
H εντυπωσιακή ελληνική παρουσία της Weber Shandwick Athens στα ΕΜΕΑ Sabre Awards
Η κατάκτηση ενός GOLD SABRE AWARD, οι τρεις υποψηφιότητες βραβείων, η ιδιαίτερα θετική αναφορά του Holmes Report στην αποτελεσματικότητα και τη δημιουργικότητα του agency και η εξαιρετικά τιμητική παρουσία του Διευθύνοντος Συμβούλου της στην κριτική επιτροπή των φημισμένων EMEA (Europe, Middle East, Africa) Sabre Awards ήταν ο απολογισμός της Weber Shandwick Athens στα φετινά βραβεία, η τελετή απονομής των οποίων διεξήχθη στο Βερολίνο.
Το GOLD SABRE AWARD αφορούσε στην καμπάνια «Σώσε το Σκιουράκι» της Nestlé / Nescafé και αποτέλεσε τη μεγαλύτερη επιβράβευση της δημιουργικότητας και της αποτελεσματικότητας της ομάδας της Weber Shandwick καθώς και του επιτυχημένου engagement του agency με το συνεργάτη του για την επίτευξη των στόχων του.
Η πολυβραβευμένη καμπάνια αντιμετώπισε με εξαιρετική επιτυχία φήμες και ανυπόστατες online διαδόσεις αναφορικά με την ποιότητα του Nescafé και του Nescafé Frappé. Ο Nescafé άνοιξε έναν εποικοδομητικό διάλογο με τους καταναλωτές μέσω μιας χιουμοριστικής digital καμπάνιας και πρωταγωνιστές τα συμπαθή σκιουράκια, δίνοντας τέλος στις αβάσιμες φήμες και ενημερώνοντάς τους για την 100% φυσική προέλευση του αγαπημένου τους καφέ. Οι θετικές αναφορές για τον Nescafé αυξήθηκαν από το 10% στο 26% ενώ αντίθετα, οι αρνητικές αναφορές μειώθηκαν από 41% στο 27%, μετά την λήξη της καμπάνιας. Το video ήταν το No 1 στο Google’s Hellas ads leaderboard για το έτος 2015.
Η Weber Shandwick Athens κατεγράφη, επίσης, ως shortlisted για ακόμη δύο διακρίσεις. Ήταν υποψήφια του Holmes Report για «2016 Mediterranean PR Consultancy of the Year». Το ίδιο το Holmes Report έκανε ιδιαίτερη αναφορά για την εξαιρετική λειτουργία και τα εντυπωσιακά αποτελέσματα του agency στην Ελλάδα, επισημαίνοντας μάλιστα ότι αυτά ήρθαν μέσα σε ένα ιδιαίτερα αντίξοο οικονομικό περιβάλλον.
Ταυτόχρονα, η Weber Shandwick Athens ήταν shortlisted για την επικοινωνιακή υποστήριξη των Αθηναϊκών Θεάτρων μέσω της χρήσης experiential τεχνικών και της παραγωγής «Scooby Doo & the Mystery of the Pyramid».
Τέλος, ιδιαίτερα τιμητική για τη Weber Shandwick ήταν η παρουσία του Διευθύνοντος Συμβούλου της Δημήτρη Μιχόπουλου στην κριτική επιτροπή των βραβείων. Η σχετική πρόσκληση ήταν το επιστέγασμα των εξαιρετικά θετικών αποτελεσμάτων του agency, τα τελευταία χρόνια, περίοδο που εμφανίζει εντυπωσιακούς δείκτες ανάπτυξης σε κάθε επίπεδο.
INFO
Σχετικά με τη Weber Shandwick
Η Weber Shandwick είναι κορυφαία εταιρία Επικοινωνίας, Δημοσίων Σχέσεων και Engagement παγκοσμίως, σε 78 πόλεις, σε 34 χώρες, με δραστηριότητες που εκτείνονται σε 126 πόλεις, σε 81 χώρες. Η πολυποίκιλη ομάδα της εταιρίας που απαρτίζεται από σχεδιαστές στρατηγικής, αναλυτές, παραγωγούς, designers, developers και campaign activators έχει αποσπάσει τα πλέον σημαντικά βραβεία παγκοσμίως για τις καινοτόμες και δημιουργικές προσεγγίσεις της αλλά και έργο που αποφέρει σημαντικό επιχειρηματικό αποτέλεσμα για τους πελάτες της. Σε αυτά συμπεριλαμβάνονται οι διακρίσεις της Weber Shandwick ως PRWeek’s 2016 PR Agency of the Year και 2015 Global Agency of the Year, Ad Age A-List Agency το 2014 και 2015 και The Holmes Report’s Global Agency of the Year για το 2014 και 2015. Σε συνεργασία με τη θυγατρική της, Prime, η Weber Shandwick έχει κερδίσει 25 βραβεία Cannes Lions από το 2009, ενώ έχει χαρακτηριστεί ως Best Place to Work by Ad Age για το 2014 και 2015 και PRWeek για το 2013 και 2014. Η εταιρία παρέχει εξειδικευμένες υπηρεσίες σε τομείς όπως consumer marketing, corporate reputation, healthcare, technology, public affairs, financial services, corporate social responsibility, financial communications and crisis management, χρησιμοποιώντας την κατάλληλη ανά περίπτωση κοινωνική, ψηφιακή και αναλυτική μεθοδολογία. Η Weber Shandwick είναι μέρος του Interpublic Group (NYSE: IPG). Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφθείτε την ιστοσελίδα www.webershandwick.gr.