Το Εργαστήρι Πολιτισμού από το «Δίκτυο για τα Δικαιώματα του Παιδιού» εγκαινιάζεται. Με δωρεά του Ιδρύματος «Σταύρος Νιάρχος»
Δίκτυο αλληλεγγύης, που χρησιμοποιεί τη δύναμη της γνώσης και του πολιτισμού για να βελτιώσει την ποιότητα ζωής των παιδιών, να τους προσφέρει τη χαρά και τη δημιουργικότητα της ομαδικής προσπάθειας και πρωτοβουλίας
Λαμβάνοντας σοβαρά υπόψη τις σύγχρονες ανάγκες της νέας γενιάς για δημιουργική εκπαίδευση και πολιτιστική αφύπνιση, που θα λειτουργήσουν ως εφαλτήριο για ένα καλύτερο μέλλον, το Ίδρυμα «Σταύρος Νιάρχος» (www.SNF.org) αποφάσισε να στηρίξει με δωρεά το «Εργαστήρι Πολιτισμού», το οποίο δημιουργήθηκε από το «Δίκτυο για τα Δικαιώματα του Παιδιού» και θα εγκαινιαστεί στις 19 Οκτωβρίου 2012, στο κέντρο της Αθήνας.
Το «Εργαστήρι Πολιτισμού» αποτελεί έναν χώρο για όλα τα παιδιά που προσφέρει πολλές δημιουργικές και ψυχαγωγικές συλλογικές δραστηριότητες και πρωτοβουλίες για τον ελεύθερο χρόνο τους.
Ειδικότερα, τα πρωινά, σχολικές τάξεις θα έχουν την ευκαιρία να επισκεφθούν το Εργαστήρι, προκειμένου να παρακολουθήσουν εκπαιδευτικά προγράμματα, να δανειστούν βιβλία, να συμμετάσχουν σε καλλιτεχνικές και οικολογικές δραστηριότητες, καθώς και σε ομαδικά παιχνίδια για τα δικαιώματα του παιδιού.
Αντίστοιχα, τα απογεύματα, τα παιδιά θα μπορούν να επισκέπτονται ελεύθερα τον χώρο, ώστε να δανείζονται βιβλία, να περιηγούνται με ασφάλεια στο διαδίκτυο, να συμμετάσχουν σε συλλογικές δραστηριότητες και ομάδες ενδιαφέροντος, να παίζουν, να κοινωνικοποιούνται, καθώς και να αναζητούν βοήθεια για τα μαθήματά τους από εθελοντές εκπαιδευτικούς και επιστήμονες.
Το πρώτο εκπαιδευτικό πρόγραμμα που θα ξεκινήσει μέσα στον Οκτώβριο, ονομάζεται «Μικροί Βιβλιοθηκονόμοι σε Δράση» και στηρίζεται στη μέθοδο της συμμετοχικής διαδικασίας για την οργάνωση της μεγάλης δανειστικής βιβλιοθήκης που λειτουργεί στο «Εργαστήρι Πολιτισμού».
Βασικός στόχος του συγκεκριμένου προγράμματος είναι η ψυχαγωγική γνωριμία των παιδιών με τον κόσμο του βιβλίου, αλλά και τη λειτουργία μιας δανειστικής βιβλιοθήκης.
Με τη βοήθεια εκπαιδευτικών και επιστημόνων που συνεργάζονται με το «Δίκτυο για τα Δικαιώματα του Παιδιού», το «Εργαστήρι Πολιτισμού», αποσκοπεί στην ολοκληρωμένη και δημιουργική εκπαίδευση των παιδιών, καθώς και στη γνωριμία τους με βασικές παραμέτρους της σύγχρονης κοινωνίας, όπως είναι η τεχνολογία, ο αθλητισμός, η τέχνη και η φύση, καθώς και κοινωνικά θέματα, όπως η σχολική βία, τα ναρκωτικά και η προαγωγή υγείας και πρόληψης.
Δίκτυο γα τα Δικαιώματα του Παιδιού
Το «Δίκτυο για τα Δικαιώματα του Παιδιού» είναι ένα μη κερδοσκοπικό σωματείο που δραστηριοποιείται από το 2000 για την προάσπιση των δικαιωμάτων του παιδιού, σύμφωνα με τη Διεθνή Σύμβαση του ΟΗΕ.
Τα μέλη του είναι εκπαιδευτικοί, γονείς, συγγραφείς παιδικών βιβλίων, εικονογράφοι, πανεπιστημιακοί, δημοσιογράφοι, καλλιτέχνες και γενικότερα άνθρωποι που σέβονται τα δικαιώματα του παιδιού και είναι πρόθυμοι να κινητοποιηθούν για την προώθησή τους στη χώρα μας.
Έχει ως τώρα αναπτύξει πολλές δράσεις και πρωτοβουλίες μέσα και έξω από τα σχολεία, για να κάνει γνωστά τα δικαιώματα των παιδιών, να στηρίξει παιδιά που βρίσκονται σε δύσκολες συνθήκες και αντιμετωπίζουν κάθε είδους δυσκολίες.
Είναι ένα δίκτυο αλληλεγγύης, που χρησιμοποιεί τη δύναμη της γνώσης και του πολιτισμού για να βελτιώσει την ποιότητα ζωής των παιδιών, να τους προσφέρει τη χαρά και τη δημιουργικότητα της ομαδικής προσπάθειας και πρωτοβουλίας.
Είναι πεποίθησή μας ότι η συλλογική ενεργοποίηση παιδιών, εκπαιδευτικών, γονιών και η ευαισθητοποίηση όλων μας μπορεί να συμβάλει αποφασιστικά στην προώθηση και την προάσπιση των δικαιωμάτων του παιδιού στην κοινωνία μας.
Προωθούμε μέσα από τα προγράμματά μας την αλληλεγγύη, τη συνεργασία, τη σύμπραξη, τη δικτύωση, τον εθελοντισμό, τη συλλογικότητα, την κοινωνικοποίηση με στόχο να έχουμε ευτυχισμένα παιδιά.
Οι πόροι του «Δικτύου για τα Δικαιώματα του Παιδιού» προέρχονται αποκλειστικά από τις συμμετοχές και τις χορηγίες των μελών και φίλων.
Όλες οι χορηγίες αναρτώνται στην ιστοσελίδα μας (www.ddp.org.gr) και ανακοινώνονται αναλυτικά στα «Νέα του Δικτύου» που κυκλοφορούν κάθε 3μηνο.
Oι ομάδες της δημιουργίας
Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση από τις 29 Οκτωβρίου θα λειτουργήσουν οι εξής ομάδες:
1. «ΤΟ ΔΙΚΤΥΟ»
«Θα δημιουργήσουμε ένα «εφημεροπεριοδικό» που θα φιλοξενεί απόψεις, στήλες, ρεπορτάζ, καλλιτεχνικά, ατζέντα κλπ.
Τα παιδιά θα μάθουν πώς στήνεται μια εφημερίδα, πώς λειτουργεί και ιεραρχείται, πώς επιλέγονται τα θέματα και οι εικόνες αλλά και τη δημοσιογραφική δεοντολογία, το ρόλο των διαφημίσεων, τη διακίνηση του εντύπου και την προβολή του μέσα και έξω από το σχολείο.
Στόχος να αναδείξει κάθε παιδί το ταλέντο του (γραφή, διοίκηση, ατελιέ, marketing) και να αποκτήσει «εφημερίδα» το Δίκτυο και το Εργαστήρι Πολιτισμού.
Συντονίστρια: Αγγελική Μπιρμπίλη (αρχισυντάκτρια Athens Voice)
2. «ΤΟ ΜΗΛΟ»
Θα συγκεντρώσουμε για τέσσερις Κυριακές ( τον Οκτώβριο και το Νοέμβριο) γύρω στα 20 παιδιά στο εστιατόριο απογευματάκι Κυριακής.
Θα ξεκινήσουμε την πρώτη Κυριακή βοηθώντας τα παιδιά να γνωρίσουν τα υλικά (πχ. το κρίταμο, τα ψάρια, τα μυρωδικά) και θα ολοκληρωθεί το πρόγραμμα φτιάχνοντας στο τέλος ένα παραμύθι με πρωταγωνιστές τα υλικά αλλά και με ζωγραφιές, το οποίο μπορεί και να εκδοθεί.
Συντονιστές: ΟΜΑΔΑ εστιατορίου MILOS (Περικλής Κοσκινάς)
4 ΚΥΡΙΑΚΕΣ ΑΠΟΓΕΥΜΑ Οκτώβριο-Νοέμβριο
3. «ΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΔΙΚΙΟ;»
Τι είναι δίκαιο και τι άδικο;
Η ομάδα θα συζητήσει μερικές περιπτώσεις όπως γίνεται στο δικαστήριο και θα προσπαθήσει να απαντήσει στο ερώτημα ποιος έχει δίκιο και γιατί.
Τα παιδιά με τη βοήθεια του συντονιστή θα φτιάξουν σενάρια με παιχνίδια ρόλων και ανατροπές, ώστε όλοι να αλλάζουν θέσεις και να υπερασπίζονται κάθε φορά το δίκιο τους.
Θα κουβεντιάσουν παραδείγματα για το νόμο και την τιμωρία, το νόμο και τη δύναμη ή την εξουσία, θα αναλύσουν τι σημαίνει νομοθετική λειτουργία σε ένα απολυταρχικό καθεστώς και τι στη δημοκρατία, θα μιλήσουν για το παράδειγμα της Αντιγόνης.
Επίσης θα μάθουν πώς οργανώνεται η κοινωνική συμβίωση μέσα από τη νομοθεσία και ποιος νομοθετεί. ποια είναι η δουλειά του δικαστή, του δικηγόρου, του βουλευτή, του υπουργού, τι είναι δικαίωμα και την ιστορία και σημασία των ανθρωπίνων δικαιωμάτων.
Θα αξιοποιηθούν ταινίες, λογοτεχνικά κείμενα, λαϊκά παραμύθια, δικαστικές υποθέσεις.
Συντονιστής: ΓΙΩΡΓΟΣ ΣΤΑΜΑΤΟΠΟΥΛΟΣ (δικηγόρος)
4. «ΜΙΚΡΟΙ ΤΑΞΙΔΙΩΤΕΣ ΣΤΗΝ ΤΕΧΝΗ»
Με αφορμή το γεγονός πως το εργαστήρι θα πραγματοποιείται στην περιοχή του σταθμού Λαρίσης, θα πραγματοποιήσουμε με τα παιδιά ένα διαφορετικό ταξίδι, ένα ταξίδι στον κόσμο της τέχνης.
Συνδυάζοντας το πραγματικό με το φανταστικό (την έννοια του ταξιδιού, του σταθμού, του δρόμου με την φυσική διάσταση του χώρου του σταθμού ή του κοντινού μετρό) γνωρίζουμε στιγμές από την ιστορία της τέχνης βιωματικά.
Χρησιμοποιούμε εργαλεία και υλικά, εφαρμόζουμε τεχνικές, συνεργαζόμαστε, δημιουργούμε αλλά και ερχόμαστε σε επαφή με γνωστά εικαστικά έργα όλων των εποχών.
Στόχος να απολαύσουμε και να δημιουργήσουμε αλλά και να αντιληφθούμε την τέχνη σαν χώρο συνάντησης με τον άνθρωπο και τον κόσμο.
Σε συνεργασία με τη μη κερδοσκοπική πολιτιστική αστική εταιρεία ΠΥΡΝΑ
Συντονίστρια: Πολυξένη Τσοπάνογλου (εικαστικός-παιδαγωγός)
5. «Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΔΕΝΤΡΟΥ ΜΟΥ»
Μια ομάδα προφορικής ιστορίας των οικογενειών των παιδιών, με βιώματα και ήθη/έθιμα από τόπους καταγωγής τους, οικογενειακές φωτογραφίες, τοπικά παραμύθια κ.λπ.
Έτσι ώστε να ενεργοποιηθούν όχι μόνο τα παιδιά, αλλά και έμμεσα, και οι γονείς αλλά και οι παππούδες/γιαγιάδες.
Το υλικό που θα συγκεντρώσουμε/ταξινομήσουμε θα μπορέσουμε να το αναρτήσουμε στην ιστοσελίδα του Δικτύου, να το τυπώσουμε σε ξεχωριστό βιβλιαράκι ή και μέρος αυτού να ενταχθεί στο “δίκτυο”, το εφημεροπεριοδικό.
Μια τέτοια δραστηριότητα, πέραν από την αξία της συλλογικής δράσης, επί πλέον θα τονώσει στα παιδιά το αίσθημα υπερηφάνειας για τους επί μέρους τόπους καταγωγής τους, θα τους δώσει τη δυνατότητα να γνωρίσουν την πολιτιστική κληρονομιά άλλων παιδιών με διαφορετικές καταβολές, σε μια σχολική και τοπική κοινότητα που εκ των πραγμάτων τείνει να τους αφομοιώνει.
Συντονισμός: ΚΑΛΕΙΔΟΣΚΟΠΙΟ (Μαρία Φαφαλιού)
6. «WEB-RADIO»
Θα οργανώσουμε ένα ραδιοφωνικό εργαστήρι για να μάθουν τα παιδιά με ποιον τρόπο μπορούν να χρησιμοποιήσουν το διαδικτυακό ραδιόφωνο για να εκφραστούν τα ίδια και να απευθυνθούν δημόσια στους συνομήλικούς τους και τους ενήλικες.
Θα χρησιμοποιήσουμε ως υλικό τις ανθρώπινες συμπεριφορές, τις σταθερές αξίες που εμπεριέχονται σε εθνολογικά και ανθρωπολογικά θέματα, τα στοιχεία που καταγράφονται στα αρχιτεκτονικά περιβάλλοντα, στις πολιτιστικές προσμίξεις και, βεβαίως θα έχουμε άμεση αναφορά στον τόπο κατοικίας και σχολείου.
Συντονίστρια: Ειρήνη Ψαρέλλη (δημοσιογράφος καθηγήτρια)
7. ΠΛΕΚΟΥΜΕ ΠΟΛΥΧΡΩΜΑ ΦΟΥΣΤΑΝΑΚΙΑ ΓΙΑ ΔΕΝΤΡΑ
Η συνέχιση του προγράμματος για μητέρες και παιδιά, που ξεκίνησε το καλοκαίρι. Θα πλέξουμε πολύχρωμα φουστανάκια για δέντρα που βρίσκονται στις αυλές των σχολείων, σε κτίρια και άλλους χώρους, σε γραφεία ΜΚΟ και σε διάφορα άλλα σημεία της περιοχής.
Στόχος να γίνει την άνοιξη μια έκθεση με πολύχρωμα δέντρα στο Πεδίον του Άρεως.
Χώρος και συντονισμός: ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ (Ελισάβετ Σπαθούλα)
8. «ΠΑΡΕΑ ΜΕ ΕΝΑ ΒΙΒΛΙΟ»
Τα παιδιά θα ασκήσουν την ικανότητά τους να ακούν, να συγκεντρώνονται και να προσέχουν τη εξέλιξη της ιστορίας και να τη συνδυάζουν με τις εικόνες που τη συνοδεύουν.
Χώρος και συντονισμός: ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ (Ελισάβετ Σπαθούλα)
9. «ΑΣ ΓΝΩΡΙΣΤΟΥΜΕ»
Κάθε παιδί φέρνει μαζί του φωτογραφίες, υφάσματα ή οτιδήποτε άλλο αντικείμενο μπορεί να το βοηθήσει να αφηγηθεί μία ιστορία του και να το γνωρίσει καλύτερα με τα άλλα παιδιά της ομάδας.
Χώρος και συντονισμός: ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ (Ελισάβετ Σπαθούλα)
10. «ΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΠΑΙΧΝΙΔΙ»
Η ομάδα θα επιχειρήσει να συνδυάσει την ποίηση με το παιχνίδι. Τα παιδιά θα έρθουν σε επαφή με ποιήματα όχι απαραίτητα «παιδικά», ώστε να προκληθεί το ενδιαφέρον τους.
Αποβλέπουμε στην εξοικείωση με την ποιητική γλώσσα και τα παιχνίδια της, την πολυσημία της, τις δυνατότητές της να καταγράφει, να προκαλεί συναίσθημα, να ξαφνιάζει.
Η εξοικείωση θα γίνει όχι με ένα τρόπο παθητικό αλλά ως μια διαδικασία δυναμική, που προαπαιτεί την έκπληξη, την αυτενέργεια, την επικοινωνία, τη συνεργασία, την αλληλεπίδραση.
Παρουσίαση ποιημάτων λίμερικ, τα οποία είναι σύντομα και έχουν χιουμοριστικό χαρακτήρα, και προτροπή των παιδιών να δημιουργήσουν δικά τους, αφού πρώτα παρατηρήσουν τη δομή και τη «λογική» τους.
Το ίδιο μπορεί να γίνει και με τα χαϊκού.
Θα χρησιμοποιηθούν επίσης αποσπάσματα συνεντεύξεων που έχουν δώσει ποιητές σε εφημερίδες, περιοδικά, ίντερνετ.
Συντονίστρια: Ροδούλα Ζήση (φιλόλογος)
11. «ΠΑΙΔΙΑ ΟΠΩΣ ΕΜΕΙΣ»
Φωτογραφίες, παλιά αγαπημένα παιχνίδια, φυλαγμένα ρούχα, καπέλα, τετράδια και ιχνογραφίες, βιβλία, μικροαντικείμενα και λευκώματα θα βγουν από τα ντουλάπια όταν η ομάδα θα επισκεφθεί στα σπίτια τους γιαγιάδες και παππούδες που ζουν στην περιοχή.
Η ομάδα θα κουβεντιάσει με τους παππούδες για τα παιδικά τους χρόνια, τα αδέλφια και τους γονείς τους, τα παιχνίδια που έπαιζαν, το σχολείο τους, τους φίλους, τις καθημερινές και κυριακάτικες συνήθειες, τα φαγητά, τις επισκέψεις, την ψυχαγωγία..
Οι συνεντεύξεις θα βιντεοσκοπούνται από τα παιδιά και στη συνέχεια θα προβάλλονται, θα σχολιάζονται, θα διασταυρώνονται με τα γεγονότα της εποχής όπου τοποθετείται η αφήγηση.
Η ομάδα θα έρθει σε άμεση επαφή και διάλογο με την ιστορία της παιδικής ηλικίας, με τη σημασία των αναμνήσεων, της νοσταλγίας, θα κάνει ένα συναισθηματικό ταξίδι στο χρόνο, θα βιώσει τις προφορικές μαρτυρίες και θα προσεγγίσει την περιοχή μέσα από τη φιλοξενία και το σκηνικό ενός σπιτιού.
Όταν συγκεντρωθούν αρκετές συνεντεύξεις θα παρουσιαστούν σε προβολή μπροστά σε μεγαλύτερο κοινό και θα οργανωθεί μια έκθεση με φωτογραφίες, βιβλία, παιχνίδια και αντικείμενα.
Συντονίστρια: Mυρσίνη Ζορμπά (πρόεδρος Δικτύου)
12. «ΤΑ ΚΤΙΡΙΑ ΚΑΙ Η ΠΟΛΗ»
Στόχος αυτής της θεματικής ομάδας είναι η γνωριμία και εξοικείωση με τα ιστορικά κτίρια και τους δρόμους της γειτονιάς αλλά και με την ευρύτερη πόλη.
Σκοπός, είναι η ανάπτυξη του αισθητικού κριτηρίου των παιδιών όσον αφορά στην αρχιτεκτονική κληρονομιά, την ανακάλυψη της ιστορίας των κτιρίων, της πόλης, των ανθρώπων που συντέλεσαν στην δημιουργία τους αλλά και της εποχής που αυτά κτίστηκαν.
Θα γίνεται αναφορά των υλικών δόμησης και της οικοδομικής.
Σχετικά «εργαστήρια» είτε ψηφιακά είτε μέσω των εφαρμοσμένων τεχνών μπορούν να προκύψουν.
Θα γίνει χρήση εποπτικών μέσων, όπως φωτογραφίες, slides, διαδίκτυο, βιβλία, χάρτες.
Συντονίστρια: Γεωργία Μπέη (πολιτικός μηχανικός)
13. «ΤΟ ΜΑΣΤΙΧΟΔΕΝΤΡΟ»
Η μαστίχα είναι μια καλή αφορμή για να διαβάσουμε Χιώτικα παραμύθια, να δούμε φωτογραφίες από τα μαστιχοχώρια και να γνωρίσουμε ένα μαγικό δέντρο που δακρύζει μόνο σε ένα νησί του πλανήτη .
Τα παιδιά θα έχουν την ευκαιρία να έρθουν σε επαφή με ένα από τα ‘θαύματα’ της φύσης, να γνωρίσουν τον τόπο του, και τι σημαίνει ένα πολύτιμο αγαθό για τους ανθρώπους που το φροντίζουν, πόσο συνέβαλε στη διαμόρφωση της ιστορίας τους και στον τρόπο ζωής τους.
Θα χρησιμοποιήσουμε παραμύθια, φωτογραφίες, έντυπο υλικό και πληροφορίες από το internet, θα κάνουμε προβολή της ταινίας «Το Δέντρο που πληγώναμε» και θα συζητήσουμε με το σκηνοθέτη, θα πάρουμε συνέντευξη από τον υπεύθυνο marketing του mastiha shop, θα επισκεφθούμε ένα τέτοιο κατάστημα.
Σ τη διάρκεια του προγράμματος τα παιδιά θα ζωγραφίσουν, θα φτιάξουν κολλάζ, αφίσα, θα γράψουν ένα ποίημα ή ένα παραμύθι.
Συντονίστρια: Νάνσυ Δεσποτοπούλου (κοινωνκή λειτουργός)
14. «ΘΕΑΤΡΙΚΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ»
Μέσα από σειρά προοδευτικών ασκήσεων τα παιδιά θα εξερευνήσουν διάφορα πεδία θεατρικής έκφρασης, τις ατομικές και συλλογικές δυνατότητες που μπορούν να αναπτυχθούν και θα μάθουν να εμπιστεύονται την ομάδα.
Ασκήσεις και παιχνίδια εξοικείωσης, γνωριμίας, συγκέντρωσης, ανακάλυψης, μνήμης, φαντασίας, εκτόνωσης, χαλάρωσης, συνεργασίας, επικοινωνίας, σωματικής έκφρασης θα δημιουργήσουν τη βάση πάνω στην οποία η ομάδα θα χτίσει τη μετέπειτα δουλειά της.
Η μουσική και οι ήχοι, τα παραμύθια, οι εικόνες και τα αγαπημένα μας αντικείμενα θα γίνουν τα οχήματα που θα μας ταξιδέψουν σε αυτόν τον πρώτο μας προορισμό.
Σε δεύτερη φάση και ανάλογα με την πρόοδο μας, η ομάδα μπορεί να αρχίσει να δουλεύει πάνω σε διάφορες ιστορίες, παραμύθια και μύθους.
Θα διαλέξουμε παραμύθια φαντασίας, λαϊκούς μύθους, αληθινές ιστορίες, προσωπικά βιώματα, φανταστικές ιστορίες….
Θα διαβάσουμε, θα αφηγηθούμε, θα ζωντανέψουμε ήρωες, θα προβληματιστούμε, θα συζητήσουμε.
Μέσα από τα συναισθήματα των ηρώων θα αναγνωρίσουμε τα δικά μας.
Θα φτιάξουμε τις δικές μας ιστορίες ή θα αλλάξουμε αυτές που ήδη ξέρουμε.
Παράλληλα με αυτή τη δουλειά η ομάδα θα συνεχίσει με ανάλογες ασκήσεις.
Εμψυχωτής Θεατρικού Παιχνιδιού: Χρήστος Χριστόπουλος
ΚΥΡΙΑΚΗ –ημερομηνίες θα ανακοινωθούν σύντομα »
Προγράμματα για εκπαιδευτικούς
Όλοι οι εκπαιδευτικοί θα ενημερωθούν σύντομα για:
Ομάδες ανάγνωσης , Δημιουργικής γραφής, Οικολογίας, προβολές ταινιών και συναντήσεις με συγγραφείς.
Οι εκπαιδευτικοί που θέλουν να είναι αξιολογητές των δημιουργικών ομάδων μπορούν να επικοινωνήσουν στο τηλ. 210.88.46.590 ή να περάσουν από το «Εργαστήρι Πολιτισμού», Αλκαμένους 11β, καθημερινά 9.30-7.30 για να δηλώσουν συμμετοχή.
Οι εκπαιδευτικοί που θέλουν να οργανώσουν οι ίδιοι μια δημιουργική ομάδα, μπορούν να επικοινωνήσουν στο τηλ. 210.88.46.590 ή να περάσουν από το «Εργαστήρι Πολιτισμού», Αλκαμένους 11β, καθημερινά 9.30-7.30 να συζητήσουνε την ιδέα ή την πρότασή τους με τους υπευθύνους.
INFO 1.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
Ι. ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ ΤΑΞΕΩΝ ΣΤΟ «ΕΡΓΑΣΤΗΡΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ»
ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΣΥΝΕΝΝΟΗΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΚΑΘΟΡΙΣΜΟ ΗΜΕΡΑΣ ΚΑΙ ΩΡΑΣ:
ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ 9.30-7.30 ΣΤΟ 210. 88.46.590
ΟΙ ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ ΘΑ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΟΥΝ: ΕΓΓΡΑΦΗ & ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΜΕΛΟΥΣ, ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΔΑΝΕΙΣΤΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ & ΤΙΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΕΣ ΟΜΑΔΕΣ, ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΜΙΚΡΟΙ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΟΙ ΣΕ ΔΡΑΣΗ
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: ΜΙΑΜΙΣΗ ΩΡΑ
ΙΙ. ΕΝΙΣΧΥΤΙΚΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ & ΑΓΓΛΙΚΑ:
Μετά από συνεννόηση
ΙΙΙ. ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΕΣ ΟΜΑΔΕΣ ΠΑΙΔΙΩΝ
ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΕΣ ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙΣ: ΜΙΑ έως ΜΙΑΜΙΣΗ ΩΡΑ
ΕΝΑΣ Ή ΔΥΟ ΕΘΕΛΟΝΤΕΣ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΗ
ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΕΣ ΩΡΕΣ: 5-7.30 μμ
ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΠΡΟΣΕΛΕΥΣΗ
ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ: ΕΒΔΟΜΑΔΑ 22-26 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ: στο Εργαστήρι Πολιτισμού, Αλκαμένους 11, καθημερινά 9.30-7.30, από το ίδιο το παιδί, τους γονείς ή τον εκπαιδευτικό ή και με ένα τηλεφώνημα τις ίδιες ώρες στο 210.88. 46.590
INFO 2.
«Εργαστήρι Πολιτισμού»
Αλκαμένους 11β, περιοχή Στ. Λαρίσης, τηλ.210. 88.46.590, Αθήνα
Είσοδος ελεύθερη για όλα τα παιδιά.
Δωρεάν κάρτα μέλους.
Ώρες λειτουργίας: Καθημερινά από 9.30 π.μ -7.30 μ.μ.
Το Σάββατο και την Κυριακή ανάλογα με το πρόγραμμα εκδηλώσεων που θα ανακοινώνεται.