Η Folli Follie παρουσιάζει τις νέες συλλογές ρολογιών στο πλαίσιο της Έκθεσης Baselworld 2013
«Η αγαπημένη lifestyle accessory μάρκα έδωσε το έναυσμα και παρουσίασε τις νέες τάσεις στο πλαίσιο της διεθνούς φήμης έκθεσης ωρολογοποιίας.
Για 10η συνεχή χρονιά η Folli Follie συμμετείχε στην έκθεση Baselworld, την πλέον φημισμένη έκθεση στον κλάδο της ωρολογοποιίας διεθνώς, η οποία φέτος έλαβε χώρα από τις 25 Απριλίου έως και τις 2 Μαΐου 2013.
Η Folli Follie με μακρά παράδοση στον χώρο του fashion ρολογιού, έδωσε το παρών μεταδίδοντας την απαράμιλλη θετική διάθεση και αβίαστη αίσθηση στιλ που την χαρακτηρίζουν, σε όλους τους επισκέπτες.
Παρουσιάζοντας τις πιο πρόσφατες προσθήκες στις ήδη επιτυχημένες οικογένειες ρολογιών της, η Folli Follie έδωσε την ευκαιρία σε κάθε επισκέπτη να βιώσει την εξέλιξη του εμβληματικού Heart4Heart motif.
Οι νέες συλλογές ρολογιών που παρουσιάστηκαν – Heart4Heart Ceramic, Heart4Heart Win, Heart4Heart Symphony και Heart4Heart Twin – ανακηρύχτηκαν στα πλέον πολυπόθητα fashion ρολόγια, ενώ το ανανεωμένο unisex ρολόι Regatta απέσπασε τις πλέον θετικές κριτικές.
Η Folli Follie παρουσίασε στους επισκέπτες και τον τρόπο με τον οποίο η σχεδιαστική ομάδα της εταιρείας αναπτύσσει το άκρως επιτυχημένο Heart4Heart motif σε μια πλήρη προϊοντική γκάμα – από κολιέ, σε ολοκληρωμένη συλλογή κοσμημάτων και από fashion ρολόγια σε mini bags.
Το κοινό της Folli Follie είχε την ευκαιρία να παρακολουθήσει το μοναδικό ταξίδι του Heart4Heart motif μέσω μιας ψηφιακής διαδραστικής εμπειρίας που «διηγήθηκε» την επιτυχημένη ιστορία μιας παγκοσμίως best-selling συλλογής.
Η Folli Follie, μια παγκόσμια δύναμη στο χώρο του fashion ρολογιού, εντυπωσίασε με την ασύγκριτη προϊοντική της γκάμα. Η παρουσία της στην έκθεση Baselworld 2013 επιβεβαιώνει τον τρόπο που η σχεδιαστική ομάδα της Folli Follie επενδύει στην κληρονομιά και παράδοση της εταιρείας στο κόσμημα, παρουσιάζοντας ακαταμάχητα statement ρολόγια.
Η Folli Follie τιμώντας την κληρονομία της και τις ελληνικές της ρίζες έφερε μια γεύση από Ελλάδα στην καρδιά της Βασιλείας. Η νέα διεθνής καμπάνια της Folli Follie, που γυρίστηκε με φόντο τα γραφικά τοπία της Σαντορίνης, είχε κυρίαρχη θέση στο stand προωθώντας το σύγχρονο πρόσωπο της Ελλάδας και το εκλεπτυσμένο ελληνικό καλοκαίρι σε επισκέπτες από όλο τον κόσμο.
Το stand της Folli Follie φιλοξενούσε τις best-selling συλλογές ρολογιών της εταιρείας και τις εντυπωσιακές νέες προσθήκες στο portfolio της μάρκας. Παράλληλα, το stand ανάδειξε την συνολική φιλοσοφία και αισθητική της Folli Follie μέσα από μια minimal μοντέρνα ματιά.»
www.mywaypress.gr