Ο Όμιλος ΣΙΔΕΝΟΡ με στρατηγική βέλτιστης αποδοτικότητας. Ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας, ανάπτυξη νέων προϊόντων, επέκταση δικτύου πωλήσεων, διείσδυση σε νέες αγορές.
• Θετική επίδραση λόγω ενισχυμένης παρουσίας της σε αγορές εκτός Ελλάδος και από την ανάπτυξη νέων προϊόντων υψηλότερης προστιθέμενης αξίας
• Σημαντική βελτίωση των λειτουργικών ταμειακών ροών του Ομίλου
Οι αρνητικές οικονομικές συνθήκες που επικρατούν στην Ελλάδα και έχουν πλήξει καίρια τoν τομέα της οικοδομικής δραστηριότητας επηρέασαν τα οικονομικά αποτελέσματα του εννεαμήνου 2012 του Ομίλου ΣΙΔΕΝΟΡ.
Παράλληλα, η αύξηση του κόστους δανεισμού σε συνδυασμό με την επιβράδυνση της ανάπτυξης τόσο στην Κεντρική Ευρώπη, όσο και στα Βαλκάνια επιβάρυναν περαιτέρω τα οικονομικά αποτελέσματα του Ομίλου.
Σε αυτό το δυσμενές περιβάλλον, θετικά επέδρασαν η ολοένα ενισχυμένη παρουσία της ΣΙΔΕΝΟΡ σε αγορές εκτός Ελλάδος και η ανάπτυξη νέων προϊόντων υψηλότερης προστιθέμενης αξίας, που βελτίωσαν μερικώς τις επιδόσεις του Ομίλου.
Συγκεκριμένα, ο ενοποιημένος κύκλος εργασιών διαμορφώθηκε στο εννεάμηνο του 2012 σε 847,7 εκ. ευρώ έναντι 905,2 εκ. ευρώ την αντίστοιχη περίοδο πέρυσι σημειώνοντας πτώση κατά 6,3%.
Σε επίπεδο κερδοφορίας, τα ενοποιημένα κέρδη προ φόρων, χρηματοδοτικών, επενδυτικών αποτελεσμάτων και συνολικών αποσβέσεων (EBITDA) διαμορφώθηκαν σε 22,2 εκ. ευρώ έναντι 30,6 εκ. ευρώ το εννεάμηνο του 2011 μειωμένα κατά 27,4%.
Τα καθαρά ενοποιημένα αποτελέσματα μετά από φόρους και δικαιώματα μειοψηφίας ανήλθαν σε ζημίες ύψους 49,8 εκ. ευρώ (ή ζημίες 0,5172 ευρώ ανά μετοχή) έναντι ζημιών 30,6 εκ. ευρώ (ή ζημίες 0,3180 ευρώ ανά μετοχή) στο εννεάμηνο του 2011.
Στον αντίποδα, θετικό στοιχείο αποτελεί η σημαντική βελτίωση των λειτουργικών ταμειακών ροών του Ομίλου που επέτρεψε τη μείωση του ενοποιημένου δανεισμού κατά 46,6 εκ. ευρώ, έναντι της 31 Δεκεμβρίου 2011.
Με στόχο την αντιστάθμιση της επιδείνωσης των συνθηκών στην εγχώρια αγορά, η Διοίκηση του Ομίλου ΣΙΔΕΝΟΡ προσαρμόζει τη στρατηγική της θέτοντας στο επίκεντρο την περαιτέρω ενίσχυση της ανταγωνιστικότητάς της, την ανάπτυξη νέων προϊόντων, την επέκταση του δικτύου πωλήσεων της και τη διείσδυση σε νέες αγορές, που σε συνδυασμό με τον περιορισμό των αναγκών σε κεφάλαιο κίνησης και τη βελτιστοποίηση του κόστους λειτουργίας θα επιτρέψουν τη βελτίωση της αποδοτικότητας του Ομίλου.
www.mywaypress.gr