Αποκλειστικό: American Airlines, ZeroAvia ενισχύουν τη συνεργασία υδρογόνου

Η American Airlines έχει συνάψει συμφωνία αγοράς υπό όρους με την νεοσύστατη εταιρεία κυψελών καυσίμου υδρογόνου ZeroAvia για 100 υδρογονοηλεκτρικούς κινητήρες που προορίζονται να τροφοδοτήσουν περιφερειακά αεροσκάφη με μηδενικές εκπομπές εν πτήσει.

Γιατί έχει σημασία: Η American βλέπει τους κινητήρες της ZeroAvia ως πιθανό παράγοντα αλλαγής του παιχνιδιού για την τροφοδοσία των περιφερειακών πτήσεών της.

  • Οι αερομεταφορές αποτελούν αυξανόμενη πηγή αερίων θερμοκηπίου, με περιορισμένες επιλογές για τη μείωση των εκπομπών.

Οδηγώντας τις ειδήσεις: Αυτή είναι η πρώτη παραγγελία κινητήρων της American από τη ZeroAvia, στην οποία επενδύει από το 2022.

  • Η αεροπορική εταιρεία με έδρα το Ντάλας επενδύει επίσης ένα άγνωστο πρόσθετο ποσό στην εταιρεία, σύμφωνα με λεπτομέρειες που μοιράστηκαν αποκλειστικά με το Axios.com.

Μεγέθυνση: Η ZeroAvia αναπτύσσει κινητήρες υδρογόνου-ηλεκτρικούς ή κυψελών καυσίμου για εμπορικά αεροσκάφη που λέει ότι μπορούν να μειώσουν τις εκπομπές εν πτήσει κοντά στο μηδέν, εκτός από τους υδρατμούς.

  • Τέτοιοι κινητήρες χρησιμοποιούν υδρογόνο σε κυψέλες καυσίμου για την παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας, η οποία στη συνέχεια χρησιμοποιείται για την τροφοδοσία κινητήρων στους κινητήρες ενός αεροσκάφους.
  • Οι εκπομπές από τέτοιους κινητήρες προορίζονται να είναι απλώς υδρατμοί, και όχι η ρύπανση από τους παραδοσιακούς κινητήρες τζετ, οι οποίοι εκπέμπουν μια σειρά αερίων θερμοκηπίου που θερμαίνουν τον πλανήτη.
  • Η American προσβλέπει στη ZeroAvia για να παρέχει καθαρότερα συστήματα πρόωσης για τον περιφερειακό στόλο τζετ Bombardier CRJ700.

Μεταξύ των γραμμών: Μέχρι στιγμής, η ZeroAvia δοκιμάζει τους κινητήρες επόμενης γενιάς σε ελικοφόρα αεροσκάφη, συμπεριλαμβανομένων των De Havilland Dash 8 και Dornier 228.

  • Αναπτύσσει έναν κινητήρα κυψελών καυσίμου υδρογόνου για ένα αεροσκάφος Dash 8 Q400 στο Everett της Ουάσιγκτον σε συνεργασία με την Alaska Airlines.
  • Αυτή η εγκατάσταση θα είναι επίσης ο κόμβος της δραστηριότητας ανάπτυξης για το σύστημα πρόωσης CRJ700.
  • Η συμφωνία της με την American, ωστόσο, θα έχει την ZeroAvia να παράγει ηλεκτρικά συστήματα πρόωσης υδρογόνου για να αντικαταστήσει τους κινητήρες turbofan, κάτι που κανείς δεν έχει κάνει ακόμα. Ωστόσο, η ZeroAvia επισημαίνει μια τεχνική μελέτη που διεξήχθη με τον κατασκευαστή κινητήρων του περιφερειακού τζετ, MHI RJ Industries, η οποία έδειξε τη σκοπιμότητά του.
  • Από πέρυσι, η American λειτουργούσε 140 αεροσκάφη CRJ700 με 65 θέσεις το καθένα.

Η ίντριγκα: Η American έχει στόχο να επιτύχει καθαρές μηδενικές εκπομπές έως το 2050. Αυτό θα εξαρτηθεί σε μεγάλο βαθμό από μια δραματική κλιμάκωση των «βιώσιμων» αεροπορικών καυσίμων ή SAF, μαζί με τη χρήση καθαρότερων αεροσκαφών, όπως αυτά που χρησιμοποιούν υδρογόνο ηλεκτρική ή πλήρως ηλεκτρική ενέργεια.

  • Ο νόμος του Μπάιντεν για το κλίμα παρέχει κίνητρα για την παραγωγή SAF και η ZeroAvia, με έδρα το Hollister της Καλιφόρνια, με εγκαταστάσεις στην πολιτεία της Ουάσινγκτον και το Ηνωμένο Βασίλειο, βασίζεται σε αυτόν για να δώσει ώθηση και στις τεχνολογίες της εταιρείας.
  • Η αεροπορική εταιρεία έχει επίσης διαφημίσει τις επενδύσεις της σε νέα και πιο αποδοτικά αεροσκάφη σε όλο το στόλο της.
  • Οι υδρογονοηλεκτρικοί κινητήρες προβλέπεται να χρησιμοποιηθούν κυρίως για πτήσεις μικρών αποστάσεων, όπως το Λος Άντζελες στο Φλάγκσταφ της Αριζόνα, γι ‘αυτό και η American προσπαθεί να αλλάξει τους κινητήρες του στόλου CRJ700.

Ναι, αλλά: Ο ιστότοπος της ZeroAvia έχει χρονοδιάγραμμα για το 2029 για την ανάπτυξη των κινητήρων που θα τροφοδοτούσαν περιφερειακά αεροσκάφη όπως το CRJ700.

«Η προώθηση της μετάβασης της εμπορικής αεροπορίας σε ένα μέλλον χαμηλών εκπομπών άνθρακα απαιτεί επενδύσεις σε πολλά υποσχόμενες τεχνολογίες, συμπεριλαμβανομένων εναλλακτικών μορφών πρόωσης», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της American Robert Isom.

  • «Αυτή η ανακοίνωση θα συμβάλει στην επιτάχυνση της ανάπτυξης των τεχνολογιών που απαιτούνται για την ενίσχυση της βιομηχανίας μας και θα υποστηρίξει τη δέσμευσή μας να καταστήσουμε την American μια βιώσιμη αεροπορική εταιρεία, ώστε να μπορούμε να συνεχίσουμε να προσφέρουμε στους πελάτες μας για τις επόμενες δεκαετίες».
  • «Οι λύσεις που μπορούν να εξυπηρετήσουν τις μεγαλύτερες αεροπορικές εταιρείες είναι εφικτές και το καθαρό μέλλον των πτήσεων έρχεται», δήλωσε ο ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της ZeroAvia, Val Miftakhov.

Πηγή: axios.com

Σχετικά Άρθρα