Στρατηγική ανάδειξη των ελληνικών τόπων

H πρώτη διεπιστημονική συνάντηση για τη Στρατηγική Προβολή & Ταυτότητα των ελληνικών τόπων, διοργανώνετε 30 Μαρτίου με 1η Απριλίου στόν Βόλο.

 

10 θεματικοί άξονες, πάνω από 140 εισηγητές από όλη την Ελλάδα και το εξωτερικό, εκατοντάδες συμμετέχοντες από την ακαδημαϊκή κοινότητα, την τοπική αυτοδιοίκηση, τους επαγγελματικούς χώρους του μάρκετινγκ και της επικοινωνίας, της αρχιτεκτονικής και της πολεοδομίας, της γραφιστικής, του επιχειρείν, του τουρισμού, του εμπορίου, της πολιτιστικής διαχείρισης.

 

Το 1ο Πανελλήνιο Συνέδριο Marketing & Branding Τόπου & Εκδηλώσεις Αστικού Πολιτισμού στην Ελλάδα, που ανοίγεται στην κοινωνία των πολιτών, μέσα από 10 παράλληλες εκδηλώσεις στην πόλη σχετικές με το Marketing & BrandingTόπου (σταθμοί ενημέρωσης πολιτών, εκθέσεις, συναυλία ARK Festival, εικαστικές παρεμβάσεις στο αστικό τοπίο, καλλιτεχνικά δρώμενα).

 

1η Πανελλήνια Συνάντηση για τη Στρατηγική Προβολή και την Ταυτότητα των ελληνικών Τόπων.

 

Το Τμήμα Μηχανικών Χωροταξίας, Πολεοδομίας και Περιφερειακής Ανάπτυξης του Πανεπιστήμιου Θεσσαλίας (ΜΧΠΠΑ) και η πρωτοβουλία Ιmagine the City, συνεργατικός σχηματισμός για την ανάδειξη της ταυτότητας του τόπου και την αστική αναγέννηση, διοργανώνουν το 1o Πανελλήνιο Συνέδριο Marketing & Branding Τόπου, 30 Μαρτίου με 1η Απριλίου στο Βόλο.

 

Μέλη της ακαδημαϊκής κοινότητας, εκπρόσωποι της τοπικής αυτοδιοίκησης, δημιουργοί και επαγγελματίες από τους χώρους του μάρκετινγκ και της επικοινωνίας, της αρχιτεκτονικής και της πολεοδομίας, της γραφιστικής, του επιχειρηματικού χώρου και του εμπορίου, του τουρισμού και του πολιτισμού συναντώνται για ένα τριήμερο ενημέρωσης, δικτύωσης και ψυχαγωγίας με επίκεντρο τη Στρατηγική Προβολή και Ταυτότητα των ελληνικών τόπων.

 

Σκοπός της συνάντησης είναι η οριοθέτηση του αντικειμένου Marketing & Branding Τόπου, η ανταλλαγή γνώσης, εμπειρίας και ιδεών, και η δημιουργία συνεργιών ανάμεσα σε δημόσιο και ιδιωτικό τομέα αλλά και την κοινωνία των πολιτών με απώτερο στόχο την αστική αναγέννηση και περιφερειακή ανάπτυξη.

 

Το συνέδριο

Το 1ο Πανελλήνιο Συνέδριο Marketing & Branding Τόπου θα πραγματοποιηθεί στις σύγχρονες εγκαταστάσεις του Τμήματος Μηχανικών Χωροταξίας, Πολεοδομίας και Περιφερειακής Ανάπτυξης (ΤΜΧΠΠΑ) του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας με τη συμμετοχή συνέδρων από όλη την Ελλάδα και το εξωτερικό.

 

Το διεπιστημονικό πρόγραμμα περιλαμβάνει πάνω από 140 εισηγήσεις βασισμένες σε 10 θεματικούς άξονες που καλύπτουν θέματα όπως:

 

Καινοτόμα και ερευνητικά εργαλεία για την ανάπτυξη πόλεων και περιφερειών

 

Συμμετοχικός σχεδιασμός

 

Τοπικός πολιτισμός και φεστιβάλ

 

Βιώσιμη τουριστική ανάπτυξη

 

Προσέλκυση επενδυτών και επιχειρήσεων

 

Αξιολόγηση διαδικασιών marketing & branding

 

Η Eικόνα του Tόπου: αρχιτεκτονική,πολεοδομία design

 

Eπικοινωνία Ταυτότητας Τόπου: communication design, logo design

 

Nation Branding: H διεθνής προβολή της Ελλάδας

 

Place e-marketing & Κοινωνική δικτύωση

 

 

Οι εκδηλώσεις

Παράλληλα με το επιστημονικό συνέδριο, προγραμματίζονται 10 εκδηλώσεις στην πόλη του Βόλου συνδεδεμένες με το αντικείμενο Marketing & Branding Τόπου με σκοπό την ανάδειξη της αστικής κουλτούρας και την ενεργό συμμετοχή της κοινωνίας των πολιτών στη Διοργάνωση.

 

Το πρόγραμμα εκδηλώσεων περιλαμβάνει: Moυσικό φεστιβάλ ARK FESTIVAL με τους Locomondo, Maraveyas Illegal & Imam Baildi, διαδραστικό σταθμό ενημέρωσης πολιτών, έκθεση γραφιστικής από την Ένωση Γραφιστών Ελλάδας, έκθεση «Φαντάσου την Πόλη- Βόλος 2012» με αρχιτεκτονικές και πολεοδομικές προτάσεις ανάπλασης, έκθεση Φωτογραφίας και live performance που συντονίζει το ΔΟΕΠΑΠ-ΔΗΠΕΘΕ, δημιουργικό εργαστήρι για παιδιά από το Μουσείο του Πολιτιστικού Ιδρύματος Ομίλου Πειραιώς, εικαστικές παρεμβάσεις στο αστικό τοπίο από τους καλλιτέχνες graffiti Carpe Diem και την ομάδα Beforelight, καθώς και δυναμικά δρώμενα από την ομάδα parkour NSA και την ομάδα ΔΟΕΠΑΠ-ΔΗΠΕΘΕ.

 

Υποστηρικτές

To 1o Πανελλήνιο Συνέδριο Marketing & Branding Τόπου βρίσκεται υπό την αιγίδα του ΕΟΤ και του Υπουργείου Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας, πραγματοποιείται σε συνεργασία με το Δήμο Βόλου και το ΤΕΕ Μαγνησίας, και υποστηρίζεται από το Δημοτικό ΙΕΚ Βόλου.

 

Βασικοί συνεργάτες

Ανάμεσα στους βασικούς συνεργάτες της Διοργάνωσης, οι εταιρίες : theSwitch place identity, Qualis, Stefi Productions, Grapheteria, Funky Web, Carteco, Point Blank, ΕVIN Intzoglou, Alpha Marketing, Security Forces, Loft2Work, ABC, Awapai και Social Brands, οι μη κερδοσκοπικοί φορείς Διεθνές Ελληνικό Θέατρο και StartUpLive Athens, η Ένωση Εταιρειών Διαφήμισης και Επικοινωνίας Ελλάδας (και Κεντρικής Ελλάδας), η Ένωση Γραφιστών Ελλάδας, και η Ένωση Ακόλουθων Τύπου.

 

Πρεσβευτές

Πρεσβευτές της Διοργάνωσης είναι δυο προσωπικότητες διεθνούς βεληνεκούς ο Peter Economides, brand strategist, και η Lia Ghilardi σύμβουλος πολιτισμικού σχεδιασμού.

 

Αξιοποίηση δυνατοτήτων

Η Διοργάνωση IDEA|TOPOS στοχεύει τα επόμενα χρόνια να εξελίσσεται διαρκώς, ταξιδεύοντας σε διάφορες πόλεις και τόπους της χώρας  εντοπίζοντας, αναπτύσσοντας και ενδυναμώνοντας τα συγκριτικά πλεονεκτήματα των ελληνικών τόπων.

 

Απώτερος σκοπός είναι οι ζυμώσεις που θα γίνουν εντός και εκτός συνεδριακού χώρου τον ερχόμενο Μάρτιο να είναι αφορμή υπερβάσεων και αξιοποίησης νέων δυνατοτήτων για τη χώρα.

 

Εγγραφές

Εγγραφές στο διεπιστημονικό συνέδριο μέσω της ιστοσελίδας www.placemarketing.gr

 

Pre-event στην Αθήνα


Στις 3 & 4 Μαρτίου διοργανώνεται από το Loft2Work (Ιερά Οδός 38 – Κεραμεικός) σε συνεργασία με το StartUpLive Athens pre-event ΙDEA|TOPOS με θέμα ‘Κεραμεικός: Πολιτισμική ταυτότητα με άποψη’. Συμμετέχουν με εργαστήρια και παρουσιάσεις οι Imagine the City, Startegy, PokaYio, G30, Iάσων Τσάκωνας, Point Supreme και Athens Video Art Festival.

Σχετικά Άρθρα