Η «κινητή διαφήμιση» ανθίζει, οι ταμπλέτες προπορεύονται, τα smartphones ακολουθούν, το PC δεν έχει πεθάνει, αύξηση 70% σε ESN, άλμα των ιστοσελίδων crowdfunding, απεριόριστη πρόσβαση σε συγκεκριμένες εφαρμογές. Ένα δις έξυπνα κινητά θα διατεθούν για πρώτη φορά το 2013.

• Deloitte: Προβλέψεις για τους κλάδους της Τεχνολογίας, των ΜΜΕ και των Τηλεπικοινωνιών  

 

 

• Οι χρήστες LTE (Long Term Evolution) τριπλασιάζονται, η διαφήμιση μέσω κινητών αυξάνεται κατά 50%, ξεκινάει η διείσδυση της 4Κ HDTV

 

 

 

 

 

Σύμφωνα με την 12η έκδοση των Προβλέψεων για τους κλάδους της Τεχνολογίας, των ΜΜΕ και των Τηλεπικοινωνιών για το 2013 της Deloitte, ένα δισεκατομμύριο έξυπνα κινητά (smartphones) θα διατεθούν το 2013, η διαφήμιση μέσω κινητών θα χωριστεί σε δυο κατηγορίες – σε ταμπλέτες (tablets) και έξυπνα κινητά – και περισσότεροι από το 90% των κωδικών που επιλέγουν οι χρήστες του διαδικτύου θα εκτεθούν σε επιθέσεις «hacking» σε δευτερόλεπτα.

 

 

 

Στις προβλέψεις της έκδοσης αναφέρεται επίσης ότι οι εταιρίες λειτουργίας τηλεοπτικών σταθμών θα συνεχίσουν να παρέχουν την πλειονότητα των υπηρεσιών μετάδοσης τηλεοπτικών προγραμμάτων και ταινιών μέσω διαδικτύου «Over-The-Top» (OTT), καθώς και ότι οι τηλεοράσεις ανάλυσης 4Κ δεν θα αναταράξουν ακόμα την αγορά.

 

 

 

«Οι φετινές προβλέψεις καλύπτουν μια σειρά από θέματα, από τη συνεχιζόμενη κυριαρχία των προσωπικών υπολογιστών (PCs) παρά τις μειούμενες πωλήσεις τους σε σύγκριση με τις «έξυπνες συσκευές» (smart devices), τις εξελίξεις σε σχέση με την τεχνολογία των δικτύων Long Term Evolution (LTE) και την πρόσβαση στα δεδομένα, στα smartphones και την ευαισθησία των κωδικών πρόσβασης» δήλωσε ο Jolyon Baker, Managing Director, Global TMT Industry της Deloitte.

 

 

 

«Διαχωρίζοντας τη διαφήμιση μέσω κινητών συσκευών, σε αυτή που απευθύνεται στα κινητά τηλέφωνα και σε εκείνη που απευθύνεται στις ταμπλέτες, οι διαφημιστές θα πρέπει να ξεκινήσουν να αναζητούν νέους τρόπους διαφήμισης, ειδικά για smartphones, όπως είναι τα διαδραστικά βίντεο ή τα παιχνίδια, ενώ παράλληλα οι ταμπλέτες μπορούν να δανειστούν περιεχόμενο που έχει δημιουργηθεί για PCs».

 

 

 

Επιπλέον, το 2013, ο κλάδος των smartphones μπορεί δημιουργήσει έσοδα της τάξεως των $4,9 δισ., ενώ η διαφήμιση σε ταμπλέτες έσοδα $3,4 δισ.

 

 

 

Τα έσοδα ανά μονάδα, ωστόσο, αποκαλύπτουν μια διαφορετική δυναμική καθώς τα έσοδα από τη διαφήμιση προβλέπονται σε $7 ανά ταμπλέτα και $0,60 ανά smartphone (συμπεριλαμβανομένων και των διαφημίσεων μέσω εφαρμογών «in-app ads»).

 

 

 

Θα παρατηρηθεί μια απότομη άνοδος της τεχνολογίας LTE, με το 2013 να είναι το πρώτο έτος που η LTE απευθύνεται σε πολλαπλές αγορές.

 

 

 

Η βάση των συνδρομητών θα τριπλασιαστεί σε 200 εκατομμύρια χρήστες μέχρι το τέλος του έτους και οι συνδρομητές LTE θα δημιουργούν περίπου 10% των εσόδων όλων των υπηρεσιών.

 

 

 

Η χρήση LTE θα είναι εξελικτική: τα μεγαλύτερα οφέλη από την συνδρομή σε LTE σε σχέση με 3G είναι πιθανό ότι θα είναι η καλύτερη απόδοση συγκριτικά με τις τωρινές εφαρμογές από τα e-mail μέχρι την ενημέρωση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.

 

 

 

Άλλα ενδιαφέροντα πορίσματα των φετινών προβλέψεων στους κλάδους Τεχνολογίας, ΜΜΕ και Τηλεπικοινωνιών που θα επηρεάσουν εμφανώς την αγορά το 2013 συμπεριλαμβάνουν τα ακόλουθα:

 

 

 

• Η «κινητή διαφήμιση» ανθίζει, οι ταμπλέτες προπορεύονται, ενώ, τα smartphones ακολουθούν

Η «κινητή διαφήμιση» – μια κατηγορία που συμπεριλαμβάνει τις ταμπλέτες, τα smartphones και άλλες συσκευές τηλεφώνων – θα αναπτυχθεί κατά 50 % αγγίζοντας τα $9 δισ. παγκοσμίως.

 

 

 

• Ένα δισεκατομμύριο smartphones θα διατεθούν για πρώτη φορά

Η χρήση αυτών, ωστόσο, θα διαφέρει, με έναν αυξανόμενο αριθμό κατόχων smartphones (περίπου 400 εκατομμύρια από τη σημερινή βάση των 1,9 δισ. ως το τέλος του έτους) σπάνια ή ποτέ να μην συνδέει τις συσκευές του σε υπηρεσίες δεδομένων.

 

 

 

• Το PC δεν έχει πεθάνει: Σημασία έχει η χρήση, όχι ο αριθμός των συσκευών

Από τις συνολικές πωλήσεις των PCs, των ταμπλετών και των smartphones το 2013, τα PCs θα καλύψουν το ένα πέμπτο. Ωστόσο ποσοστό μεγαλύτερο του 80% της κίνησης στο διαδίκτυο που μετράται σε bits θα συνεχίσει να καλύπτεται από τους παραδοσιακούς προσωπικούς υπολογιστές (desktops και laptops). Και από το συνολικό χρόνο που περνάμε στο σπίτι και στη δουλειά μπροστά στους υπολογιστές, τις ταμπλέτες και τα smartphones, περισσότερο από το 70% θα είναι μπροστά σε ένα PC.

 

 

 

• Η τεχνολογία 4K κερδίζει έδαφος

Το 2013 θα είναι το έτος κατά το οποίο η τηλεοπτική βιομηχανία θα ξεκινήσει να προετοιμάζεται για το επόμενο επίπεδο υψηλής ανάλυσης (HD), γνωστό και ως 4Κ, που θα προσφέρει τέσσερις φορές υψηλότερη ανάλυση σε σχέση με την τωρινή υψηλότερη ανάλυση HD TV. Η ανάπτυξη του 4Κ θα ολοκληρωθεί σε χρόνια: ενδεικτικά, το 2013 συσκευές 4Κ θα είναι για πολύ λίγους χρήστες. Περίπου 20 συσκευές θα είναι διαθέσιμες για εκείνους που επιθυμούν να δαπανήσουν μεταξύ $15.000 και $25.000 ανά συσκευή τηλεόρασης.

 

 

 

• Ας συντονιστούμε

Οι ιστοσελίδες crowdfunding θα συγκεντρώσουν περίπου $3-δισεκατομμύρια παγκοσμίως, μια αύξηση 100 τοις εκατό συγκριτικά με το 2011.

 

 

 

• Τα εταιρικά μέσα κοινωνικής δικτύωσης (Enterprise Social Networks – ESN)

Ποσοστό μεγαλύτερο του 90% των εταιριών Fortune 500 θα έχουν επιλεκτικά ή εξολοκλήρου ενσωματώσει ένα ESN μέχρι το τέλος του 2013, μια αύξηση 70 τοις εκατό από το 2011. Από εκείνους που έχουν εγγραφεί, μόνο ένα τρίτο θα διαβάσει το περιεχόμενο μια φορά τη βδομάδα ή περισσότερο και μόνο το 40% θα κάνει αναρτήσεις στο ESN κάθε μήνα.

 

 

 

• Η έλλειψη φάσματος είναι εμφανής: Χειροτέρευση πριν τη βελτίωση

Η ζήτηση για ασύρματο εύρος φάσματος συνεχίζει να αυξάνεται προσεγγίζοντας τα όρια εξάντλησης του φάσματος γεγονός που οδηγεί σε χαμηλότερες ταχύτητες, ενώ ορισμένες φορές και σε αδυναμία πρόσβασης σε δίκτυα ή τερματισμό κλήσεων ή μεταφοράς δεδομένων.

 

 

 

• Όλα όσα μπορούν να μεταφερθούν σε «εφαρμογές»

50 με 100 πάροχοι κινητής τηλεφωνίας θα προσφέρουν υπηρεσίες «all-you-can-eat» με απεριόριστη πρόσβαση σε συγκεκριμένες εφαρμογές – μια μέση λύση μεταξύ απεριόριστων χρεώσεων «all-you-can-eat» και χρέωση δεδομένων βάσει μετρήσεων.

 

 

 

INFO

Περισσότερες πληροφορίες για τις Προβλέψεις για τους κλάδους της Τεχνολογίας, των ΜΜΕ και των Τηλεπικοινωνιών για το 2013 είναι διαθέσιμες στον ακόλουθο σύνδεσμο: www.deloitte.com/Predictions2013

 

 

 

Σχετικά με τις Προβλέψεις για τους κλάδους Τεχνολογίας, ΜΜΕ και Τηλεπικοινωνιών

Οι Προβλέψεις για τους κλάδους Τεχνολογίας, ΜΜΕ και Τηλεπικοινωνιών βασίζονται σε παγκόσμια έρευνα με συνεντεύξεις και πληροφόρηση από πελάτες εταιριών-μελών της Deloitte, στελέχη της Deloitte, αναλυτές του κλάδου, ηγετικά στελέχη των κλάδων TMT, και χιλιάδες επαγγελματίες των εταιριών μελών ΤΜΤ του παγκόσμιου δικτύου της Deloitte.

 

 

 

Σχετικά με τη Deloitte στην Ελλάδα:

Η Deloitte Ελλάδας είναι μέλος της Deloitte Touche Tohmatsu Limited (DTTL), μιας ιδιωτικής Βρετανικής εταιρίας περιορισμένης ευθύνης, της οποίας οι εταιρίες-μέλη είναι νομικά χωριστές και ανεξάρτητες οντότητες.

 

 

 

Παρακαλούμε επισκεφθείτε την ιστοσελίδα www.deloitte.com/about για μια λεπτομερή περιγραφή της νομικής δομής της DTTL και των εταιριών-μελών. Η DTTL έχει εταιρίες-μέλη με παρουσία σε 150 χώρες, με περίπου 182.000 εργαζόμενους και ετήσιο κύκλο εργασιών USD 28,8 δισ. (2011).

 

 

 

 

Στην Ελλάδα, η «Deloitte Χατζηπαύλου Σοφιανός και Καμπάνης Α.Ε.» παρέχει ελεγκτικές (audit) υπηρεσίες, η «Deloitte Business Solutions Χατζηπαύλου Σοφιανός και Καμπάνης Α.Ε.» χρηματοοικονομικές (financial advisory), φορολογικές (tax) και συμβουλευτικές (consulting) υπηρεσίες και η «Direct Accounting Compliance & Reporting Services A.E.» λογιστικές υπηρεσίες (accounting outsourcing).

 

 

 

Με 470 άτομα προσωπικό και γραφεία στην Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη, η Deloitte Ελλάδας εστιάζεται σε όλους τους κυρίαρχους τομείς της οικονομίας, συμπεριλαμβανομένων των χρηματοοικονομικών υπηρεσιών, της ναυτιλίας, της ενέργειας, των καταναλωτικών προϊόντων, της υγείας και του ευρύτερου δημόσιου τομέα.

 

 

 

Στους πελάτες της Deloitte συγκαταλέγονται οι περισσότερες από τις μεγαλύτερες δημόσιες και ιδιωτικές εταιρίες του εμπορικού, βιομηχανικού και χρηματοοικονομικού τομέα.

 

 

 

→ My Way News  Highlights

my_way_press 13

Jolyon Baker, Managing Director, Global TMT Industry ,Deloitte-«Oι διαφημιστές θα πρέπει να ξεκινήσουν να αναζητούν νέους τρόπους διαφήμισης, ειδικά για smartphones, όπως είναι τα διαδραστικά βίντεο ή τα παιχνίδια, ενώ παράλληλα οι ταμπλέτες μπορούν να δανειστούν περιεχόμενο που έχει δημιουργηθεί για PCs»

 

Οι ιστοσελίδες crowdfunding θα συγκεντρώσουν περίπου $3-δισεκατομμύρια παγκοσμίως, μια αύξηση 100 τοις εκατό συγκριτικά με το 2011.

 

  

→ Tweet This

my_way_press 13

Deloitte-Tο 2013, ο κλάδος των smartphones μπορεί δημιουργήσει έσοδα $4,9 δισ., ενώ η διαφήμιση σε ταμπλέτες  $3,4 δισ-www.mywaypress.gr

 

Deloitte-Aπό το συνολικό χρόνο που περνάμε  μπροστά στους υπολογιστές,  περισσότερο από το 70% θα είναι μπροστά σε ένα PC- www.mywaypress.gr

 

 

www.mywaypress.gr

my way press 13

Σχετικά Άρθρα