
Οι πιο επιτυχημένοι άνθρωποι είναι πάντα αυτοί που απαντούν πιο γρήγορα στα email
Μια από τις αγαπημένες μου συνήθειες είναι να στέλνω ιδέες σε ανθρώπους χωρίς προσδοκίες ή ατζέντα.
- Μόλις το περασμένο Σάββατο, έστειλα μήνυμα στον Διευθύνοντα Σύμβουλο της αγαπημένης μου αλυσίδας καφέ, στον ιδρυτή ενός λογισμικού που δεν χρησιμοποιώ πλέον και σε έναν τύπο του οποίου η ανάρτηση στο blog μου άρεσε πολύ αυτή την εβδομάδα. Όλοι απάντησαν.
- Ποιο είναι το νόημα; Πρώτον, εκτιμώ πολύ όταν λαμβάνω τέτοιου είδους μήνυμα. Οι περισσότεροι άνθρωποι είναι εντελώς συναλλακτικοί. Όταν λαμβάνετε ένα DM όπως “Γεια, πώς τα πάει;”, ξέρετε ότι θα χτυπηθείτε με ένα βήμα πωλήσεων.
- Κανένα μήνυμα ημερήσιας διάταξης δεν είναι ανάσα. Στέλνοντάς τα, κάνω κάτι για να δημιουργήσω τον κόσμο στον οποίο θέλω να ζήσω.
- Αλλά και κάθε κρύο email που στέλνω αυξάνει λίγο την επιφάνεια της τύχης μου.
Είναι ενδιαφέρον ότι οι πιο επιτυχημένοι άνθρωποι είναι πάντα αυτοί που απαντούν πιο γρήγορα. Για παράδειγμα, ο Διευθύνων Σύμβουλος της αλυσίδας καφέ 10k+ υπαλλήλων απάντησε προσωπικά μέσα σε 90 λεπτά στο κρύο email μου – ένα Σάββατο.
Συμφωνώ 100% με τη θεωρία ότι υπάρχει άμεση συσχέτιση μεταξύ της επιτυχίας ενός ατόμου και του πόσο γρήγορα απαντά στα μηνύματα.
Όλα συνοψίζονται στο αν έχετε ή όχι προκατάληψη για δράση.
Έχω αυτή την τάση να σκέφτομαι «περίμενε, άσε με να το σκεφτώ πρώτα». Ανοίγω ένα DM ή διαβάζω ένα email, το κλείνω και το αφήνω στα εισερχόμενά μου. Δεν είναι ότι θα το σκεφτώ πραγματικά. Απλώς νιώθω αντίσταση να απαντήσω αμέσως.
Μόνο σιγά σιγά ξεμαθαίνω αυτή τη συνήθεια. Εάν απαντάτε γρήγορα, προσκαλείτε τους ανθρώπους να απαντήσουν γρήγορα οι ίδιοι και περισσότερα καλά πράγματα συμβαίνουν πιο γρήγορα. Εάν σας παίρνει πάντα τρεις ημέρες για να απαντήσετε, οι άνθρωποι νιώθουν χαζοί που απαντούν μέσα σε λίγα λεπτά και θα προσαρμοστούν στον ρυθμό σας. Ρουφάει την ενέργεια από τις συζητήσεις και οι περισσότεροι ξεφεύγουν.
Το ίδιο ισχύει για την εξερεύνηση νέων επιχειρηματικών εγχειρημάτων, πρωτοβουλίες μάρκετινγκ, οτιδήποτε. Άλλωστε, η επιχειρηματικότητα δεν είναι παιχνίδι σκέψης. Είναι ένα παιχνίδι δράσης -πράξης.
Πηγή: