50 εκατομμύρια fans της Coca-Cola στο Facebook. Η μάρκα-σύμβολο τους προσκαλεί να κάνουν τον κόσμο μας πιο χαρούμενο!
Η Coca-Cola συμπλήρωσε πρόσφατα πάνω από 50 εκατομμύρια ‘likes’ στο Facebook, γεγονός που θα το γιορτάσει με έναν πρωτότυπο τρόπο.
Η μάρκα-σύμβολο της χαράς θα ενώσει ακόμα περισσότερο τη μεγάλη και ενθουσιώδη κοινότητα των φίλων της, προσκαλώντας τους fans της να επιλέξουν και να συμβάλλουν στη διαμόρφωση της ιδέας εκείνης που θα κάνει τον κόσμο μας λίγο πιο χαρούμενο.
Οι φίλοι της μάρκας θα μπορούν να πάρουν μέρος στην παγκόσμια αυτή προσπάθεια μέσα από τη νέα εφαρμογή της Coca-Cola στο Facebook.
Σε πρώτη φάση, η Coca-Cola θα επιλέξει άτομα που αναπτύσσουν ιδέες οι οποίες εμπνέουν τους ανθρώπους να γίνουν πιο δραστήριοι, να προσφέρουν στους άλλους ή να εμπλακούν σε δραστηριότητες που αποσκοπούν στη χαρά.
Παράλληλα, στη σελίδα της Coca-Cola στο Facebook (https://www.facebook.com/cocacola) οι φίλοι της θα μπορούν να δηλώνουν συμμετοχή σε αυτή την πρωτοβουλία μέσα από μια νέα εφαρμογή (http://CokeURL.com/50MM).
Στη συνέχεια, και αφού εγγραφούν, θα προσκληθούν να πάρουν ενεργά μέρος στη διαμόρφωση και το σχηματισμό των ιδεών, και την ανάδειξη εκείνης που τελικά θα πραγματοποιηθεί πιλοτικά μέσα στο 2013 με την υποστήριξη της μάρκας.
Το τελικό αποτέλεσμα θα μπορεί να είναι μια νέα εφεύρεση ή ένα social application, κάτι που θα μπορεί να αξιοποιήσει τη δυνατότητα σύνδεσης της κοινότητας του Facebook ώστε να εξαπλωθεί η χαρά σε όλο τον κόσμο.
Ο καθένας μπορεί εύκολα να δηλώσει συμμετοχή μέσα απ’ αυτή την εφαρμογή και να συμβάλλει με τον τρόπο του.
Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την επιλογή των συμμετεχόντων, το χρονοδιάγραμμα και τις λεπτομέρειες του προγράμματος θα ανακοινωθούν, μέσα στις επόμενες εβδομάδες.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η ιδέα και η ίδρυση της σελίδα της Coca-cola στο Facebook δεν δημιουργήθηκε από την ίδια την εταιρία, αλλά από δύο θερμούς υποστηρικτές της, τον Dusty Sorg και τον Michael Jedrzejewski, οι οποίοι θέλοντας να μοιραστούν το πάθος τους για το αγαπημένο τους αναψυκτικό και όλα αυτά που πρεσβεύει, έκαναν τον Αύγουστο του 2008 την αρχή για τη μεγαλύτερη σελίδα μάρκας στο Facebook.
INFO
The Coca-Cola Company
Η The Coca-Cola Company είναι η μεγαλύτερη εταιρεία μη αλκοολούχων ποτών στον κόσμο και χρονολογείται πάνω από 125 χρόνια, με σχεδόν 500 εμπορικά σήματα και 3.300 προϊόντα σε όλες τις κατηγορίες μη αλκοολούχων ποτών (ανθρακούχων ποτών, χυμών και φρουτοποτών, εμφιαλωμένου νερού, καθώς και έτοιμου (ready-to-drink) καφέ και τσαγιού).
Η Coca-Cola Hellas είναι θυγατρική εταιρεία της The Coca-Cola Company με ευθύνη για την Ελλάδα, την Κύπρο και τη Μάλτα.
Η εταιρεία είναι υπεύθυνη για τη χάραξη στρατηγικής μάρκετινγκ των προϊόντων της και παρέχει τεχνογνωσία και συμβουλευτικές υπηρεσίες σε θέματα προϊοντικής και εταιρικής επικοινωνίας, καθώς και υπηρεσίες για τη διασφάλιση των ποιοτικών ελέγχων των προϊόντων στις τρεις χώρες.
Τα προϊόντα της The Coca-Cola Company που διατίθενται στην Ελλάδα είναι τα Coca-Cola, Coca-Cola Light, Coca-Cola Zero, Fanta, Sprite, Powerade, Nestea, Nestea Green Tea Sugar Free, Illy issimo Caffe, Illy issimo Macchiato.
Η The Coca-Cola Company δραστηριοποιείται σε όλο τον κόσμο ως «Σύστημα», σε συνεργασία με τους κατά τόπους εμφιαλωτές της (300 εμφιαλωτές παγκοσμίως), οι οποίοι είναι υπεύθυνοι για την παραγωγή/ εμφιάλωση, καθώς και για την πώληση/ φυσική διανομή των προϊόντων της.
Στην Ελλάδα, εμφιαλωτής της The Coca-Cola Company είναι η Coca-Cola Ελληνική Εταιρία Εμφιαλώσεως Α.Ε., μέλος του ελληνικού πολυεθνικού Ομίλου Coca-Cola Hellenic, ενός από τους μεγαλύτερους εμφιαλωτές της εταιρείας, με παρουσία σε 28 χώρες.
Μαζί με την Coca-Cola, που αναγνωρίζεται ως το κορυφαίο εμπορικό σήμα στον κόσμο, η The Coca-Cola Company εμπορεύεται 14 brands, αξίας δισεκατομμυρίων δολαρίων, συμπεριλαμβανομένων των Coca-Cola Light/Diet Coke, Fanta, Sprite, Coca-Cola Zero, Vitaminwater, Powerade, Minute Maid και Georgia Coffee.
Μέσω του μεγαλύτερου συστήματος διανομής στον κόσμο, καταναλωτές σε περισσότερες από 200 χώρες απολαμβάνουν τα προϊόντα της, περισσότερες από 1,7 δισ. φορές την ημέρα.
Για την The Coca-Cola Company, η ανάπτυξη βιώσιμων κοινωνιών αποτελεί συνώνυμο της βιωσιμότητάς της.
Γι’ αυτό το λόγο έχει δεσμευτεί παγκοσμίως, μέσω της κοινωνικής της πλατφόρμας “LIVE POSITIVELY”, ώστε η βιωσιμότητα να είναι μέρος οποιασδήποτε δραστηριότητάς της.
Η Εταιρεία επικεντρώνει τις δραστηριότητές της στη βελτίωση της οικονομικής ανάπτυξης των περιοχών όπου και δραστηριοποιείται, στην προστασία του περιβάλλοντος (με έμφαση στη διαχείριση υδάτινων πόρων, την προστασία του κλίματος και την ανακύκλωση) καθώς και στη συνεχή ανάπτυξη του ανθρώπινου δυναμικού της, που ξεπερνάει ως «Σύστημα» το 1 εκατομμύριο εργαζομένους παγκοσμίως.
Επιπλέον, η Εταιρεία δίνει ιδιαίτερη βαρύτητα στην προώθηση ενός ισορροπημένου και δραστήριου τρόπου ζωής.
Μέσα από τις light επιλογές της, έχει μειώσει τις συνολικά προσλαμβανόμενες θερμίδες από την κατανάλωση των προϊόντων της κατά 10% τα τελευταία 10 χρόνια, ενώ αναμένεται επιπλέον μείωση κατά 10% μέχρι το 2020.
Για περισσότερες πληροφορίες για την The Coca-Cola Company, παρακαλώ επισκεφτείτε το