Τα ΜΜΕ που επέλεξαν οι τράπεζες για τις διαφημίσεις τους

Τις λίστες με τα  ΜΜΕ και τα σωματεία  τα οποία εξασφάλισαν διαφημίσεις και χορηγίες τους το 2015, δημοσιοποίησαν οι τράπεζες Alpha Bank, Eurobank, Attica Bank, Εθνική και Πειραιώς.

Σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 6 του Ν. 4374/2016 περί διαφάνειας στις σχέσεις των πιστωτικών ιδρυμάτων με επιχειρήσεις μέσων ενημερώσεως και επιχορηγούμενα πρόσωπα.

Αξίζει να σημειώσουμε οι σχετικές λίστες δεν περιέχουν τα ποιοτικά κριτήρια επιλογής, τουλάχιστον για τα ηλεκτρονικά media, αλλά μόνο τυπική παράθεση ποσοτικών στοιχείων.

Το πολύπλοκο και σύνθετο σκεπτικό επιλογής, με αντικειμενικά κριτήρια όπως τα στοιχεία αναγνωσιμότητας (για  εφημερίδες και περιοδικά), τηλεθέασης (για τους τηλεοπτικούς σταθμούς), ακροαματικότητας (για τους ραδιοφωνικούς σταθμούς) και επισκεψιμότητας (για τα ηλεκτρονικά ΜΜΕ) έχει –σε ορισμένες περιπτώσεις-τυπική αξία, καταστρατηγώντας στην πράξη την ίδια την επένδυση της εταιρικής ευθύνης των ιδρυμάτων, εκπέμποντας μηνύματα αδιαφάνειας.

Η επιλογή με κριτήρια πολιτικής αξιολόγησης και ισορροπιών είναι εμφανής (σε ορισμένες περιπτώσεις)  καθώς και η ενίσχυση προβληματικών προσώπων με αμφιλεγόμενες διαδρομές που προφανώς εξυπηρετούν προσωπικές ατζέντες.

 INFO
DIAFHMISH_XORHGIES_ALPHA
ATTICA BANK_4374_2016
64_4460_2016_Greek_1
57_4497_2016_Greek_1

Plirofories-Arthro6-N4374_2016_Gr

Σχετικά Άρθρα