
Απογοήτευση Chatbot
Οι γκρίνιες για τις ελλείψεις της γενετικής τεχνητής νοημοσύνης σπρώχνουν τα chatbots σε μια «γούρνα απογοήτευσης» μετά από δύο χρόνια διαφημιστικής εκστρατείας, γράφει η Ina Fried του axios.com.
- Γιατί έχει σημασία:Η τεχνητή νοημοσύνη εξακολουθεί να αλλάζει τον κόσμο. Αλλά τα εμπόδια κυμαίνονται από ενοχλητικά λάθη (επιπλέον δάχτυλα ή Μαύροι ιδρυτές σε δημιουργημένες εικόνες) έως σημαντικές ανησυχίες για παραβίαση πνευματικής ιδιοκτησίας.
Πριν από ένα χρόνο, κάθε διοικητικό συμβούλιο πίεζε τον Διευθύνοντα Σύμβουλό του να βρει τρόπους να υιοθετήσει τη γενετική τεχνητή νοημοσύνη όσο το δυνατόν γρηγορότερα.
- Τώρα πολλοί ανακαλύπτουνότι ακόμη και τα πολλά υποσχόμενα πρώιμα πειράματα είναι δύσκολο να κλιμακωθούν.
- Ο Gary Marcus —ένας επιστήμονας που έγραψε μια ανάρτηση ιστολογίου πέρυσι με τίτλο “Τι θα γινόταν αν το Generative AI αποδεικνυόταν ανόητο;” — λέει στο Axios ότι, εκτός από μερικούς τομείς όπως η κωδικοποίηση, οι εταιρείες έχουν διαπιστώσει ότι η γενετική τεχνητή νοημοσύνη δεν είναι η πανάκεια που φαντάζονταν κάποτε.
- «Σχεδόν όλοιέμοιαζαν να επιστρέφουν με μια αναφορά όπως: “Αυτό είναι πολύ ωραίο, αλλά δεν μπορώ να το κάνω να λειτουργήσει αρκετά αξιόπιστα για να το διαθέσω στους πελάτες μας”, είπε ο Marcus.
Ορισμένες κορυφαίες νεοφυείς επιχειρήσεις του πρώτου κύματος της γενετικής τεχνητής νοημοσύνης πέφτουν στο περιθώριο. Την περασμένη εβδομάδα, η ηγεσία και οι κορυφαίοι ερευνητές από το Inflection AI – μια καυτή εκκίνηση – αποστρατεύθηκαν για τη Microsoft.
Έλεγχος πραγματικότητας: Αυτό δεν είναι το τέλος του δρόμου για τη γενετική τεχνητή νοημοσύνη, σε καμία περίπτωση. Κάθε σημαντική νέα τεχνολογία —ακόμη, ή ειδικά, όταν αλλάζει τον κόσμο— περνάει από αυτή τη φάση.
- Η «γούρνατης απογοήτευσης» ονομάστηκε και ορίστηκε για πρώτη φορά από την εταιρεία συμβούλων Gartner το 1995 ως μέρος της θεωρίας της για τους κύκλους διαφημιστικής εκστρατείας στην τεχνολογία.
Περισσότερα εδώ