
Διεθνείς Εκθέσεις στο Σικάγο το 2014
Το Σικάγο αποτελεί την έδρα αρκετών διεθνών εκθέσεων οι οποίες πραγματοποιούνται στα τρία εκθεσιακά κέντρα της πόλης, το McCormick Place, το οποίο είναι το μεγαλύτερο σε έκταση στις ΗΠA (2.670.000 τ.π.), το Merchandise Mart, που αποτελεί κέντρο αγοράς χονδρεμπορίου μέσω μονίμων εκθετηρίων (4.000.000 τ.π.) και το Rosemont Exposition Center (840.000 τ.π.) ένα από τα μεγαλύτερα περιφερειακά εκθεσιακά κέντρα.
Α. International Home & Housewares Show, 15-18 Μαρτίου 2014, McCormick Place
Ως εκθέτες μετέχουν οι παραγωγοί και διανομείς οικιακού εξοπλισμού ενώ την έκθεση επισκέπτονται πάνω από είκοσι χιλιάδες αρμόδιοι αγορών των μεγάλων αλυσίδων πολυκαταστημάτων, υπεραγορών, warehouse clubs, αλυσίδων καταστημάτων πώλησης οικιακού εξοπλισμού και λοιπών ανεξάρτητων λιανοπωλητών.
Β. National Restaurant Association (NRA). 17-20 Μαΐου 2014, McCormick Place
http://www.restaurant.org/show/
Ως εκθέτες μετέχουν οι εταιρείες που προμηθεύουν τα εστιατόρια και τα ξενοδοχεία με τρόφιμα, σκεύη μαγειρικής αλλά και εν γένει όλα τα είδη του απαραίτητου εξοπλισμού. Αποτελεί το μεγαλύτερο εκθεσιακό γεγονός του κλάδου και συγκεντρώνει την προσοχή περίπου εξήντα χιλιάδων αγοραστών από εστιατόρια και αλυσίδες εστιατορίων, ξενοδοχεία και αλυσίδες ξενοδοχείων, casinos, country clubs, δίκτυα νοσοκομείων, σχολείων, πανεπιστημίων, στρατιωτικών εγκαταστάσεων κ.α.
Γ. International Wine, Spirits and Beer Event 18-19 Μαΐου 2014, McCormick Place.
Η διοργάνωση της έκθεσης συμπίπτει με αυτή της National Restaurant Association προκείμενου να αξιοποιηθεί η παρουσία πληθώρας επαγγελματιών από την εν λόγω εκδήλωση. Διοργανώνεται ως υψηλού επιπέδου table top event και η αποτελεσματικότητά της και η ανταγωνιστικότητά της με παρόμοιες εκδηλώσεις σε εθνικό επίπεδο ικανοποιεί απόλυτα τους διοργανωτές.
Δ. Sweets & Snacks Expo 20-22 Μαΐου 2014, McCormick Place
http://www.sweetsandsnacks.com/
Ως εκθέτες μετέχουν οι παραγωγοί και οι διανομείς ζαχαρωδών προϊόντων, προϊόντων σοκολάτας και προϊόντων πρόχειρου φαγητού ενώ την επισκέπτονται πάνω από δέκα χιλιάδες υπεύθυνοι αγορών από τις αλυσίδες supermarket, υπεραγορές, wholesale clubs αλλά και από τους ανεξάρτητους λιανοπωλητές από όλη τη χώρα.
Ε. NEΟCON 9-11 Ιουνίου 2014, Merchandise Mart.
H NeoCon αποτελεί το κορυφαίο γεγονός του κλάδου που συνδέει περισσότερους από 40.000 αγοραστές και πωλητές στη βιομηχανία επίπλων, φωτιστικών και δαπέδων. Πέραν των μονίμων εκθετηρίων συμμετέχουν επιπλέον πάνω από 700 ανεξάρτητοι εκθέτες που αντιπροσωπεύουν μεγάλη ποικιλία από αρχιτεκτονικά προϊόντα, χαλιά, έπιπλα, φωτιστικά, υφάσματα, και πολλά άλλα είδη εξοπλισμού και διακόσμησης εμπορικών και ιδιωτικών χώρων.
ΣΤ. FMI CONNECT 10-13 Ιουνίου 2014, McCormick Place.
http://www.fmiconnect.net/about/about-fmi
H έκθεση διοργανώνεται κάθε δύο χρόνια από το Food Marketing Institute του οποίου τα 1250 μέλη που εκπροσωπεί λειτουργούν 25.000 καταστήματα λιανικής πώλησης τροφίμων (εθνικές και περιφερειακές αλυσίδες και ανεξάρτητοι) και 22.000 φαρμακεία (drug stores για όλα τα προϊόντα πλην των συνταγογραφούμενων φαρμάκων) με ενοποιημένο ύψος ετήσιων λιανικών πωλήσεων περί τα 650 δις Δολ. ΗΠΑ.
Απευθύνεται σε παραγωγούς και εισαγωγείς φρέσκων και διατηρημένων τροφίμων και λοιπών συναφών κατηγοριών προϊόντων, τεχνολογιών βελτίωσης των λιανικών πωλήσεων, εξοπλισμού καταστημάτων κ.α και την επισκέπτονται περίπου 15.000 αγοραστές εθνικών και περιφερειακών αλυσίδων λιανοπωλητών τροφίμων, αλυσίδων ανεξάρτητων λιανοπωλητών τροφίμων, στελέχη χονδρεμπόρων και διανομέων τροφίμων, καταστημάτων ευκολίας και αλυσίδων των καταστημάτων λιανικής πώλησης του προσωπικού των ενόπλων δυνάμεων και των αποστράτων των ΗΠΑ .
(Το Food Marketing Institute πρόσφατα εγκαινίασε ειδική συνδρομή για συνεργαζόμενους παραγωγούς και προμηθευτές τροφίμων εκτός ΗΠΑ και Καναδά . Περισσότερες πληροφορίες μπορούν να αναζητηθούν στον παρακάτω σύνδεσμο:)
http://www.fmi.org/membership/associate-members/membership-benefits
Z. Private Label Show, 16-18 Νοεμβρίου 2014, Rosemont Exposition Center
Η έκθεση διοργανώνεται από την Private Label Manufacturers Association η οποία ελέγχει επίσης τις αντίστοιχες διεθνείς εκθέσεις που διοργανώνονται στο Άμστερνταμ και τη Σαγκάη όπως ελέγχει και το κλαδικό περιοδικό Private Label και τη διεθνή του έκδοση International Private Label. Στην έκθεση μετέχουν πάνω από 2.000 παραγωγοί κυρίως τροφίμων αλλά και χαρτικών ειδών, απορρυπαντικών, φαρμακευτικών προϊόντων, καλλυντικών κ.α. ενώ την επισκέπτονται πάνω από 15.000 στελέχη αλυσίδων supermarket και λιανοπωλητών τροφίμων, υπεραγορών, αλυσίδων Cash & Carry, αλλά και χονδρέμποροι και διανομείς τροφίμων που ενδιαφέρονται να εξασφαλίσουν την παραγωγή προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας.
Πηγή: Γενικό Προξενείο της Ελλάδος στο Σικάγο, Γραφείο Οικονομικών και Εμπορικών Υποθέσεων