ΝΗΡΕΥΣ και Pharmathen : δύο υποδειγματικά ελληνικά brands στα Marketing Success Stories
Την Τετάρτη 4 Ιουλίου το Ελληνικό Ινστιτούτο Μάρκετινγκ (ΕΙΜ) της ΕΕΔΕ συνεχίζει τα επιτυχημένα Marketing Success Stories, διοργανώνοντας τη δεύτερη εκδήλωση.
Σκοπός τους είναι η ανάδειξη της ελληνικής επιχειρηματικότητας, της αριστείας, των εξαιρετικά επιτυχημένων πρακτικών marketing, καθώς και η μεταφορά πολύτιμης τεχνογνωσίας στην ευρύτερη επιχειρηματική κοινότητα και τα μέλη του Ινστιτούτου.
Διαδραστική εκδήλωση-επιδραστικοί ηγέτες
Η πρωτοβουλία αυτή συνίσταται στη διοργάνωση διαδραστικών εκδηλώσεων, στις οποίες ομιλητές είναι επιχειρηματίες, marketers, που έχουν οδηγήσει τις εταιρίες και τα προϊόντα τους στην κορυφή της επιτυχίας στην Ελλάδα και το εξωτερικό.
Στη συγκεκριμένη εκδήλωση θα παρουσιαστούν δυο ακόμα ελληνικά brands που μας κάνουν όλους υπερήφανους, ο ΝΗΡΕΥΣ και η Pharmathen.
Οι ίδιοι οι ηγέτες των επιχειρήσεων αυτών θα παρουσιάσουν την ιστορία, τη στρατηγική, τις υποδειγματικές πρακτικές marketing που ακολουθούν και τα εξαιρετικά τους αποτελέσματα.
Η εσπερίδα αυτή απευθύνεται σε Έλληνες επιχειρηματίες, αλλά και σε ανώτατα και ανώτερα στελέχη marketing εταιριών από οποιοδήποτε τομέα οικονομικής δραστηριότητας, καθώς και σε φοιτητές οι οποίοι έχουν επιλέξει το χώρο του marketing για επαγγελματική καριέρα.
Μεγάλος χορηγός της εκδήλωσης, που θα πραγματοποιηθεί στη Συνεδριακή Αίθουσα της ΕΕΔΕ στα Πατήσια, είναι η Hellas on line, χορηγοί η Interamerican και η Sprint.
INFO
Σχετικά με το Ελληνικό Ινστιτούτο Μάρκετινγκ (ΕΙΜ) της ΕΕΔΕ:
Το Ελληνικό Ινστιτούτο Μάρκετινγκ (ΕΙΜ) της ΕΕΔΕ δημιουργήθηκε το 1975 και αποτελεί την κύρια συλλογική έκφραση και εκπροσώπηση των ανθρώπων του Μάρκετινγκ.
Ανθρώπων που πιστεύουν στην συνεχή και ουσιαστική αναβάθμιση του δημιουργικού του ρόλου στην οικονομική και κοινωνική ζωή του τόπου και εργάζονται συστηματικά προς την κατεύθυνση αυτή, μέσα από μια πολυμορφία υπηρεσιών και δραστηριοτήτων.