
Διδάσκεται η επιχειρηματικότητα; Η πρώτη Σχολή χωρίς καθηγητές έρχεται στην Αθήνα
• 100 νέοι επίδοξοι επιχειρηματίες δημιουργούν το πρώτο επιχειρηματικό τους πλάνο
• 10 αναγνωρισμένες και νεοφυείς επιχειρήσεις παρουσιάζουν τα μυστικά της επιτυχίας
• 1 debate για το επιχειρηματικό περιβάλλον στην Ελλάδα
Μετά τις Βρυξέλλες, το Χονγκ Κονγκ και τη Μαδρίτη, η μη κερδοσκοπική οργάνωση ThinkYoung διοργανώνει τη Σχολή Επιχειρηματικότητας (Entrepreneurship School) για πρώτη φορά στην Αθήνα μεταξύ 30 Νοεμβρίου και 4 Δεκεμβρίου 2015, στη Θερμοκοιτίδα Νεοφυών Επιχειρήσεων “Θ.Ε.Α.” του ΕΒΕΑ. Η Σχολή Επιχειρηματικότητας πραγματοποιείται με την υποστήριξη του The Coca-Cola Foundation, της Coca-Cola στην Ελλάδα και σε συνεργασία με το Εθνικό Επιμελητηριακό Δίκτυο Ελληνίδων Γυναικών Επιχειρηματιών.
Η Σχολή δεν έχει καθηγητές, ούτε διαλέξεις. Για μία εβδομάδα, περίπου 100 επίδοξοι επιχειρηματίες μεταξύ 18-35 ετών θα εργαστούν σε ομάδες των 10 ατόμων, ώστε να συντάξουν το δικό τους business plan, και θα θέσουν τις ερωτήσεις τους απευθείας σε επιτυχημένους και νέους επιχειρηματίες από την Ελλάδα και το εξωτερικό. Στο τέλος της εβδομάδας, θα παρουσιάσουν τη δουλειά τους στην κριτική επιτροπή, η οποία θα αναδείξει τη νικήτρια ομάδα. Στόχος της Σχολής Επιχειρηματικότητας είναι να δοθεί ώθηση στις νέες και τους νέους συμμετέχοντες και να αναπτύξουν τις κατάλληλες δεξιότητες, ώστε να κάνουν τα πρώτα επιχειρηματικά τους βήματα.
Μεταξύ των ομιλητών θα είναι η κ. Λέλα Δρίτσα, συνιδρυτής της Nannuka, της πρώτης online υπηρεσίας που συνδέει γονείς με 5000+ επαγγελματίες και χώρους για παιδιά, ο Ηλίας Βαρθολομαίος και η Αθηνά-Πωλίνα Ντόβα, συνιδρυτές της Owiwi, η οποία αναπτύσσει παιχνίδια στρατηγικής που χρησιμοποιούνται για την επιλογή και την εκπαίδευση των εργαζομένων, και ο Γιάννης Καρυπίδης με τη Στέβη Θεοδώρου, τα πρόσωπα πίσω από τη βιολογική φάρμα Stayia Farm, που έφτασε στα ράφια του Harrods στο Λονδίνο και σε 12 ευρωπαϊκές χώρες.
Μέρος της εκπαιδευτικής εβδομάδας είναι μια συζήτηση με πολιτικούς και εκπροσώπους δημοσίων φορέων και του επιχειρηματικού κόσμου σχετικά με το παρόν επιχειρηματικό περιβάλλον στην Ελλάδα και τις ευκαιρίες για νέους επιχειρηματίες. Στη συζήτηση που θα λάβει χώρα στο Μουσείο της Ακρόπολης θα συμμετάσχουν, μεταξύ άλλων, η Ευρωβουλευτής κ. Εύα Καϊλή και η κ. Λιλή Περγαντά, Διευθύνουσα Σύμβουλος της Power Health.
Περισσότερες λεπτομέρειες και το ενδεικτικό πρόγραμμα είναι διαθέσιμες στην ιστοσελίδα του Entrepreneurship School.
Το πρώτο Entrepreneurship School στην Ελλάδα
Το Entrepreneurship School Greece 2015 διοργανώνεται από τη ThinkYoung, μια μη κερδοσκοπική οργάνωση που εστιάζει στους νέους, με την υποστήριξη του The Coca-Cola Foundation, της Coca-Cola στην Ελλάδα και σε συνεργασία με το Εθνικό Επιμελητηριακό Δίκτυο Ελληνίδων Γυναικών Επιχειρηματιών (ΕΕΔΕΓΕ). Η εκπαιδευτική εβδομάδα θα λάβει χώρα από τις 30 Νοεμβρίου έως τις 4 Δεκεμβρίου 2015 στη Θερμοκοιτίδα Νεοφυών Επιχειρήσεων Αθήνας «Θ.Ε.Α.» (Κεφαλληνίας 45, 11257, Αθήνα).
Ο στόχος
Το Entrepreneurship School ξεκίνησε με την εξής σκέψη ως αφετηρία: το γεγονός πως τα πανεπιστήμια δε διδάσκουν πάντα στους φοιτητές το πώς να γίνουν επιτυχημένοι επιχειρηματίες. Η πανεπιστημιακή εκπαίδευση συνήθως βασίζεται περισσότερο στη θεωρία, από καθηγητές που δεν έχουν απαραίτητα δοκιμάσει τις δυνάμεις τους στον επιχειρηματικό στίβο. Στόχος μας είναι να το αλλάξουμε αυτό. Πιστεύουμε ότι οι πιο αποτελεσματικοί «καθηγητές» επιχειρηματικότητας είναι οι πραγματικοί επιχειρηματίες. Αυτός είναι ο λόγος που δημιουργήσαμε το πρώτο σχολείο χωρίς καθηγητές. Η αποστολή μας είναι να δημιουργήσουμε ένα διαδραστικό περιβάλλον μάθησης, όπου οι συμμετέχοντες αναπτύσσουν τις κατάλληλες δεξιότητες.
Ποιοι μπορούν να λάβουν μέρος
Νέοι ηλικίας 18 έως 35 ετών, που έχουν μια επιχειρηματική ιδέα και θέλουν να μάθουν πώς μπορούν να την αναπτύξουν.
Οι θεματικές
Οι συμμετέχοντες χωρίζονται σε δύο αίθουσες και σε ομάδες των δέκα περίπου συμμετεχόντων. Κάθε μια ομάδα προετοιμάζει και θέτει τις ερωτήσεις της στον επιχειρηματία-ομιλητή πάνω σε μια από τις θεματικές του σχολείου: (1) Από την ιδέα στην πράξη, (2) Στρατηγική μάρκετινγκ, (3) Διαχείριση πόρων, (4) Η αποτυχία στο δρόμο προς την επιτυχία, (5) Επικοινωνία και δικτύωση.
Ο διαγωνισμός
Κατά τη διάρκεια της εκπαιδευτικής εβδομάδας, οι συμμετέχοντες εργάζονται σε ομάδες για την ανάπτυξη ενός επιχειρηματικού σχεδίου, το οποίο παρουσιάζουν κατά τη διάρκεια του διαγωνισμού που θα πραγματοποιηθεί στο τέλος του προγράμματος.
Η κριτική επιτροπή του διαγωνισμού απαρτίζεται από επιτυχημένους επιχειρηματίες και συμβούλους επιχειρήσεων, οι οποίοι θα αξιολογήσουν κάθε παρουσίαση και θα αναδείξουν τη νικήτρια ομάδα βάσει των ακόλουθων κριτηρίων: (1) καινοτομία, (2) δυνατότητα εφαρμογής, (3) βιωσιμότητα, (4) προοπτική προσέλκυσης επενδύσεων και (5) συνεργασία.
Οι επιχειρηματίες
Νίκη Κουτσιανά (Apivita)
Λιλή Περγαντά (Power Health)
Λέλα Δρίτσα & Μαρία Αρναουτάκη (Nannuka)
Στέβη Θεοδώρου & Γιάννης Καρυπίδης (Stayia Farm)
Μαργαρίτα Σιγανού (Siganos SA)
James Eder (The Beans Group)
Αθηνά-Πωλίνα Ντόβα & Ηλίας Βαρθολομαίος (Owiwi)
Azzurra Giorgio (Intervieweb)
Αποστολίνα Τσαλταμπάση (Oecon Group)
Αλεξία Κουτρούλια (Palmie Bistro)
Δημήτρης Γαρδικιώτης (Mobiwiki)
Χρήστος Πασσιόπουλος (Vitascan)
Το Debate
Μέρος της εκπαιδευτικής εβδομάδας είναι μια συζήτηση με πολιτικούς και εκπροσώπους δημοσίων φορέων και του επιχειρηματικού κόσμου, σχετικά με το παρόν επιχειρηματικό περιβάλλον στην Ελλάδα και τις ευκαιρίες για νέους επιχειρηματίες. Στη συζήτηση που θα λάβει χώρα στο Μουσείο της Ακρόπολης την Πέμπτη 3 Δεκεμβρίου θα συμμετάσχει, μεταξύ άλλων, η Ευρωβουλευτής κ. Εύα Καϊλή.
Οι προηγούμενες διοργανώσεις
Tο Entrepreneurship School διοργανώνεται από το 2011 σε ετήσια βάση στις Βρυξέλλες και το Χονγκ Κονγκ, και φέτος για πρώτη φορά στη Μαδρίτη και την Αθήνα. Κάθε χρόνο, περισσότεροι από 300 νέοι από όλο τον κόσμο έχουν την ευκαιρία να συζητήσουν με επιτυχημένους επιχειρηματίες και να αναπτύξουν τις δεξιότητες που χρειάζονται για να δημιουργήσουν τη δική τους επιχείρηση.
«Καθηγητές» έχουν υπάρξει, μεταξύ άλλων, ο ιδρυτής του Wall Street Institute International, και η συνιδρυτής της TOMTOM, ενώ το Entrepreneurship School έχει συνεργαστεί επίσης με τις εταιρείες Google, Huawei, Amway, The Coca-Cola Company, καθώς και με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή και το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο. Μπορείτε να δείτε στιγμιότυπα από προηγούμενες διοργανώσεις εδώ.
Περισσότερες πληροφορίες
Στο διαδίκτυο
www.entrepreneurshipschool.com
Στο Facebook
www.facebook.com/thinkyoungentrepreneurshipschool
Στο Instagram
Στο Twitter
https://twitter.com/entreprnschool
https://twitter.com/ThinkYoungTW
Στο LinkedIn
https://www.linkedin.com/company/thinkyoung
INFO
Σχετικά με το Entrepreneurship School
Tο Entrepreneurship School διοργανώνεται από το 2011 στις Βρυξέλλες, το Χονγκ Κονγκ και τη Μαδρίτη. Κάθε χρόνο, περισσότεροι από 300 νέοι από όλο τον κόσμο έχουν την ευκαιρία να συζητήσουν με επιτυχημένους επιχειρηματίες και να αναπτύξουν τις δεξιότητες που χρειάζονται για να δημιουργήσουν τη δική τους επιχείρηση. «Καθηγητές» έχουν υπάρξει, μεταξύ άλλων, ο ιδρυτής του Wall Street Institute International, και η συνιδρυτής της TOMTOM, ενώ το Entrepreneurship School συνεργάζεται επίσης με τις εταιρείες Google, Huawei, Amway, The Coca-Cola Company, καθώς και με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή και το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο. Μπορείτε να δείτε στιγμιότυπα από προηγούμενες διοργανώσεις εδώ. www.entrepreneurshipschool.com
Σχετικά με την ThinkYoung
Η ThinkYoung είναι το πρώτο think tank που εστιάζει στους νέους. Ιδρύθηκε στις Βρυξέλλες το 2007, και διατηρεί γραφεία στη Γενεύη και το Χονγκ Κονγκ. Είναι μια μη κερδοσκοπική οργάνωση, με στόχο να κάνει τον κόσμο ένα καλύτερο μέρος για τους νέους, μέσω της διεξαγωγής υψηλής ποιότητας έρευνας για τις απόψεις των νέων ανθρώπων, και της συμμετοχής τους στις διαδικασίες λήψης αποφάσεων. Με βάση την έρευνα, διοργανώνει εκπαιδευτικά σεμινάρια και εργαστήρια για την κατάρτιση των νέων, ώστε να τους παράσχει τα εργαλεία που θα τους επιτρέψουν να έχουν θετικό αντίκτυπο στους χώρους και τις κοινωνίες όπου δραστηριοποιούνται. www.thinkyoung.eu
Εταιρικό προφίλ The Coca-Cola Company
Η The Coca-Cola Company είναι η μεγαλύτερη εταιρεία μη αλκοολούχων ποτών στον κόσμο, με περισσότερα από 500 εμπορικά σήματα.
Με σήμα κατατεθέν την Coca-Cola, ένα από τα κορυφαία και πλέον αναγνωρίσιμα εμπορικά σήματα στον κόσμο, το 20 δισ. δολαρίων χαρτοφυλάκιο της The Coca-Cola Company περιλαμβάνει προϊόντα μεταξύ των οποίων Diet Coke, Fanta, Sprite, Coca-Cola Zero, vitaminwater, POWERADE, Minute Maid, Simply, Georgia, Dasani, FUZE TEA και Del Valle.
Η The Coca-Cola Company είναι παγκοσμίως η μεγαλύτερη εταιρεία ανθρακούχων ποτών, έτοιμου [ready-to-drink] καφέ, χυμών και φρουτοποτών. Μέσω του μεγαλύτερου συστήματος διανομής στον κόσμο, καταναλωτές σε περισσότερες από 200 χώρες απολαμβάνουν τα προϊόντα της, περισσότερες από 1,9 δισ. φορές την ημέρα.
Σε συνεργασία με τους κατά τόπους εμφιαλωτές της, η The Coca-Cola Company βρίσκεται ανάμεσα στους 10 κορυφαίους εργοδότες παγκοσμίως, με περισσότερους από 700.000 συνεργάτες.
Διατηρώντας τη δέσμευσή της για διαμόρφωση βιώσιμων κοινωνιών, η Εταιρεία μας επικεντρώνεται σε πρωτοβουλίες που μειώνουν το περιβαλλοντικό της αποτύπωμα, υποστηρίζουν τον ενεργό και υγιεινό τρόπο ζωής, δημιουργούν ένα ασφαλές περιβάλλον εργασίας για τους συνεργάτες της και ενισχύουν την οικονομική ανάπτυξη των κοινωνιών στις οποίες δραστηριοποιείται.
Για περισσότερες πληροφορίες για την The Coca-Cola Company, παρακαλώ επισκεφτείτε το Coca-Cola Journey www.coca-colacompany.com, ακολουθήστε μας στο Twitter στο twitter.com/CocaColaCo ή ακόμα επισκεφθείτε και το www.coca-colablog.com και μπορείτε να μας βρείτε και στο Linkedin στο www.linkedin.com/company/the-coca-cola-company.