Η φήμη του φόβου

Έχει ανάγκη από  φήμη ο φόβος;

 

Αποκαθιστά την όποια υπόληψη μιας αναποτελεσματικής οικονομικής πολιτικής;

 

Σύμφωνα με την ειδησεογραφία «τη σταδιακή αποκατάσταση της επενδυτικής εμπιστοσύνης προς την ελληνική οικονομία καταγράφει ο δείκτης «φόβου» του ΚΕΠΕ, KEPE GRIV, αφού κατά το πρώτο δίμηνο του 2014, έπεσε σε επίπεδα προ κρίσης».

 

Η ιδιότητα του φόβου είναι απλή-η μοναδική χρήση της για να υπηρετήσει επικοινωνιακούς στόχους και να αποτελέσει προωθητική δύναμη πυρός στην ψυχολογία της αγοράς είναι συμβατική.

 

Δείκτη φωτός όχι φόβου έχει ανάγκη η αγορά.

 

Δείκτη αποτελεσματικότητας.

 

Δείκτη σταδιακής αποκατάστασης της πραγματικής οικονομίας και μετρήσιμους δείκτες τάχιστης επίλυσης των λαθών που σκοτώνουν την οικονομία όπως στο ενεργειακό, φορολογικό, ρευστότητας, επιτοκίων, έρευνας , ανεργίας, υγείας κ.α.

 

Δείκτης  ως υποκατάστατο της  ελλειμματικής αυτοπεποίθησης είναι ακριβή πολυτέλεια. Η επιδεξιότητα του επικοινωνιακού χειρισμού των σοβαρών προβλημάτων της ελληνικής οικονομίας, που παραμένουν ανεπίλυτα προβλήματα, με τον μανδύα της επικύρωσης αποπροσανατολιστικών δεικτών  είναι αντιπαραγωγική.

 

Από τον θόρυβο της εικόνας επιτυχίας στο πλεόνασμα βελτίωσης του φόβου, η μέθοδος είναι δοκιμασμένη και δεν οδηγεί πουθενά.

 

Παναγιώτης Τσακιρίδης

Σχετικά Άρθρα