CAM – Diploma in Digital Marketing από το CIM και την ΕΕΔΕ. Αναπτύσσοντας δεξιότητες για τον σχεδιασμό και την υλοποίηση πλάνων ψηφιακού μάρκετινγκ
Ένα νέο εκπαιδευτικό πρόγραμμα προσφέρει από τον από τον περασμένο Οκτώβριο η ΕΕΔΕ.
Πρόκειται για το Diploma in Digital Marketing του CAM (The Communication Advertising & Marketing Education Foundation), το οποίο η ΕΕΔΕ προσφέρει στην Ελλάδα ως πιστοποιημένο κέντρο του Chartered Institute of Marketing (CIM).
Το Chartered Institute of Marketing ιδρύθηκε το 1911 και είναι ο μεγαλύτερος εκπαιδευτικός οργανισμός μάρκετινγκ σε όλη την Ευρώπη με περισσότερα από 70.000 μέλη.
Σκοπός του είναι να παρέχει στα μέλη του τη δυνατότητα να εφαρμόζουν τη γνώση μάρκετινγκ στο επαγγελματικό περιβάλλον.
Περισσότερα από 30.000 στελέχη παρακολουθούν τα εκπαιδευτικά προγράμματα του CIM κάθε χρόνο, τα οποία διεξάγονται σε περίπου 300 εκπαιδευτικά κέντρα σε 80 χώρες.
To CAM Foundation ιδρύθηκε το 1970 και έκτοτε σχεδιάζει προγράμματα πιστοποίησης που απευθύνονται σε επαγγελματίες της επικοινωνίας και του μάρκετινγκ.
Από το 2000 και μετά το CIM πιστοποιεί όλα τα προγράμματα του CAM.
Το ψηφιακό μάρκετινγκ έχει εξελιχθεί από ένα περιφερειακό στοιχείο της στρατηγικής μάρκετινγκ σε κεντρικό σημείο αναφοράς σε ότι αφορά στην επικοινωνία με τους πελάτες μέσω πολλών διαφορετικών καναλιών.
Το πρόγραμμα Diploma in Digital Marketing, είναι σχεδιασμένο έτσι ώστε να διασφαλίζει ότι ο σύγχρονος επαγγελματίας μάρκετερ μπορεί να κατανοήσει και να εκμεταλλευτεί τις νέες ευκαιρίες που παρουσιάζονται.
To πρόγραμμα αυτό προσφέρει γνώσεις σχετικά με τις βασικές αρχές που διέπουν το ψηφιακό μάρκετινγκ και τις απαραίτητες δεξιότητες για τον σχεδιασμό και την υλοποίησή του.
Συγκεκριμένα, παρέχει τη δυνατότητα στα στελέχη μάρκετινγκ ή στους μάνατζερ που ασχολούνται με το μάρκετινγκ να αποκτήσουν εξειδικευμένη γνώση σχετικά με το τι είναι το ψηφιακό μάρκετινγκ και πώς αυτό σχετίζεται με το μάρκετινγκ.
Να αποκτήσουν τις γνώσεις και τις δεξιότητες που απαιτούνται για τον σχεδιασμό, την υλοποίηση και την αξιολόγηση πλάνων ψηφιακού μάρκετινγκ.
Να κατανοήσουν τη σχέση μεταξύ της επικοινωνίας, του μάρκετινγκ, της συμπεριφοράς του καταναλωτή, της εφαρμογής και του σχεδιασμού πλάνων επικοινωνίας.
Το Diploma in Digital Marketing απευθύνεται σε μάνατζερ με προϋπηρεσία και εμπειρία στο μάρκετινγκ ή στο χώρο του marketing communications, σε κατόχους πτυχίων πανεπιστημιακών σχολών σε συναφών ή μη ειδικοτήτων, που στερούνται προϋπηρεσίας και σε μάνατζερ που επιθυμούν να εμβαθύνουν τις γνώσεις τους στο ψηφιακό μάρκετινγκ.
Η έναρξη της επόμενης σειράς του προγράμματος, διάρκειας 150 ωρών, θα πραγματοποιηθεί στις 12 Απριλίου 2013.
Σημειώνεται πως το πρόγραμμα διεξάγεται στην αγγλική γλώσσα επομένως είναι απαραίτητη η πολύ καλή γνώση της για την παρακολούθησή του.
Η πορεία των συμμετεχόντων αξιολογείται με εργασίες οι οποίες διορθώνονται στη Μ. Βρετανία από εξεταστές του CIM.
→ My Way News Highlights
• Το ψηφιακό μάρκετινγκ έχει εξελιχθεί από ένα περιφερειακό στοιχείο της στρατηγικής μάρκετινγκ σε κεντρικό σημείο αναφοράς σε ότι αφορά στην επικοινωνία με τους πελάτες μέσω πολλών διαφορετικών καναλιών.
• Το Diploma in Digital Marketing απευθύνεται σε μάνατζερ με προϋπηρεσία και εμπειρία στο μάρκετινγκ ή στο χώρο του marketing communications, σε κατόχους πτυχίων πανεπιστημιακών σχολών σε συναφών ή μη ειδικοτήτων, που στερούνται προϋπηρεσίας και σε μάνατζερ που επιθυμούν να εμβαθύνουν τις γνώσεις τους στο ψηφιακό μάρκετινγκ.
→ Tweet This
CAM – Diploma in Digital Marketing από το CIM και την ΕΕΔΕ-www.mywaypress.gr
www.mywaypress.gr