Επίσκεψη Σουηδικού Σχολείου στο Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας

Μαθητές της 3ης Γυμνασίου Σουηδικού Σχολείου επισκέπτονται σήμερα το Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας και το Πανεπιστήμιο γενικότερα.

 

Οι μαθητές βρίσκονται σε εβδομαδιαία εκπαιδευτική εκδρομή.

 

Οι μαθητές ζουν στην πόλη Soderhamn της Σουηδίας και είναι συνολικά 32 ενώ συνοδεύονται και από δασκάλους.

 

 

 

 

 

Οι μαθητές επέλεξαν την Ελλάδα και συγκεκριμένα το Βόλο ως τόπο επίσκεψης σαν αποτέλεσμα συνεργασίας που είχε το σχολείο τους το διάστημα 2010-2012 με το Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών στα πλαίσια του ερευνητικού σχεδίου cMinds: Teaching Programming for the Development of Analytical, Structural, and Critical Minds το οποίο χρηματοδοτήθηκε με την υποστήριξη του προγράμματος Δια Βίου Μάθησης της Ευρωπαϊκής Επιτροπής.

 

 

 

 

Το έργο συντονίστηκε από το Τμήμα με τη συμμετοχή του σχολείου στη διαδικασία πιλοτικής χρήσης καινοτόμου μαθησιακού λογισμικού.

 

 

 

 

Οι μαθητές θα έχουν την ευκαιρία να μάθουν την ιστορία του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας και του Τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών.

 

 

 

 

Επιπλέον, θα εκτεθούν σε νέες καινοτόμες εφαρμογές που βρίσκονται υπό ανάπτυξη σε θέματα χρήσης της τεχνολογίας για μάθηση γλωσσών και χρήση κινητής τεχνολογίας στη μάθηση.

 

 

 

 

Συγκεκριμένα, οι μαθητές θα δουν αρχικές εκδόσεις σοβαρών παιχνιδιών για μάθηση γλωσσών που αναπτύσσονται στα πλαίσια του ερευνητικού σχεδίου siLang: Serious Games for Situated Learning of Vehicular Languages addressing Work Needs που πραγματεύεται τη μάθηση γλωσσών από επαγγελματίες.

 

 

 

 

Επιπλέον θα ενημερωθούν για δραστηριότητες των σχεδίων iLike: Identifying the Logic structure of languages by use of new Interactive mobile services, new diagnostic training methods for development of Key competences, and new Evaluation methods introducing assessment for learning practices και iQVet: Innovative Peer Learning Assessment System for Evaluation of trainers and Quality VET professional programs που πραγματεύονται την ανάπτυξη δεξιοτήτων σχετικά με γλώσσες και αξιολόγηση μαθησιακών πρακτικών με χρήση τεχνολογίας κινητών τηλεφώνων αντίστοιχα.

 

 

 

 

Σε όλα τα σχέδια που αναφέρθηκαν επιστημονικός υπεύθυνος είναι ο κ. Ηλίας Χούστης ενώ το συντονισμό της τεχνικής υλοποίησης έχει η κ. Χαρίκλεια Τσαλαπάτα.

 

 

 

 

Στην ομάδα εργασίας ανήκουν επίσης οι Ρενέ Αλιμήση, Σπύρος Τσαλαπάτας, Olivier Heidmann, και Σπύρος Κούριας.

 

 

 

 

 

www. My Way Press.gr

22/10/2013

Σχετικά Άρθρα