Έρευνα για το διαδίκτυο και τις ηλεκτρονικές αγορές

Στο πλαίσιο πτυχιακής εργασίας με θέμα την αποτύπωση του Έλληνα καταναλωτή στο διαδίκτυο και τις ηλεκτρονικές αγορές, οι φοιτητές Τζάρος Χρήστος και Ευρυδίκη Καρατζινά του πρώην τμήματος Εμπορίας και Διαφήμισης (Marketing) , νυν Διοίκησης Επιχειρήσεων, στο Ανώτατο Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα της Δυτικής Ελλάδας(Α.Τ.Ε.Ι) εκπόνησαν ένα μικρό ερωτηματολόγιο- έρευνας σχετικά με το διαδίκτυο και τις ηλεκτρονικές αγορές.

Όπως αναφέρουν σχετικά με το σκεπτικό τους: « Ραγδαία είναι η ανάπτυξη του διαδικτύου τα τελευταία έτη ως αποτέλεσμα να κυριαρχεί όχι μόνο ως πρωτεύων μέσο ενημέρωσης αλλά και ως ανερχόμενα κυρίαρχο μέσο αγοράς. Η Ελλάδα παρότι βρίσκεται εν καιρώ κρίσης δεν λείπει από αυτήν την αγορά με τον τζίρο του ηλεκτρονικού εμπορίου να φτάνει τα 3,5 δισεκατομμύρια ευρώ. Δεν είναι μόνο τα συγκεκριμένα ποσοστά ενδιαφέροντα καθώς έντονα ανοδική φαίνεται και η τάση του αγοραστικού κοινού του διαδικτύου καθώς όλο και περισσότεροι καταναλωτές προτιμούν τις αγορές τους από το διαδίκτυο. Χαρακτηριστικό είναι η αύξηση των πωλήσεων κατά 50% τα τελευταία χρόνια αφού μπορεί να τους προσφέρει λογικές τιμές και ενδιαφέροντα προϊόντα που δεν θα έβρισκαν στην τοπική αγορά.

Δεν προσφέρει ευκαιρίες όμως μόνο σε καταναλωτές καθώς αρκετοί νέοι Έλληνες βρίσκουν αυτήν την νέα αγορά ως ένα επιχειρηματικό περιβάλλον με θετικό πρόσημο αφού μπορούν να προβάλλουν την επιχείρηση τους και τα τοπικά τους προϊόντα. Προς αυτήν την κίνηση φαίνεται ότι προχωράει ο έλληνας επιχειρηματίας , εκσυγχρονίζοντας τον εαυτό του και τις επιχειρήσεις του, προχωρώντας πλέον με ευρωπαϊκά πρότυπα έστω και λίγο πιο αργά από τις υπόλοιπες ευρωπαϊκές χώρες, προσφέροντας και προβάλλοντας μοναδικά προϊόντα μας σε όλο τον κόσμο και άλλες φορές καινοτομώντας με έξυπνες εφαρμογές και λογισμικά.

Στο πλαίσιο αυτό θέλουμε  να αποτυπώσουμε  έναν απολογισμό για το διαδίκτυο και τις ηλεκτρονικές αγορές και τι έχει αλλάξει. Το ερωτηματολόγιο είναι ανώνυμο, το μόνο που ζητάμε από όσους συμμετάσχουν είναι η άποψή τους σχετικά με αυτά τα θέματα. Δεν υπάρχει λάθος ή σωστό, η έρευνα είναι αρκετά σύντομη και δεν διαρκεί παραπάνω από 2-3 λεπτά.»

INFO

Link Ερωτηματολογίου: https://docs.google.com/forms/d/1Rv1UROBKLHrbJT9Q5RLRx9h7dyTkc6XNlpu

PY1VBK84/viewform

Σχετικά Άρθρα