
Best New Product Launch βραβείο στη NOBACCO
Στα Βραβεία Franchise 2019
Τη διάκριση Best New Product Launch απέσπασε η NOBACCO στα Βραβεία Franchise 2019 που διοργάνωσε το περιοδικό FRANCHISE BUSINESS για 11η συνεχόμενη χρονιά. Η ένταξη του κορυφαίου προϊόντος εξελιγμένης τεχνολογίας θέρμανσης καπνού ανέδειξε τη NOBACCO στην πρώτη και μοναδική εταιρεία στην Ευρώπη που διαθέτει όλο το φάσμα των εναλλακτικών στο παραδοσιακό κάπνισμα επιλογών.
Στην κατηγορία Best New Product Launch βραβεύονται οι καλύτερες καμπάνιες για την κυκλοφορία νέων προϊόντων ή/και υπηρεσιών με κριτήρια αξιολόγησης το μήνυμα, τα μέσα που χρησιμοποιήθηκαν και τη δημιουργικότητα των προωθητικών ενεργειών. Η προσθήκη του glo™ στο portfolio της NOBACCO υποστηρίχθηκε από καμπάνια με κεντρικό μήνυμα «Η Δύναμη της Επιλογής», με το οποίο αφ’ ενός αναδεικνύεται το εύρος και η πληρότητα των λύσεων που προσφέρει η NOBACCO, αφ’ ετέρου ενθαρρύνεται η απόφαση για μια ζωή μακριά από το συμβατικό τσιγάρο. Για την προώθηση και την επικοινωνία του νέου προϊόντος μέσα στο κατάστημα δημιουργήθηκαν σημεία, γωνίες ή/και χώροι υποδοχής αποκλειστικά για το προϊόν σε 65 καταστήματα του δικτύου της NOBACCO. Παράλληλα υλοποιήθηκαν προγράμματα ενημέρωσης των franchisees και εκπαίδευσης των εργαζομένων τόσο για το προϊόν όσο και για την στρατηγική επανατοποθέτησης της εταιρείας ως ολοκληρωμένου παρόχου ατμιστικών και Heat-Not-Burn λύσεων.
«Το βραβείο αυτό δικαίωσε τη στρατηγική επιλογή της NOBACCO να προσφέρει στο εξής όλες τις νόμιμες, ασφαλείς και εξελιγμένες εναλλακτικές στο συμβατικό τσιγάρο λύσεις. Να δίνει τη δύναμη της επιλογής σε όσες και όσους σκέφτονται να αφήσουν πίσω τους το παραδοσιακό κάπνισμα.», δήλωσε Μάρκος Μαρκόπουλος, Διευθύνων Σύμβουλος της Nobacco.
info
O δ/νων Σύμβουλος εταιρίας (αριστερά) Μάρκος Μαρκόπουλος
Πρώτη δημοσίευση 6/2/2019
Ορθή επανάληψη 8/2/2019