
Η Regency Entertainment εμπιστεύτηκε την Data Communication για την υλοποίηση της λύσης Microsoft Dynamics NAV – InnovEra
Η Regency Entertainment, η μεγαλύτερη εταιρεία παροχής υπηρεσιών καζίνο και φιλοξενίας στην Ελλάδα, εμπιστεύτηκε την Data Communication και επέλεξε τη λύση Microsoft Dynamics NAV – InnovEra με στόχο να καλύψει τις ανάγκες ενοποιημένων αποτελεσμάτων και Management Reporting τόσο για την ίδια όσο και για τα υποκαταστήματά της, Hyatt Regency Θεσσαλονίκης και Regency Casino Thessaloniki.
Το έργο αφορά στην υλοποίηση ενός ολοκληρωμένου συστήματος ERP και, ειδικότερα, των υποσυστημάτων οικονομικής διαχείρισης, εμπορικής διαχείρισης, διαχείρισης εφοδιαστικής αλυσίδας, workflow, καθώς και στη δημιουργία διεπαφών και επικοινωνίας με ετερογενή συστήματα της Regency Entertainment (Opera, OTR, Τράπεζες, Hyperion και Μισθοδοσία). Συνολικά, το σύστημα θα αποτελέσει τη συνολική λύση επιχειρηματικής πληροφόρησης του Ομίλου και θα λειτουργεί ως κύριο εργαλείο υποστήριξης του Management Reporting του.
Είναι σημαντικό να αναφερθεί ότι, η εξαγωγή πλήθους οικονομικών καταστάσεων επιτυγχάνεται μέσω του functionality που παρέχει το Microsoft Dynamics NAV – InnovEra, τόσο σε εταιρικό όσο και σε ομιλικό επίπεδο, καλύπτοντας πλήρως τις ανάγκες εναρμόνισής τους με τα Διεθνή και Ελληνικά Λογιστικά Πρότυπα.
Στο πλαίσιο της νέας συνεργασίας, ο Πρόεδρος της Data Communication, Παναγιώτης Βασιλειάδης, δήλωσε: « Το έργο αποτελεί άλλη μία δυνατή πρόκληση για την ομάδα μας. Ευχαριστούμε την Regency Entertainment για την εμπιστοσύνη που μας δείχνει και δεσμευόμαστε να υλοποιήσουμε το ιδιαίτερα απαιτητικό αυτό έργο ανταποκρινόμενοι πλήρως στις απαιτήσεις τους».
Λίγα λόγια για την Data Communication
Με έτος ίδρυσης το 1987, η Data Communication Α.Ε. είναι σήμερα μια από τις μεγαλύτερες ελληνικές εταιρείες πληροφορικής και, παράλληλα, στρατηγικός συνεργάτης της Microsoft. Η εταιρεία εστιάζει στην ανάπτυξη λειτουργικών και εξειδικευμένων λύσεων ERP, CRM, HRM, που ανταποκρίνονται στις ιδιαίτερες ανάγκες διαφορετικών επιχειρηματικών κλάδων. Μέσω της πολιτικής εξυπηρέτησης Customer Care 360º και της μεθοδολογίας υλοποίησης έργων πληροφορικής Sure Step της Microsoft, διασφαλίζει υψηλής ποιότητας υπηρεσίες στους πελάτες της. Διαθέτει γραφεία σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη & Πάτρα, όπου απασχολεί 140 στελέχη και διατηρεί σημαντικό Δίκτυο Συνεργατών – Μεταπωλητών που καλύπτει όλη την Ελλάδα.