενώ οι πωλητές στα καταστήματα εξακολουθούν να επηρεάζουν σημαντικά την απόφαση του καταναλωτή.
√ Τεχνικά χαρακτηριστικά
Το μέγεθος της οθόνης, το λειτουργικό , η τιμή και η ποιότητα της οθόνης είναι τα 4 συστατικά που αποτελούν τους βασικούς παράγοντες / κριτήρια επιλογής.
Οι άντρες είναι οι πλέον δραστήριοι στην κατηγορία έναντι του γυναικείου πληθυσμού με το 65% αυτών να κάνει χρήση του Tablet σε καθημερινή βάση.
Η χρήση τους, περιορίζεται συνήθως στο σπίτι, όπως δηλώνουν 8 στους 10 καταναλωτές, χωρίς να το μοιράζονται με φίλους/συγγενείς εκτός σπιτιού.
√ Λόγοι μη ικανοποίησης
Μόνο 4 στους 10 από τους πρόσφατους αγοραστές δηλώνουν απόλυτα ικανοποιημένοι από το προϊόν που επέλεξαν με αντίστοιχο ποσοστό να είναι εκείνοι που το προϊόν ανταποκρίθηκε στις προσδοκίες τους. Βασικά μειονεκτήματα αποτελούν τα τεχνικά χαρακτηριστικά. Αντίστοιχα, μόνο το 37% των ερωτώμενων θα συνιστούσαν το Tablet που αγόρασαν με απόλυτη βεβαιότητα.
INFO
Σχετικά με τη GfK
Η GfK είναι μια από τις μεγαλύτερες εταιρείες ερευνών στον κόσμο, με περίπου 13.000 ειδικούς, που εργάζονται για να ανακαλύψουν νέα στοιχεία για τον τρόπο με τον οποίο ο κόσμος ζει, σκέπτεται και ψωνίζει σε περισσότερες από 100 αγορές κάθε μέρα.
Η GfK συνεχώς καινοτομεί και χρησιμοποιεί τις τελευταίες τεχνολογίες και τις πιο έξυπνες μεθοδολογίες για να δώσει στους πελάτες της τη σαφέστερη αντίληψη των πιο σημαντικών ανθρώπων στον κόσμο: των πελατών τους. Το 2012 οι πωλήσεις της GfK ανήλθαν σε 1,51 δις ευρώ.