
Αύξηση λειτουργικής κερδοφορίας του Ομίλου FF Group
Ο Ενοποιημένος κύκλος εργασιών του Ομίλου FF Group για το 2016 ανήλθε στο ποσό των €1.337,3 εκατ. σε σχέση με €1.193 εκατ. την αντίστοιχη περίοδο του 2015 αυξημένος κατά 12,1%. Η βελτιωμένη λειτουργική δραστηριότητα σε όλους τους επιχειρηματικούς τομείς του Ομίλου οδήγησε σε αύξηση της λειτουργικής κερδοφορίας που στο 2016 ανήλθε σε €262,3 εκατ. σε σχέση με €238,5 εκατ. την αντίστοιχη περίοδο του 2015, μια αύξηση της τάξης του 9,9%. Το ενοποιημένο EBITDA ανήλθε σε €291,9 εκατ., αυξημένο κατά 10,1%. Τα καθαρά ενοποιημένα κέρδη μετά από φόρους και δικαιώματα μειοψηφίας ανήλθαν σε €222,5 εκατ.
Οικονομικά στοιχεία 2016
Οι Πωλήσεις ανήλθαν στα €1.337,3 εκατ.
Το μικτά κέρδη ανήλθαν σε €612,3 εκατ.
Τα λειτουργικά κέρδη ανήλθαν σε €262,3 εκατ.
Τα Καθαρά Κέρδη μετά από φόρους και δικαιώματα μειοψηφίας ανήλθαν σε €222,5 εκατ.
Τέλος το EBITDA ανήλθε σε €291,9 εκατ.
Πωλήσεις ανά τομέα δραστηριότητας
Όλοι οι επιχειρηματικοί τομείς του Ομίλου παρουσίασαν ισχυρή λειτουργική δραστηριότητα. Πιο συγκεκριμένα:
Ο κύκλος εργασιών του τομέα κόσμημα, ρολόι, αξεσουάρ αυξήθηκε κατά 14,1% και ανήλθε σε €977,8 εκατ.
To EBITDA του τομέα ανήλθε σε €267,45 εκατ. συγκρινόμενο με €239,06 εκατ. την αντίστοιχη περίοδο του 2015, μια αύξηση της τάξης του 11,9%.
Ο κύκλος εργασιών του τομέα των πολυκαταστημάτων αυξήθηκε κατά 5,9% και ανήλθε σε €181,4 εκατ.
Το EBITDA του τομέα ανήλθε σε €15,3 εκατ. σε σχέση με €16,1 εκατ. την αντίστοιχη περίοδο του 2015.
Ο κύκλος εργασιών του τομέα χονδρικής/λιανικής ένδυσης και υπόδησης αυξήθηκε κατά 8,1% και ανήλθε σε €178,1 εκατ.
Το EBITDA του τομέα ανήλθε σε €9,1 εκατ. συγκρινόμενο με €9,8 εκατ. την αντίστοιχη περίοδο του 2015.
Ο κ. Τζώρτζης Κουτσολιούτσος, Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου FF Group σημείωσε : “To 2016 ήταν ένα επιτυχημένο έτος για τον Όμιλο μας. Όλοι οι επιχειρηματικοί κλάδοι αναπτύχθηκαν θετικά. Παράλληλα επεκταθήκαμε σε νέες αγορές και προετοιμάσαμε τον Όμιλο για το επόμενο στάδιο της ανάπτυξης του. Σε αυτό το πλαίσιο και όπως επικοινωνήσαμε καθ’ όλη την διάρκεια του έτους επενδύουμε πρωταρχικά στον ψηφιακό μετασχηματισμό του Ομίλου προκειμένου να προσαρμοστούμε το συντομότερο δυνατό στις νέες τάσεις του παγκόσμιου λιανεμπορίου. Όλα αυτά συμβαίνουν σε ένα ευμετάβλητο διεθνές οικονομικό περιβάλλον όπου η αβεβαιότητα είναι εμφανής σε όλες τις αγορές που δραστηριοποιούμαστε. Προκειμένου να προσαρμοστούμε στις αυξημένες απαιτήσεις της νέας ψηφιακής εποχής κάνουμε αναλυτική επισκόπηση των εσωτερικών διαδικασιών μας και ευθυγραμμίζουμε το λειτουργικό μας μοντέλο με γνώμονα την άμεση και αποτελεσματική ανταπόκριση μας στις απαιτήσεις του νέου πιο ενημερωμένου καταναλωτή.
Παραμένουμε αισιόδοξοι ότι το 2017 θα είναι ένα εξίσου θετικό έτος και θα καταφέρουμε να αντιμετωπίσουμε αποτελεσματικά τις προκλήσεις της παγκόσμιας αγοράς, ενώ παραμένουμε διαρκώς προσηλωμένοι στο να προσθέτουμε αξία στους υπαλλήλους, τους πελάτες και τους μετόχους μας».
INFO
O Όμιλος FF Group, είναι μια ηγετική δύναμη στον κόσμο της μόδας που δραστηριοποιείται σε περισσότερες από 30 χώρες. Σχεδιάζει, παράγει και διανέμει σε παγκόσμιο επίπεδο ιδιόκτητες μάρκες, τη Folli Follie και τη βραβευμένη βρετανική εταιρεία κοσμημάτων, Links of London. Ο Όμιλος έχει στρατηγική συμμετοχή στον τομέα της ταξιδιωτικής λιανικής (travel retail) παγκοσμίως μέσω της Dufry AG – και ταυτόχρονα διατηρεί μια δυναμική παρουσία στο χώρο λιανικής και χονδρικής πώλησης επώνυμων μαρκών στην ελληνική αγορά, αλλά και στην αγορά των Βαλκανίων. Ο τομέας αυτός διεθνοποιήθηκε περαιτέρω με την εξαγορά της Juicy Couture Europe Limited και την αντιπροσώπευση της μάρκας στην ηπειρωτική Ευρώπη. Τα Attica πολυκαταστήματα, τα πολυκαταστήματα Factory Outlet αποτελούν τα μεγαλύτερα ιδιόκτητα κανάλια διανομής και σημεία λιανικής πώλησης του Ομίλου στην Ελλάδα ενώ μάρκες όπως Ermenegildo Zegna, Juicy Couture, Guess, Calvin Klein, Nike, Converse, Samsonite, G-Star Shiseido, Max Factor ανήκουν στο χαρτοφυλάκιο του Ομίλου.
Με το εντυπωσιακό αυτό χαρτοφυλάκιο και τη τρίπτυχη δομή, ο Όμιλος FOLLI FOLLIE καλύπτει τις ανάγκες του σύγχρονου καταναλωτή με προϊόντα για όλες τις ηλικίες.
Ο Όμιλος FOLLI FOLLIE δημιουργεί μόδα σε παγκόσμιο επίπεδο, διαθέτει εδραιωμένη παρουσία με πάνω από 950 σημεία πώλησης παγκοσμίως και απασχολεί περί τα 5.000 άτομα ανά τον κόσμο.