
Αυξημένος ο ενοποιημένος κύκλος εργασιών της FF Group
Ο ενοποιημένος κύκλος εργασιών του Ομίλου FF Group για το α’ εξάμηνο του 2016 ανήλθε στο ποσό των € 652,7 εκατ. σε σχέση με €594,3 εκατ. την αντίστοιχη περίοδο του 2015 αυξημένος κατά 9,8%, σύμφωνα με επίσημη ανακοίνωση του Ομίλου. Η βελτιωμένη λειτουργική δραστηριότητα σε όλους τους επιχειρηματικούς τομείς του Ομίλου οδήγησε σε αύξηση της λειτουργικής κερδοφορίας που στο α’ εξάμηνο του 2016 ανήλθε σε €131,5 εκατ. σε σχέση με €113,2 εκατ. την αντίστοιχη περίοδο του 2015, μια αύξηση της τάξης του 16,2%. Το ενοποιημένο EBITDA ανήλθε σε €148,8 εκατ., αυξημένο κατά 16,1%. Τα καθαρά ενοποιημένα κέρδη μετά από φόρους και δικαιώματα μειοψηφίας ανήλθαν σε € 97,4 εκατ.
Οικονομικά στοιχεία α’ εξαμήνου 2016
-Οι Πωλήσεις ανήλθαν στα €652,7 εκατ.
-Το μικτά κέρδη ανήλθαν σε €295,1 εκατ.
-Τα λειτουργικά κέρδη ανήλθαν σε €131,5 εκατ.
-Τα Καθαρά Κέρδη μετά από φόρους και δικαιώματα μειοψηφίας ανήλθαν σε €97,4 εκατ.
-Τέλος, το EBITDA ανήλθε σε €148,8 εκατ.
Πωλήσεις ανά τομέα δραστηριότητας
Όλοι οι επιχειρηματικοί τομείς του Ομίλου παρουσίασαν ισχυρή λειτουργική δραστηριότητα. Πιο συγκεκριμένα:
-Ο κύκλος εργασιών του τομέα κόσμημα, ρολόι, αξεσουάρ αυξήθηκε κατά 10,3% και ανήλθε σε €482,5 εκατ.
To EBITDA του τομέα ανήλθε σε €135 εκατ. συγκρινόμενο με €117,4 εκατ. την αντίστοιχη περίοδο του 2015, μια αύξηση της τάξης του 15%.
-Ο κύκλος εργασιών του τομέα των πολυκαταστημάτων αυξήθηκε κατά 5,9% και ανήλθε σε €82,8 εκατ.
Το EBITDA του τομέα ανήλθε σε €8 εκατ. σε σχέση με €6 εκατ. την αντίστοιχη περίοδο του 2015.
-Ο κύκλος εργασιών του τομέα χονδρικής/λιανικής ένδυσης και υπόδησης αυξήθηκε κατά 11% και ανήλθε σε €87,4 εκατ.
Το EBITDA του τομέα ανήλθε σε €5,8 εκατ. συγκρινόμενο με €4,76 εκατ. την αντίστοιχη περίοδο του 2015.
Ο κ. Τζώρτζης Κουτσολιούτσος, Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου FF Group σημείωσε : “Το 2016 εξελίσσεται θετικά για τον όμιλο μας. Παρά τις συνεχιζόμενες προκλήσεις του εξωτερικού περιβάλλοντος (Brexit, τρομοκρατικές επιθέσεις κλπ) οι επιχειρηματικοί κλάδοι εξακολουθούν και αναπτύσσονται με επιτυχία και να επιδεικνύουν αξιοσημείωτη αντοχή. Στα πλαίσια αυτά, ο Όμιλος υλοποιεί το στρατηγικό του σχεδιασμό και προχωράει στον ψηφιακό μετασχηματισμό του ανταποκρινόμενες στις σύγχρονες ανάγκες του παγκόσμιου λιανεμπορίου και του νέου καταναλωτή που είναι ενημερωμένος και ο οποίος εναλλάσσεται μεταξύ φυσικού και ηλεκτρονικού καταστήματος. Επιπρόσθετα, αναπτύσσει την παρουσία του σε νέες αγορές ενώ επεκτείνει την προϊοντική γκάμα. Όπως έχουμε ήδη επικοινωνήσει, είναι σε εξέλιξη η αναπροσαρμογή του λειτουργικού μας μοντέλου ούτως ώστε να παραμένει λιτό και λειτουργικό προκειμένου να επιτύχουμε τόσο τους βραχυπρόθεσμους όσο και τους μεσοπρόθεσμους στόχους μας. Πρωταρχικός στόχος όλων μας παραμένει να συνεχίσουμε να οδηγούμε τον Όμιλο με ασφάλεια, προς όφελος των μετόχων και των εργαζομένων μας».
O Όμιλος FF Group, είναι μια ηγετική δύναμη στον κόσμο της μόδας που δραστηριοποιείται σε περισσότερες από 30 χώρες. Σχεδιάζει, παράγει και διανέμει σε παγκόσμιο επίπεδο ιδιόκτητες μάρκες, τη Folli Follie και τη βραβευμένη βρετανική εταιρεία κοσμημάτων, Links of London. Ο Όμιλος έχει στρατηγική συμμετοχή στον τομέα της ταξιδιωτικής λιανικής (travel retail) παγκοσμίως μέσω της Dufry AG – και ταυτόχρονα διατηρεί μια δυναμική παρουσία στο χώρο λιανικής και χονδρικής πώλησης επώνυμων μαρκών στην ελληνική αγορά, αλλά και στην αγορά των Βαλκανίων. Ο τομέας αυτός διεθνοποιήθηκε περαιτέρω με την εξαγορά της Juicy Couture Europe Limited και την αντιπροσώπευση της μάρκας στην ηπειρωτική Ευρώπη. Τα Attica πολυκαταστήματα, τα πολυκαταστήματα Factory Outlet αποτελούν τα μεγαλύτερα ιδιόκτητα κανάλια διανομής και σημεία λιανικής πώλησης του Ομίλου στην Ελλάδα ενώ μάρκες όπως Ermenegildo Zegna, Juicy Couture, Guess, Calvin Klein, Nike, Converse, Samsonite, G-Star Shiseido, Max Factor ανήκουν στο χαρτοφυλάκιο του Ομίλου.
Με το εντυπωσιακό αυτό χαρτοφυλάκιο και τη τρίπτυχη δομή, ο Όμιλος FOLLI FOLLIE καλύπτει τις ανάγκες του σύγχρονου καταναλωτή με προϊόντα για όλες τις ηλικίες.
Ο Όμιλος FOLLI FOLLIE δημιουργεί μόδα σε παγκόσμιο επίπεδο, διαθέτει εδραιωμένη παρουσία με πάνω από 950 σημεία πώλησης παγκοσμίως και απασχολεί περισσότερα από 5.000 άτομα ανά τον κόσμο.