Νέο εκπαιδευτικό πρόγραμμα: CAM – Diploma in Digital Marketing από το CIM και την ΕΕΔΕ. Αναπτύσσοντας δεξιότητες για τον σχεδιασμό και την υλοποίηση πλάνων ψηφιακού μάρκετινγκ
Ένα νέο εκπαιδευτικό πρόγραμμα προσφέρει από τον ερχόμενο Οκτώβριο η Ελληνική Εταιρία Διοικήσεως Επιχειρήσεων.
Πρόκειται για το Diploma in Digital Marketing του CAM (The Communication Advertising & Marketing Education Foundation), το οποίο η ΕΕΔΕ προσφέρει στην Ελλάδα ως πιστοποιημένο κέντρο του Chartered Institute of Marketing (CIM).
70.000 μέλη-300 εκπαιδευτικά κέντρα-80 χώρες
Το Chartered Institute of Marketing ιδρύθηκε το 1911 και είναι ο μεγαλύτερος εκπαιδευτικός οργανισμός μάρκετινγκ σε όλη την Ευρώπη με περισσότερα από 70.000 μέλη.
Σκοπός του είναι να παρέχει στα μέλη του τη δυνατότητα να εφαρμόζουν τη γνώση μάρκετινγκ στο επαγγελματικό περιβάλλον.
Περισσότερα από 30.000 στελέχη παρακολουθούν τα εκπαιδευτικά προγράμματα του CIM κάθε χρόνο, τα οποία διεξάγονται σε περίπου 300 εκπαιδευτικά κέντρα σε 80 χώρες.
To CAM Foundation ιδρύθηκε το 1970 και έκτοτε σχεδιάζει προγράμματα πιστοποίησης που απευθύνονται σε επαγγελματίες της επικοινωνίας και του μάρκετινγκ. Από το 2000 και μετά το CIM πιστοποιεί όλα τα προγράμματα του CAM.
Το ψηφιακό μάρκετινγκ κεντρικό σημείο αναφοράς
Το ψηφιακό μάρκετινγκ έχει εξελιχθεί από ένα περιφερειακό στοιχείο της στρατηγικής μάρκετινγκ σε κεντρικό σημείο αναφοράς σε ότι αφορά στην επικοινωνία με τους πελάτες μέσω πολλών διαφορετικών καναλιών.
Το πρόγραμμα Diploma in Digital Marketing, είναι σχεδιασμένο έτσι ώστε να διασφαλίζει ότι ο σύγχρονος επαγγελματίας μάρκετερ μπορεί να κατανοήσει και να εκμεταλλευτεί τις νέες ευκαιρίες που παρουσιάζονται.
To πρόγραμμα αυτό προσφέρει γνώσεις σχετικά με τις βασικές αρχές που διέπουν το ψηφιακό μάρκετινγκ και τις απαραίτητες δεξιότητες για τον σχεδιασμό και την υλοποίησή του.
Τι προσφέρει
Συγκεκριμένα, παρέχει τη δυνατότητα στα στελέχη μάρκετινγκ ή στους μάνατζερ που ασχολούνται με το μάρκετινγκ να αποκτήσουν εξειδικευμένη γνώση σχετικά με το τι είναι το ψηφιακό μάρκετινγκ και πώς αυτό σχετίζεται με το μάρκετινγκ.
Να αποκτήσουν τις γνώσεις και τις δεξιότητες που απαιτούνται για τον σχεδιασμό, την υλοποίηση και την αξιολόγηση πλάνων ψηφιακού μάρκετινγκ.
Να κατανοήσουν τη σχέση μεταξύ της επικοινωνίας, του μάρκετινγκ, της συμπεριφοράς του καταναλωτή, της εφαρμογής και του σχεδιασμού πλάνων επικοινωνίας.
Που απευθύνεται
Το Diploma in Digital Marketing απευθύνεται σε μάνατζερ με προϋπηρεσία και εμπειρία στο μάρκετινγκ ή στο χώρο του marketing communications, σε κατόχους πτυχίων πανεπιστημιακών σχολών σε συναφών ή μη ειδικοτήτων, που στερούνται προϋπηρεσίας και σε μάνατζερ που επιθυμούν να εμβαθύνουν τις γνώσεις τους στο ψηφιακό μάρκετινγκ.
Έναρξη προγράμματος
Η έναρξη του προγράμματος, διάρκειας 150 ωρών, θα πραγματοποιηθεί στις 19 Οκτωβρίου 2012.
Σημειώνεται πως το πρόγραμμα διεξάγεται στην αγγλική γλώσσα επομένως είναι απαραίτητη η πολύ καλή γνώση της για την παρακολούθησή του.
Η πορεία των συμμετεχόντων αξιολογείται με εργασίες οι οποίες διορθώνονται στη Μ. Βρετανία από εξεταστές του CIM.
ΙΝFO 1
Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επικοινωνήσετε με την κ. Μαίρη Κατσιλούλη στην ΕΕΔΕ, τηλ.: 210 2112000 (εσωτ. 601) ή την κ. Κατερίνα Μαρκοπούλου (εσωτ. 605), mkt-programs@eede.gr
INFO 2
Σχετικά με την ΕΕΔΕ
Η Ελληνική Εταιρία Διοικήσεως Επιχειρήσεων (ΕΕΔΕ) ιδρύθηκε το 1962.
Είναι σωματείο μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα που σκοπό έχει τη διάδοση, ανάπτυξη και προβολή των αρχών, των μεθόδων και της πρακτικής του σύγχρονου management.
Τα μέλη της είναι νομικά πρόσωπα, επιχειρήσεις και οργανισμοί του ιδιωτικού και του δημόσιου τομέα και φυσικά πρόσωπα ανώτατα και ανώτερα διευθυντικά στελέχη, επιχειρηματίες, καθηγητές Πανεπιστημίων και φοιτητές.
Στο πλαίσιο της ΕΕΔΕ λειτουργούν πέντε Ινστιτούτα που δραστηριοποιούνται το καθένα σε εξειδικευμένες λειτουργίες του management και τέσσερις τομείς που ασχολούνται με γενικότερα θέματα του επιχειρηματικού περιβάλλοντος:
Το Ελληνικό Ινστιτούτο Μάρκετινγκ (ΕΙΜ), το Ελληνικό Ινστιτούτο Οικονομικής Διοικήσεως (ΕΙΟΔ), το Ελληνικό Ινστιτούτο Διοικήσεως Παραγωγής Προϊόντων & Υπηρεσιών (ΕΙΔΙΠ), το Ελληνικό Ινστιτούτο Πληροφορικής & Επικοινωνιών (ΕΙΠ) το Ελληνικό Ινστιτούτο Μάνατζμεντ Ανθρώπινου Δυναμικού (ΕΙΜΑΔ), o Τομέας Ανάπτυξης Γυναικών Μάνατζερ & Επιχειρηματιών (ΤΟΓΜΕ), ο Τομέας Δημόσιας Διοίκησης & Αυτοδιοίκησης (ΤΟΜΔΔΑ), ο Τομέας Ηγεσίας (ΤΗΓΕ) και ο Τομέας Εταιρικών Υποθέσεων (ΤΕΥΠ).
Σήμερα η ΕΕΔΕ συγκαταλέγεται στα πέντε μεγαλύτερα Management Associations παγκοσμίως σε επίπεδο Μελών και Έργου.
Έχει εκπαιδεύσει, κατά τη διάρκεια των 50 χρόνων λειτουργίας της, περισσότερα από 400.000 στελέχη, έχει προσφέρει περισσότερες από 800.000 ώρες εκπαίδευσης μέσα από 16.700 εκπαιδευτικά προγράμματα ενώ το Μεταπτυχιακού επιπέδου πρόγραμμά της πραγματοποιείται σε 23 πόλεις της χώρας και έχει περίπου 3.800 αποφοίτους.
Τελικός στόχος της ΕΕΔΕ είναι η βελτίωση της ανταγωνιστικότητας και της αποτελεσματικότητας των ελληνικών επιχειρήσεων, μέσα από την ανάπτυξη των ανθρώπων τους καθώς και η προσφορά στις επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα σύγχρονων ποιοτικών και εξειδικευμένων υπηρεσιών που ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις του δύσκολου οικονομικού περιβάλλοντος, με ιδιαίτερη έμφαση στην εκπαίδευση και την ανάπτυξη ηγετικών ικανοτήτων.