Απόλυτα επιτυχημένο το πρώτο δημοσιογραφικό κάλεσμα της Axia Hospitality προς τα βρετανικά ΜΜΕ

Στο πλαίσιο της εξωστρέφειας του ελληνικού τουρισμού, αλλά και της ανάδειξης των ξενοδοχείων – μελών της σε παγκόσμιους προορισμούς, η Axia Hospitality πραγματοποίησε την περασμένη Πέμπτη 15 Μαρτίου στο Λονδίνο, το πρώτο International Tweet Up  της εταιρείας.

 
Στην εκδήλωση που φιλοξενήθηκε στο κεντρικό εστιατόριο Meraki, παραβρέθηκαν περισσότεροι από 30 εκπρόσωποι των σημαντικότερων βρετανικών Μέσων Ενημέρωσης, όπως Conde Nast Traveller, Tatler,  Vanity Fair,   Porter, House and Garden,  Times,  Daily Mail, Daily Telegraph, Express κ.ά. Εditors, travel writters, αλλά και bloggers είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν για τα openings νέων ξενοδοχείων, καθώς και για νέες υπηρεσίες και νέες εμπειρίες που προσθέτουν στο μενού της φιλοξενίας τους υφιστάμενες ξενοδοχειακές μονάδες που συνεργάζονται με την Αxia Hospitality.

Το 1ο International Tweet Up της Axia Hospitality τίμησαν επίσης με την παρουσία τους η κα Έμυ Αναγνωστοπούλου, Director του γραφείου ΕΟΤ Ην. Βασιλείου και Ιρλανδίας, ο κος Πάνος Παπαδόπουλος, PR & Media Manager του γραφείου ΕΟΤ Ην. Βασιλείου και Ιρλανδίας καθώς και ο πρώην Γ. Γραμματέας του ΕΟΤ και νυν Ειδικός Σύμβουλος του Παγκόσμιου Οργανισμού Τουρισμού κος Δημήτρης Τρυφωνόπουλος.

«Σταθερός στόχος της  Axia Hospitality ήταν και παραμένει να αναδείξει τα ξενοδοχεία, με τα οποία συνεργάζεται σε παγκόσμιους προορισμούς.

Στο πλαίσιο αυτού του σκοπού, η ομάδα της Axia Hospitality  ταξιδεύει αδιάκοπα και πρωτοστατεί σε όλες τις διεθνείς εκθέσεις και τα roadshows του Τουρισμού, (από το Μεξικό και το Λονδίνο, μέχρι τις Κάννες και του Ντουμπάι). Όλοι γνωρίζουμε ότι η αύξηση της ζήτησης των ξενοδοχείων είναι απολύτως ανάλογη με την αναγνωρισιμότητα που έχουν επιτύχει παγκοσμίως  τα ξενοδοχειακά brands ανά τον κόσμο. Και η αναγνωρισιμότητα μπορεί να προκύψει μόνο μέσα από συγκεκριμένες και στοχευμένες ενέργειες επικοινωνίας και marketing. Αυτός είναι και ο στόχος του πρώτου International Press Τweet Up της εταιρείας μας» ανέφερε στην εναρκτήρια ομιλία του ο κος Γιάννης Κυρίτσης, Ιδρυτής και Δ/νων Σύμβουλος της Axia Hospitality.

Αξίζει, τέλος, να σημειωθεί ότι η εκδήλωση της περασμένης Πέμπτης  στο Λονδίνο αποτελεί μία υποδειγματική, ιδιωτικής πρωτοβουλίας, ενέργεια προβολής ξενοδοχείων στο εξωτερικό, αλλά και την αφετηρία μίας σειράς αντίστοιχων εκδηλώσεων στις σημαντικότερες για τον ελληνικό τουρισμό αγορές ανά την Ευρώπη.

 
info

Λίγα λόγια για την Axia Hospitality

Αν και με μόλις 5 χρόνια λειτουργίας, η Axia Hospitality έχει καταφέρει να κατακτήσει ένα μεγάλο κομμάτι της τουριστικής αγοράς. Με απόλυτη εξειδίκευση στη διαχείριση των πωλήσεων και των κρατήσεων, είναι ο απόλυτος σύμμαχος της ξενοδοχειακής επιχείρησης για τη βιωσιμότητα και την αύξηση της κερδοφορίας της. Η Axia Hopitality βραβεύεται σταθερά τα 3 τελευταία χρόνια με Tourism Award και Greek Hospitality Award για την καινοτομία του επιχειρηματικού μοντέλου της και των προϊόντων της. Αυτή τη στιγμή έχει συμβόλαια συνεργασίας με 60 ξενοδοχεία σε 20 προορισμούς ανά την Ελλάδα.

 
Info photo

2 m

Ο ιδρυτής και Δ/νων Σύμβουλος της Axia Hospitality Γιάννης Κυρίτσης με τον Simon Leadsford, Publishing Director του Conde Nast Traveller και την Juliette Ottley , Associate Publisher  του Conde Nast Traveller

3 m

Ο ιδρυτής και Δ/νων Σύμβουλος της Axia Hospitality Γιάννης Κυρίτσης με την κα Έμυ Αναγνωστοπούλου, Director του γραφείου ΕΟΤ Ην. Βασιλείου και Ιρλανδίας και τον πρώην Γ. Γραμματέα του ΕΟΤ και νυν Ειδικό Σύμβουλο του Παγκόσμιου Οργανισμού Τουρισμού κο Δημήτρη Τρυφωνόπουλο.

4 m

Ο ιδρυτής και Δ/νων Σύμβουλος της Axia Hospitality Γιάννης Κυρίτσης με την εκπρόσωπο των περιοδικών Tatler και Vanity Fair κα  Emma Heuser.

5 m

H υπεύθυνη Δημ. Σχέσεων και Επικοινωνίας της Axia Hospitality κα Φλώρα Παρασκευοπούλου με την Partnerhips Manager του group  Mr & Mrs Smith κα Emily Cunningham.

7 m

O κος Πάνος Παπαδόπουλος, PR & Media Manager του γραφείου ΕΟΤ Ην. Βασιλείου και Ιρλανδίας με τον travel writer των Times και της Daily Mail κο Simon Hughes.

Σχετικά Άρθρα