Στρατηγικές προτεραιότητες ισχυρής ενδυνάμωσης για την Coca-Cola Hellenic
Με αφορμή την ανακοίνωση οικονομικών αποτελεσμάτων της Coca–Cola E.E.E. A.E., ο κ. Δημήτρης Λόης, Διευθύνων Σύμβουλος της Coca-Cola Hellenic, δήλωσε:
«Η στρατηγική μας μάς επέτρεψε να αυξήσουμε κατά 2% τα καθαρά έσοδα από πωλήσεις ανά κιβώτιο σε ετήσια βάση.
Η αύξηση του όγκου πωλήσεων και των εσόδων από πωλήσεις που καταγράφηκε στο τρίτο τρίμηνο, συνεχίστηκε και στο τέταρτο τρίμηνο με τα έσοδα να αυξάνονται με ταχύτερο ρυθμό από ότι ο όγκος πωλήσεων για έκτο συνεχόμενο τρίμηνο.
Κατά την διάρκεια του 2012, διατηρήσαμε τον όγκο πωλήσεων μας συνολικά, παρά τις αντίξοες συνθήκες που επικράτησαν στις περισσότερες από τις αγορές μας.
Το 2012 ενισχύσαμε περαιτέρω την παρουσία μας στην αγορά τόσο μέσω της αύξησης του μεριδίου αγοράς σε όγκο και αξία στην πλειονότητα των αγορών όπου δραστηριοποιούμαστε όσο και μέσω της αύξησης κατά 2% των πωλήσεων σε προϊόντα με το σήμα Coca-Cola.
• Αναμένουμε ότι το 2013 το διαθέσιμο εισόδημα θα παραμείνει σε χαμηλά επίπεδα, λόγω των συνεχιζόμενων μέτρων λιτότητας και των υψηλών επιπέδων ανεργίας, ειδικά στις αναπτυγμένες αγορές μας.
Παραμένουμε επικεντρωμένοι στις στρατηγικές μας προτεραιότητες:
1.περαιτέρω ενίσχυση της ηγετικής μας θέσης στην αγορά,
2.αύξηση των εσόδων από πωλήσεις με ταχύτερο ρυθμό από το ρυθμό αύξησης του όγκου πωλήσεων,
3.εκτέλεση πρωτοβουλιών για την βελτίωση της κοστολογικής μας βάσης και αύξηση της επιχειρηματικής αποδοτικότητας καθώς και συνέχιση δημιουργίας ισχυρών ελεύθερων ταμειακών ροών.
• Η προαιρετική δημόσια πρόταση ανταλλαγής μετοχών από την Coca-Cola HBC AG θα διευκολύνει την εισαγωγή του Ομίλου μας στην premium κατηγορία του Χρηματιστηρίου του Λονδίνου.
Η κίνηση αυτή εντάσσεται στο πλαίσιο της δέσμευσής μας για δημιουργία επιπλέον αξίας για τους μετόχους μας»
Τα κυριότερα σημεία των οικονομικών αποτελεσμάτων του έτους 2012 αφορούν τα πεδία του :
• Όγκος Πωλήσεων
«Ο όγκος πωλήσεων παρέμεινε αμετάβλητος το 2012.
Στις αναδυόμενες αγορές σημειώθηκε αύξηση του όγκου πωλήσεων κατά 4%, η οποία αντισταθμίστηκε από πτώση 2% και 5% στις αναπτυσσόμενες και αναπτυγμένες αγορές αντίστοιχα.
• Πωλήσεις:
Τα καθαρά έσοδα από πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 3%, με τις καθαρές πωλήσεις ανά κιβώτιο σε ουδέτερη συναλλαγματική βάση να αυξάνονται κατά 2,2% μη συνυπολογίζοντας την επίδραση της Λευκορωσίας.
• Συγκρίσιμα Λειτουργικά Κέρδη (EBIT):
Οι πρωτοβουλίες αύξησης των εσόδων υπεραντιστάθμισαν, σε απόλυτους όρους, τις συνολικές αυξήσεις στο κόστος πρώτων υλών, ωστόσο δεν στάθηκαν ικανές να αποτρέψουν την πτώση του μεικτού περιθωρίου.
Επιπλέον, οι δυσμενείς διακυμάνσεις των νομισματικών ισοτιμιών και τα υψηλότερα λειτουργικά έξοδα επέφεραν ποσοστιαία μείωση 13% στα συγκρίσιμα λειτουργικά κέρδη
• Mερίδια αγοράς έτους 2012:
Καθ’ όλο το 2012 συνεχίσαμε να ενισχύουμε τη θέση μας στην αγορά.
Έτσι, αυξήσαμε ή διατηρήσαμε το μερίδιο αγοράς σε όγκο στην κατηγορία των ανθρακούχων αναψυκτικών σε 21 από τις 28 αγορές μας.
Επίσης, αυξήσαμε ή διατηρήσαμε το μερίδιο αγοράς μας σε αξία στη συνολική αγορά μη αλκοολούχων έτοιμων προς κατανάλωση αναψυκτικών σε 23 από τις 28 αγορές μας.
• Καθαρές ταμειακές ροές και κεφαλαιουχικές δαπάνες έτους 2012: Το κεφάλαιο κίνησης βελτιώθηκε κατά €84 εκατ. σε ετήσια βάση, ενώ οι ελεύθερες ταμειακές ροές ανήλθαν σε €341 εκατ.»
www.mywaypress.gr