Γνωρίστε τον Influencer που βοηθά τους ιδιοκτήτες μικρών επιχειρήσεων να παραμείνουν υγιείς

Άρθρο  τοῦ Forbes περιγράφει τὴν ἐπιχείρηση τοῦ Rand Larsen, τὴν SMB Community, ἡ ὁποία προσφέρει ὁμαδικὴ θεραπεία για μικροὺς ἐπιχειρηματίες μέσω διαδικτυακῶν συναντήσεων. Ὁ σκοπὸς εἶναι νὰ βοηθήσει τοὺς ἰδιοκτήτες νὰ συνδεθοῦν, νὰ μοιραστοῦν συμβουλές καὶ νὰ ἀντιμετωπίσουν τὴν μοναξιά καὶ τις προκλήσεις τῆς ἐπιχειρηματικότητος. Ἡ κοινότητα ἀπευθύνεται κυρίως σε ἐπιχειρήσεις μὲ ἐτήσια ἔσοδα τουλάχιστον ἑνὸς ἑκατομμυρίου δολαρίων καὶ παρέχει ἕνα ἀσφαλὲς περιβάλλον για ἀνοικτὴ συζήτηση.

 

  1. Ποιο είναι το κύριο πρόβλημα που προσπαθεί να λύσει η SMB Community του Rand Larsen;

Η SMB Community στοχεύει στην αντιμετώπιση της αίσθεισης της μοναξιάς και της απομόνωσης που συχνά βιώνουν οι ιδιοκτήτες μικρών επιχειρήσεων. Παρέχει έναν χώρο όπου μπορούν να μοιραστούν τις ανησυχίες τους, να ανταλλάξουν συμβουλές και να συνειδητοποιήσουν ότι δεν είναι οι μόνοι που αντιμετωπίζουν τις προκλήσεις της επιχειρηματικότητας.

  1. Πώς λειτουργεί η SMB Community και ποια είναι τα κριτήρια για να γίνει κάποιος μέλος;

Η SMB Community οργανώνει μηνιαίες διαδικτυακές συναντήσεις μέσω Zoom για ομάδες επιχειρηματιών. Για να γίνει κάποιος μέλος, απαιτείται ετήσια συνδρομή 3.000 δολαρίων και η επιχείρηση πρέπει να έχει τουλάχιστον 1 εκατομμύριο δολάρια σε έσοδα. Οι ομάδες αποτελούνται κυρίως από άνδρες στην ηλικία των 30 και 40 ετών.

  1. Τι είδους συζητήσεις και αλληλεπιδράσεις λαμβάνουν χώρα σε αυτές τις ομαδικές συναντήσεις;

Οι συναντήσεις ξεκινούν συνήθως με μια βαθμολόγηση της τρέχουσας κατάστασης των επιχειρήσεων από τα μέλη. Στη συνέχεια, ακολουθούν συζητήσεις για διάφορα θέματα, όπως η διαχείριση προσωπικού (π.χ., απολύσεις), θέματα υγείας που επηρεάζουν την εργασία, στρατηγικές πωλήσεων και γενικότερα οι προκλήσεις της επιχειρηματικότητας. Παρέχεται επίσης συναισθηματική υποστήριξη και ανταλλαγή πρακτικών συμβουλών.

  1. Γιατί οι ιδιοκτήτες μικρών επιχειρήσεων μπορεί να διστάζουν να αναζητήσουν συμβουλές από παραδοσιακές πηγές όπως τα εμπορικά επιμελητήρια;

Οι παραδοσιακοί χώροι δικτύωσης μπορεί να μην είναι πάντα κατάλληλοι για ειλικρινείς συζητήσεις σχετικά με τις δυσκολίες μιας επιχείρησης. Οι ιδιοκτήτες ενδέχεται να μην αισθάνονται άνετα να μοιραστούν τις ευπάθειές τους με ανταγωνιστές ή άλλους που μπορεί να μην κατανοούν τις συγκεκριμένες προκλήσεις τους, ιδίως σε θέματα όπως οι στρατηγικές εξόδου ή ευαίσθητα οικονομικά ζητήματα.

  1. Πώς διαφέρει η προσέγγιση του Rand Larsen στη δημιουργία αυτών των ομάδων από άλλες υπάρχουσες δικτυώσεις;

Ο Larsen δημιουργεί προσεκτικά τις ομάδες, λαμβάνοντας υπόψη το επιχειρηματικό μοντέλο, το μέγεθος των εσόδων και τη γεωγραφική θέση των μελών. Αυτό διασφαλίζει ότι οι συζητήσεις είναι σχετικές και ότι οι συμμετέχοντες αισθάνονται ασφαλείς να μοιραστούν πληροφορίες χωρίς τον φόβο του ανταγωνισμού.

  1. Ποια ήταν η προσωπική πορεία του Rand Larsen που τον οδήγησε στη δημιουργία της SMB Community;

Ο Larsen σπούδασε επιχειρηματικότητα και είχε διάφορες επιχειρηματικές ενασχολήσεις, συμπεριλαμβανομένης μιας επιχείρησης βιντεοσκόπησης ηλικιωμένων και μιας συνεργασίας με έναν υποστηρικτή της επιχειρηματικότητας μέσω εξαγοράς. Η εμπειρία του, σε συνδυασμό με την παρατήρηση των αγώνων ενός ιδιοκτήτη επιχείρησης που είχε πρόσφατα κάνει μια μεγάλη εξαγορά, τον οδήγησε στην ιδέα της δημιουργίας ομάδων υποστήριξης για επιχειρηματίες.

  1. Ποια είναι τα απτά οφέλη που αναφέρουν τα μέλη της SMB Community;

Τα μέλη αναφέρουν ότι η συμμετοχή στην κοινότητα τους βοηθά να αισθάνονται λιγότερο μόνοι στις επιχειρηματικές τους προκλήσεις, τους παρέχει πρακτικές συμβουλές και στρατηγικές από άλλους που έχουν αντιμετωπίσει παρόμοιες καταστάσεις και σε ορισμένες περιπτώσεις, όπως αυτή του Jack Carr, μπορεί να οδηγήσει σε άμεση και ουσιαστική βοήθεια για την επίλυση προβλημάτων που επηρεάζουν την επιχείρησή τους.

  1. Ποια είναι η φιλοσοφία του Rand Larsen πίσω από την SMB Community;

Η φιλοσοφία του Larsen είναι ότι η επιχειρηματικότητα μπορεί να είναι μια εξαιρετικά μοναχική εμπειρία και ότι η δημιουργία ενός ασφαλούς και υποστηρικτικού περιβάλλοντος όπου οι ιδιοκτήτες επιχειρήσεων μπορούν να συνδεθούν, να μοιραστούν και να μάθουν ο ένας από τον άλλον είναι ζωτικής σημασίας για την επιτυχία και την ψυχική τους ευεξία. Θεωρεί ότι η σύνδεση ανθρώπων που αντιμετωπίζουν παρόμοιες προκλήσεις μπορεί να οδηγήσει σε σημαντική ανακούφιση και πρακτικές λύσεις.

Σχετικά Άρθρα