
Νομικός κίνδυνος για AI: Οι χρήστες μπορεί να είναι υπεύθυνοι για λάθη των chatbots
Υπάρχουν ακόμα πολλά άγνωστα όσον αφορά τα δικαιώματα χρήσης και την προστασία απορρήτου των δεδομένων που σχετίζονται με τα εργαλεία δημιουργίας τεχνητής νοημοσύνης.
Γιατί έχει σημασία: Οι χρήστες θα μπορούσαν να θεωρηθούν υπεύθυνοι για όσα βγάζει το AI.
Προτού ενσωματώσουν αυτά τα εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης σε δημιουργικές ροές εργασίας, οι επαγγελματίες θα πρέπει να κατανοήσουν τους όρους παροχής υπηρεσιών του προϊόντος, τις δικές τους εσωτερικές εταιρικές πολιτικές ή συμβατικές υποχρεώσεις και τη βασική νομοθεσία περί πνευματικής ιδιοκτησίας.
Μεγέθυνση: Όσον αφορά το δίκαιο της πνευματικής ιδιοκτησίας, υπάρχουν τέσσερις βασικοί πυλώνες που πρέπει να έχετε κατά νου, λέει ο Michael Lasky, συνεργάτης στη δικηγορική εταιρεία Davis+Gilbert.
1.Τα πνευματικά δικαιώματα, τα οποία προστατεύουν μια σταθερή απτή έκφραση μιας ιδέας, όπως λογοτεχνία, φωτογραφίες και ταινίες.
2.Εμπορικά σήματα , τα οποία προστατεύουν λογότυπα και ετικέτες που χρησιμοποιούνται με συνέπεια για να υποδηλώνουν μια συγκεκριμένη επωνυμία στο μυαλό των καταναλωτών.
3.Δικαίωμα δημοσιότητας, το οποίο αναφέρεται στην οικονομική βλάβη που μπορεί να προκύψει όταν το όνομα ή η ομοιότητα κάποιου χρησιμοποιείται για εμπορικούς σκοπούς χωρίς συγκατάθεση.
4.Δικαίωμα ιδιωτικού απορρήτου, το οποίο αναφέρεται στη συναισθηματική βλάβη που μπορεί να προκύψει όταν το όνομα ή η ομοιότητα κάποιου χρησιμοποιείται για εμπορικούς σκοπούς χωρίς συγκατάθεση.
Τι λένε: Για αυτόν τον λόγο, αποφύγετε τη χρήση προτροπών που ενθαρρύνουν τη μίμηση, λέει η εταίρος της Davis+Gilbert, Samantha Rothaus.
“Συνιστούμε στις εταιρείες και τους χρήστες αυτών των εργαλείων να είναι πολύ στρατηγικοί σχετικά με τον τρόπο με τον οποίο εισάγουν προτροπές και να αποφεύγουν να προσδιορίζουν μεμονωμένα ονόματα, να αποφεύγουν να κάνουν αναφορές σε γνωστά έργα πνευματικών δικαιωμάτων ή εμπορικά σήματα τρίτων μόνο για να ελαχιστοποιήσουν τις πιθανότητες να υπάρξουν υποχρεώσεις. ”
Σμίκρυνση: Άλλοι βασικοί κίνδυνοι περιλαμβάνουν ρήτρες εμπιστευτικότητας και ζητήματα απορρήτου δεδομένων.
Εταιρείες όπως η Apple , η JPMorgan Chase και η Verizon έχουν περιορίσει στους υπαλλήλους τους από τη χρήση εργαλείων ανοιχτού κώδικα για αυτούς τους λόγους, σύμφωνα με την Wall Street Journal.
Το συμπέρασμα: «Είναι πολύ σημαντικό για τους επαγγελματίες της επικοινωνίας να είναι καλοί διαχειριστές και ειδικοί στη μόχλευση της νέας τεχνολογίας [ενώ επίσης] κατανοούν τι είδους χρήσεις ενέχουν τον μεγαλύτερο κίνδυνο», λέει ο Lasky.
Πηγή: axios.com