
Αυξημένο αίσθημα κοινωνικής ευθύνης από την Ελληνική Βιομηχανία Τροφίμων για τις δύσκολες οικονομικές συγκυρίες
Ο ΣΕΒΤ για την Παγκόσμια Ημέρα Καταναλωτή 2016
Ο Σύνδεσμος Ελληνικών Βιομηχανιών Τροφίμων & Ποτών (ΣΕΒΤ) με αφορμή τον εορτασμό της σημερινής Παγκόσμιας Ημέρας Καταναλωτή, επισημαίνει τον καθοριστικό ρόλο που διαδραματίζουν οι ίδιοι οι καταναλωτές στη διασφάλιση της ποιότητας των προϊόντων ενώ, υπογραμμίζει ότι τα Μέλη της Βιομηχανίας στοχεύουν πάντα στην ικανοποίηση των αναγκών των καταναλωτών με την παροχή και διάθεση ασφαλών, ποιοτικών και στις καλύτερες δυνατές τιμές προϊόντων, τα οποία παράγονται μέσα από βιώσιμες διαδικασίες και σύγχρονες τεχνολογίες.
Η Ελληνική Βιομηχανία Τροφίμων αντιμετωπίζει με ιδιαίτερα αυξημένο αίσθημα κοινωνικής ευθύνης τις δύσκολες οικονομικές συγκυρίες που βιώνει η χώρα μας τα τελευταία χρόνια και, παρά τα τεράστια προβλήματα που αντιμετωπίζει, οι επιχειρήσεις του κλάδου κάνουν τα πάντα ώστε τα προϊόντα να είναι προσιτά για τον καταναλωτή, ο οποίος πλήττεται από παντού. Πιο συγκεκριμένα, η Ελληνική Βιομηχανία Τροφίμων & Ποτών αναδιοργανώνει την παραγωγή, περιορίζει τα έξοδά της, μειώνει τις τιμές των προϊόντων της και πραγματοποιεί συνεχείς προσφορές, προκειμένου να κρατήσει τους καταναλωτές κοντά της και να διατηρήσει την εμπιστοσύνη τους, η οποία αποτελεί και το σπουδαιότερο κεφάλαιό της.
Παράλληλα, οι σύγχρονες συνθήκες ζωής και οι έντονοι ρυθμοί της καθημερινότητάς έχουν αναδείξει το σημαντικό ρόλο της ισορροπημένης διατροφής και της σωματικής δραστηριότητας. Για το λόγο αυτό, η Ελληνική Βιομηχανία Τροφίμων προωθεί τρόπους έγκυρης πληροφόρησης με στόχο να στρέψει τους καταναλωτές προς την υιοθέτηση ισορροπημένων διατροφικών συνηθειών, οι οποίες μπορούν να προασπίσουν την υγεία τους και να βελτιώσουν την ποιότητα της ζωής τους.
Επιπλέον, η Ελληνική Βιομηχανία Τροφίμων & Ποτών, μέσα από την πληθώρα επώνυμων προϊόντων που διαθέτει στην αγορά δίνει στον καταναλωτή τη δυνατότητα να επιλέγει με σιγουριά και ασφάλεια το προϊόν που καλύπτει τις διατροφικές του ανάγκες και ανταποκρίνεται στις οικονομικές του δυνατότητες. Οι σημερινές προκλήσεις όμως απαιτούν ενιαία βούληση και κοινή προσπάθεια, και για το λόγο αυτό ο ΣΕΒΤ προάγει τον διάλογο και την επικοινωνία με όλους τους φορείς, και φυσικά την Ευρωπαϊκή Ένωση, με σκοπό τη διαμόρφωση Εθνικής διατροφικής πολιτικής για τον καταναλωτή και τη θέσπιση θεσμικού πλαισίου, που θα διασφαλίζει την προστασία του.
INFO
Λίγα λόγια για τον ΣΕΒΤ
Ο ΣΕΒΤ, Σύνδεσμος Ελληνικών Βιομηχανιών Τροφίμων – Ποτών εκπροσωπεί το σύνολο της Ελληνικής Βιομηχανίας Τροφίμων στην Ελλάδα την Ευρώπη και παγκοσμίως. Μέλη του συνδέσμου είναι οι κλαδικοί σύνδεσμοι αλλά και ατομικά πολλές επιχειρήσεις του χώρου των τροφίμων.
Ο κλάδος κατέχει τις τελευταίες δεκαετίες την πρώτη θέση στην ελληνική Βιομηχανία, με το 25% του συνόλου της Βιομηχανίας στην οποία δραστηριοποιούνται 1.225 επιχειρήσεις με περισσότερους από 360.000 άμεσα και έμμεσα εργαζόμενους. Ο κλάδος με ιστορία που ξεκινάει το 1782 είναι δυναμικός, ανταγωνιστικός και εξωστρεφής με έντονη επενδυτική και εμπορική δραστηριότητα στην Ελλάδα, σε όλη την Ευρώπη, Ασία και Αμερική.
Τα είδη διατροφής κατέχουν την 1η θέση και στον εξαγωγικό τομέα, κατέχοντας το 25% του συνόλου των εξαγωγών και συνολική αξία 6,250 δις. €.
Το μεγάλο ποσοστό στις εξαγωγές ειδών διατροφής κατέχουν τα προϊόντα της Ε.Β.Τ.&Π., με συνολική αξία 4,5 δις. €.
Αποστολή του ΣΕΒΤ, ιδιαίτερα αυτή την περίοδο κρίσης που περνά η οικονομία της χώρας μας είναι η εστίαση στην ποιότητα και την ανάδειξη νέων κατευθύνσεων σε τρόφιμα που θα στηρίζουν την ελληνική οικονομία, την μεγέθυνση του παραγόμενου όγκου και τη μείωση τιμών, για την ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας και την διασφάλιση θέσεων εργασίας.