Κατά 183% αυξήθηκε η δαπάνη στα Online Super Markets το 3ο τρίμηνο του 2020

Σύμφωνα με τις Εκτιμήσεις της Convert Group για τα Online Super Markets στην Ελλάδα

 
Τον εντυπωσιακό ρυθμό ανάπτυξης 183% στην αξία (€) των online αγορών κατέγραψε το κανάλι του Online Super Market στην Ελλάδα το τρίτο τρίμηνο του 2020 (Ιούλιο, Αύγουστο, Σεπτέμβριο), συγκριτικά με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2019, σύμφωνα με τα στοιχεία πωλήσεων που καταγράφει η Convert Group. Ο κλάδος θα κλείσει το 2020, σύμφωνα πάντα με προβλέψεις της Convert Group, με συνολικές πωλήσεις αξίας περισσότερο από 100 εκ Ευρώ, πάνω από τις διπλάσιες δηλαδή συγκριτικά με τις ηλεκτρονικές πωλήσεις που πραγματοποιήθηκαν το 2019, οι οποίες έφτασαν τα 46,7 εκ Ευρώ[Πίνακας 1]

 pin 1

Τα στοιχεία αυτά και πολλά ακόμη πολύτιμα ευρήματα, περιλαμβάνονται στο τριμηνιαίο Report που δημοσίευσε σήμερα η Convert Group για τα Ελληνικά Online Super Markets, με δεδομένα από την πλατφόρμα eRetail Audit. H καινοτομική πλατφόρμα της εταιρείας επιτρέπει σε Προμηθευτές και Λιανεμπόρους Καταναλωτικών και Consumer Healthcare αγαθών να έχουν καθημερινή πρόσβαση σε εμπορικάmarketing και τεχνολογικά δεδομένα που διαδραματίζουν καθοριστικό ρόλο στη στρατηγική τους στο ψηφιακό ράφι.

Στα ευρήματα της εταιρείας φαίνεται ιδιαίτερα ενθαρρυντικό το γεγονός πως ο κλάδος κατά το τρίτο τρίμηνο του έτους συνέχισε να αναπτύσσεται με ρυθμό σχεδόν ίδιο με αυτόν του δεύτερου τριμήνου (Απρίλιος, Μάιος, Ιούνιος), περιόδου δηλαδή καραντίνας και μέτρων απαγόρευσης της κυκλοφορίας. Μάλιστα, ακόμη και αρκετούς μήνες μετά, η ανάπτυξη του κλάδου σταθεροποιήθηκε σε πολύ υψηλούς ρυθμούς το Σεπτέμβρη, με σχεδόν τετραπλάσια ανάπτυξη συγκριτικά με τους πρώτους μήνες του έτους (Ιανουάριο και Φεβρουάριο) και με +174% συγκριτικά με το Σεπτέμβριο του 2019.

Μελετώντας όλες τις κατηγορίες που αυξήθηκαν σε αξία (€) online αγορών τους μήνες Ιούλιο, Αύγουστο και Σεπτέμβριο, παρατηρούμε τις παρακάτω μεταβολές σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2019: +254% σε κατεψυγμένα τρόφιμα+227% σε προϊόντα αρτοποιίας+217% σε φρέσκα τρόφιμα+205% σε συσκευασμένα τρόφιμα+196% σε καλλυντικά και είδη περιποίησης+172% σε χαρτικά και είδη καθαρισμού+161% σε ποτά και αναψυκτικά+135% σε προϊόντα για κατοικίδια και +39% σε προϊόντα περιποίησης για παιδιά.

Όσον αφορά τις συσκευές που προτιμούν οι καταναλωτές ως μέσο για τις παραγγελίες τους, αν και οι κινητές συσκευές εμφάνισαν πτώση κατά το δεύτερο τρίμηνο του ‘20 λόγω του εγκλεισμού αλλά και της ανάγκης για μεγάλες παραγγελίες, στο τρίτο τρίμηνο, επανάκτησαν τη δυναμική τους, με αύξηση 7 ποσοστιαίων μονάδων, όντας υπεύθυνες για το 31% των συνολικών παραγγελιών. Πρώτη επιλογή του καταναλωτή βέβαια παρέμειναν desktop & laptops από τα οποία προήλθαν το 64% των συνολικών παραγγελιών, καθώς φαίνεται να είναι οι πιο εύχρηστες συσκευές για την πραγματοποίηση μεγάλων παραγγελιών. [Πίνακας 2]

pin 2

Αναφορικά με τα marketing κανάλια, οι οργανικές αναζητήσεις μετά από την αξιοσημείωτη αύξηση που είχαν κατά την περίοδο της καραντίνας, φαίνεται πως στο τρίτο τρίμηνο έπεσαν κατά 9 ποσοστιαίες μονάδες, φτάνοντας στο 15%, ποσοστό ίσο με αυτό που σημείωσαν και την ίδια περίοδο το 2019. Η πτώση οφείλεται σε δύο βασικούς λόγους: στην επαναφορά των διαφημίσεων Google που κατά την περίοδο της καραντίνας και ιδιαίτερα τον Απρίλιο μειώθηκαν κατά 40% λόγω των προβλημάτων στη διαθεσιμότητα των προϊόντων και του τεράστιου φόρτου παραγγελιών, αλλά και στην αύξηση του direct με τους καταναλωτές να επιστρέφουν στους Λιανεμπόρους της πρώτης τους επιλογής. [Πίνακας 3]

 pin 3

Η Convert Group δημοσίευσε τη δωρεάν εκδοχή του τριμηνιαίου Report της για τον κλάδο του Online Super Μarket στη διεύθυνση https://convertgroup.com/insights για να βοηθήσει όλους τους Λιανεμπόρους και Προμηθευτές σε αυτή την δύσκολη περίοδο που φέρνει τεράστιες ανακατατάξεις και αλλαγές στα μερίδια των εταιρειών στον κλάδο του Λιανεμπορίου. Ολόκληρο το Report των 21 σελίδων διατίθεται προς πώληση για κάθε ενδιαφερόμενο, στην τιμή των 549 Ευρώ.

 
Σχετικά με την Convert Group

H Convert Group είναι μία καινοτόμος εταιρεία ανάπτυξης προϊόντων λογισμικού βασισμένη στο μοντέλο Enterprise SaaS και παροχής συμβουλευτικών υπηρεσιών στον κλάδο Ηλεκτρονικού Επιχειρείν με δραστηριότητα στην Ισπανία, Ιταλία, Αγγλία, Ρουμανία, Πολωνία, Τουρκία, Τσεχία, Αίγυπτος, Λίβανο, Ιαπωνία, Μεξικό, Δανία και Ελλάδα. Ιδρύθηκε το 2014 και προσφέρει προϊόντα και υπηρεσίες σε μεγάλο πελατολόγιο στους κλάδους του online φαρμακείου, online supermarket και online beauty. Έχει αναπτύξει δύο καινοτομικές πλατφόρμες το eRetail Audit και το eRetail Content, που τις προσφέρει σε συνδυασμό με τις συμβουλευτικές της υπηρεσίες σε εταιρείες και λιανεμπόρους καταναλωτικών αγαθών. Η Convert Group είναι σήμερα η ηγέτιδα εταιρεία στον τομέα των data & analytics για το Ηλ. Επιχειρείν προσφέροντας στους πελάτες της πολύτιμες αναλύσεις και αξιοποιήσιμα δεδομένα για την ανάπτυξη των εμπορικών τους μεριδίων στον ανερχόμενο κλάδο του Ηλ. Εμπορίου. Πελάτες της Convert Group είναι οι οι 10 από τις 15 μεγαλύτερες παγκόσμιες πολυεθνικές εταιρείες Καταναλωτικών Αγαθών που αξιοποιούν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της Convert Group σε 13 χώρες. Στις εταιρείες αυτές συγκαταλέγονται οι L’Oreal, P&G, Unilever, Johnson & Johnson, The Coca-Cola Company, Nestle, RB, GSK, Henkel, Bayer, Beiersdorf, FrieslandCampina, Heineken, Barilla, Colgate Palmolive, Philip Morris International, Perrigo, JDE, Pierre Fabre, Abbott και εκατοντάδες Λιανέμποροι όπως η Ahold Delhaize, το Carrefour και η Rakuten

Σχετικά Άρθρα