
Η Bosch Ελλάδας υποστηρίζει και επενδύει σταθερά στις καινοτόμες πρωτοβουλίες
Στη θετική εξέλιξη των οικονομικών μεγεθών της Bosch Ελλάδας για το 2014 αναφέρθηκε ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας, Ιωάννης Κάπρας, (photo άνω) κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου, παρουσιάζοντας στοιχεία αναφορικά με την πορεία που ακολούθησε η εταιρεία τα τελευταία χρόνια στην ελληνική αγορά.
Συγκεκριμένα, η Bosch Ελλάδας ανακοίνωσε τη συνεχή καταγραφή ανοδικών ρυθμών ανάπτυξης στην ελληνική αγορά, επιτυγχάνοντας 12% αύξηση πωλήσεων το πρώτο τρίμηνο του 2015. Επιπλέον, όπως τόνισε ο κ. Κάπρας, το 2014, «μία ιδιαίτερα δύσκολη χρονιά για την αγορά, η Bosch Ελλάδας κατέγραψε θετικά μεγέθη, με τις πωλήσεις να αυξάνονται κατά 1,6%, σε σύγκριση με το 2013. Επιπρόσθετα, βάσει ενοποιημένων στοιχείων, το EBIT (αποτέλεσμα προ τόκων και φόρων) της εταιρείας ανήλθε στο 4,3% έναντι 1,7%, την αντίστοιχη περυσινή περίοδο, καταγράφοντας αύξηση 152%. Στο πλαίσιο αυτό, το 2014 ήταν η πρώτη θετική χρονιά, μετά την κρίση, για την εταιρεία, που διεύρυνε σημαντικά το αποτύπωμά της και σταθεροποίησε τη θέση της στην ελληνική αγορά. Σήμερα, διαθέτει τα προϊόντα της σε εκατοντάδες καταναλωτές, έχοντας σημαντικά μερίδια αγοράς σε όλους τους επιχειρηματικούς τομείς». Όπως σημείωσε, οι συνολικές πωλήσεις στην Ελλάδα για το 2014 ανήλθαν στα 33,1 εκατ. ευρώ (εκτός των οικιακών συσκευών).
O διευθύνων σύμβουλος της Bosch Ελλάδας έκανε αναφορά και στις προοπτικές για την ελληνική αγορά, λέγοντας ότι η εταιρεία εστιάζει και αναπτύσσει βιώσιμες και αποτελεσματικές λύσεις που αφορούν στη δημιουργία και την εξέλιξη εξοπλισμού και υπηρεσιών ηλεκτροκίνητων οχημάτων, υπηρεσιών λογισμικού για το Internet of Things («Διαδίκτυο των Πραγμάτων», όπου συσκευές και αντικείμενα καθημερινής χρήσης μπορούν να συνδέονται μεταξύ τους σε μία διαδικτυακή πλατφόρμα και, χρησιμοποιώντας και μεταδίδοντας δεδομένα από το φυσικό περιβάλλον, παρέχουν υπηρεσίες σε πρόσωπα, εταιρείες και οργανισμούς διοίκησης, βελτιώνοντας αισθητά την ποιότητα ζωής), MEMs αισθητήρων για χρήση σε αυτοκίνητα και smart phones, καθώς και έξυπνων, αποτελεσματικών και διασυνδεδεμένων λύσεων για την πόλη (Smart City), το αυτοκίνητο (Smart Car) και το σπίτι (Smart Building).
Ο κ. Κάπρας δήλωσε, μεταξύ άλλων: «Το 2015, συνεχίζουμε την αναπτυξιακή πορεία μας, επενδύουμε στην καινοτομία και την ανάπτυξη νέων τεχνολογιών, προσφέροντας λύσεις που κάνουν τη ζωή ευκολότερη και ασφαλέστερη».
Παράλληλα, όπως αναφέρθηκε, η εταιρεία, στο πλαίσιο της εταιρικής της κοινωνικής ευθύνης, υποστηρίζει και επενδύει σταθερά στις καινοτόμες πρωτοβουλίες, τη νεανική επιχειρηματικότητα και τη νεανική απασχόληση. «Η Bosch Ελλάδας χρηματοδοτεί εκδηλώσεις και πρωτοβουλίες που εστιάζουν στην καινοτομία (TEDx NTUA, TEDx AUEB, κ.ά.) και βρίσκεται σε επαφή με τα περισσότερα πανεπιστημιακά και τεχνολογικά ιδρύματα της Ελλάδας, παρέχοντας ευκαιρίες πρακτικής άσκησης και εκπαίδευσης. Στο ίδιο πλαίσιο, το ίδρυμα «Robert Bosch», σε συνεργασία με άλλους εταίρους, ανέλαβε το 2014 την πρωτοβουλία στήριξης της Ashoka Ελλάδος, η οποία στοχεύει στην επίλυση του προβλήματος της ανεργίας στη Νότια Ευρώπη (Ελλάδα, Ιταλία, Ισπανία), μέσω του εντοπισμού κοινωνικών επιχειρηματιών και της υποστήριξής τους με υποτροφίες», υπογράμμισε ο κ. Κάπρας.
Η Bosch Ελλάδας, ένας από τους κορυφαίους παγκοσμίως προμηθευτές τεχνολογίας και υπηρεσιών, έχει παρουσία πάνω από 100 χρόνια στην Ελλάδα, ενώ απασχολεί 66 εργαζομένους. Η εταιρεία δραστηριοποιείται στους κλάδους της τεχνολογίας αυτοκινήτου, της βιομηχανικής τεχνολογίας, των καταναλωτικών αγαθών, καθώς και στον κλάδο της ενέργειας και τεχνολογίας κτιρίων.