
Δυναμική πορεία ανάπτυξης για AΧΙΑ Hospitality και Nelios
• Τα στατιστικά στοιχεία για το 8μηνο Ιανουάριος – Αύγουστος 2017, 260 ξενοδοχείων, όλων των τύπων στους περισσότερους προορισμούς της Ελλάδας
• Η Axia Hospitality ‘’σύμμαχος’’ της ξενοδοχειακής επιχείρησης για τη βιωσιμότητα και την αύξηση της κερδοφορίας της-Η Nelios είναι το μοναδικό Digital Marketing Agency στην Ελλάδα, απόλυτα καθετοποιημένο στην παροχή υπηρεσιών διαδικτύου για ξενοδοχεία
AXIA Hospitality και Nelios αποτελούν σημείο αναφοράς για τον καινοτόμο ελληνικό τουρισμό και πρότυπο λειτουργίας που προσθέτει αξία στην αλυσίδα ποιότητας και αναγνωρισιμότητας της ξενοδοχειακής βιομηχανίας.
Μια γνωριμία με το δίδυμο των νέων επιχειρηματικών αντιλήψεων είναι χρήσιμη, όταν μάλιστα τα ποσοτικά δεδομένα πείθουν για την ουσιαστική προσφορά τους.
H AΧΙΑ Hospitality είναι η μόνη εταιρεία στην Ελλάδα, η οποία προσφέρει απόλυτα εξειδικευμένες υπηρεσίες διαχείρισης πωλήσεων (online και offline) και κρατήσεων στα ξενοδοχεία.
Με 25 στελέχη, όλα προερχόμενα από το επαγγελματικό περιβάλλον της ξενοδοχειακής βιομηχανίας, βαθιά γνώση των κανόνων της παγκόσμιας τουριστικής αγοράς και σταθερά συντονισμένη με όλες τις νέες τάσεις και πρακτικές, η Axia Hospitality είναι ο ‘’σύμμαχος’’ της ξενοδοχειακής επιχείρησης για τη βιωσιμότητα και την αύξηση της κερδοφορίας της.
Μέσα από τις πρωτοποριακές και καινοτόμους μεθόδους που εφαρμόζει η εταιρεία αποκλειστικά για τα ξενοδοχεία – μέλη της, καταφέρνει να αυξήσει:
-τη ζήτηση και την αναγνωρισιμότητά τους σε νέες αγορές
-την πληρότητά τους
– το ADR τους (Μέση Τιμή Δωματίου)
– το μεικτό λειτουργικό κέρδος
-και την εμπορική αξία της ξενοδοχειακής επιχείρησης
Πιο συγκεκριμένα η Axia Hospitality προσφέρει στους συνεργάτες της:
ΤΜΗΜΑ ONLINE ΠΩΛΗΣΕΩΝ
– Πρόσβαση και συνεργασία με περισσότερα από 2.000 συστήματα διαδικτυακών κρατήσεων, websites και online marketing specialists με άμεση πρόσβαση στο ταξιδιωτικό καταναλωτικό κοινό
-Yield & Revenue Management
-Διαχείριση των IDS (Internet Distribution Systems)
-Content Management
-24/7 Τμήμα Υποστήριξης
ΤΜΗΜΑ OFFLINE ΠΩΛΗΣΕΩΝ
-Πρόσβαση σε περισσότερα από 3.500 ταξιδιωτικά πρακτορεία και πράκτορες παγκοσμίως
-Συνεργασία και συμβόλαια με περισσότερα από 1.000 ταξιδιωτικά πρακτορεία (TΟs) και πράκτορες (TΑs) ανά τον κόσμο
-Εκπροσώπηση των ξενοδοχείων μελών της σε όλες τις σημαντικές εκθέσεις τουρισμού και roadshows (WTM, IMTB, ILTM Americas , ILTM Cannes, ILTM Shangai κ.ά. )
– 24/7 Τμήμα Υποστήριξης
ΤΜΗΜΑ ΚΡΑΤΗΣΕΩΝ
-Διαχείριση και διεκπεραίωση κρατήσεων
-Διαχείριση των PMS
-Οnline κρατήσεις
-Τηλεφωνικές κρατήσεις
-Αλληλογραφία
-24/7 Τμήμα Υποστήριξης
Η AXIA Hospitality προσφέρει τις υπηρεσίες της σε ξενοδοχεία όλων των τύπων και κατηγοριών. Βραβεύεται σταθερά (Tourism Awards 2016, 2017) για το καινοτόμο επιχειρηματικό μοντέλο καθώς και για τα προϊόντα της, όπως το “Hands Free Hotelier”, ένα αυτόνομο ξενοδοχειακό προϊόν, το οποίο σε συνεργασία με τη Nelios, συνδυάζει πωλήσεις, κρατήσεις και online marketing.
Αυτή τη στιγμή η εταιρεία διαθέτει συμβόλαια συνεργασίας με 56 ξενοδοχεία σε 16 προορισμούς ανά την Ελλάδα.
ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ HANDS FREE HOTELIER;
To Hands Free Hotelier (powered by Axia Hospitality & Nelios) είναι το απόλυτο, καινοτόμο και βραβευμένο «πολυεργαλείο», σχεδιασμένο αποκλειστικά για τον επιχειρηματία ξενοδόχο που επιθυμεί ταυτόχρονη αύξηση της αναγνωρισιμότητας και της κερδοφορίας της επιχείρησής του.
Προσαρμόζοντας στα σύγχρονα ζητούμενα της Παγκόσμιας Τουριστικής Αγοράς τον διαχρονικό νόμο της προσφοράς και της ζήτησης και αξιοποιώντας το σύνολο των πιο πρωτοποριακών ενεργειών του marketing και των online και offline πωλήσεων ξενοδοχείου (από SEO και content production μέχρι yielding και data mining), το Hands Free Hotelier εγγυάται την αύξηση της ζήτησης ενός δωματίου ξενοδοχείου και κατ’ επέκταση τη μεγιστοποίηση της τρέχουσας τιμής πώλησής του.
ΠΩΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΤΟ HANDS FREE HOTELIER;
Προκειμένου να επιτύχουν τον στόχο της αύξησης των πωλήσεων αλλά και αυτή της τρέχουσας τιμής πώλησης ενός δωματίου ξενοδοχείου, οι εξειδικευμένοι επαγγελματίες που βρίσκονται πίσω από το Hands Free Hotelier (powered by Axia Hospitality & Nelios):
-Καταρτίζουν νέο και σωστό πλάνο προώθησης (ορίζουν την ταυτότητα του ξενοδοχείου, αλλά και το κοινό και τις αγορές στις οποίες θα απευθυνθεί το ξενοδοχειακό προϊόν με τον πιο αποτελεσματικό τρόπο)
-Καθορίζουν τη στρατηγική της κατανομής των κρατήσεων
-Βελτιστοποιούν την online παρουσία του ξενοδοχείου
-Ενισχύουν μέσα από marketing ενέργειες τη ζήτησή του
-Αυξάνουν, με αντίστοιχες ενέργειες, την αναγνωρισιμότητα και την καλή του φήμη και τελικά,
-Μεγιστοποιούν τα έσοδα της ξενοδοχειακής επιχείρησης
ΠΟΙΑ ΤΑ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΟΦΕΛΗ ΠΟΥ ΑΠΟΚΟΜΙΖΕΙ ΜΕ ΤΟ HANDS FREE HOTELIER Ο ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΊΑΣ ΞΕΝΟΔΟΧΟΣ;
-Ελαχιστοποιεί το ρίσκο της απόδοσης της επένδυσής του με τη σωστή κατανομή των κρατήσεων και την αύξηση των εσόδων
-Μειώνει τις προμήθειες προς τρίτους παρόχους (tour operators, travel agents κ.λπ.) μέσω κεντρικών συμφωνιών
-Διευρύνει το φάσμα των διεθνών συνεργασιών του ξενοδοχείου του με τρίτους παρόχους, μέσω της εκπροσώπησής του
στις σημαντικότερες εκθέσεις Τουρισμού ανά τον κόσμο, αλλά και αξιοποιώντας όλες τις κεντρικές βάσεις δεδομένων
-Εξασφαλίζει δωρεάν μηχανή κρατήσεων και channel manager
ΓΙΑΤΙ ΤΟ HANDS FREE HOTELIER;
Γιατί είναι η μόνη παγκοσμίως υπηρεσία που εστιάζει απ’ ευθείας στη βασική ανάγκη της ξενοδοχειακής επιχείρησης – τη βιωσιμότητά της και συνδυάζει σε ένα προϊόν ταυτόχρονα τα οφέλη του marketing και των πωλήσεων.
Γιατί το τοπίο των πωλήσεων ενός ξενοδοχείου, το οποίο άλλαξε δραματικά τα τελευταία χρόνια, πλέον απαιτεί – για να τα καταφέρει να σταθεί επάξια και ανταγωνιστικά στην διεθνή τουριστική αγορά – τεράστια εξειδίκευση σε μια πλειάδα νέων ειδικοτήτων όπως το SEO, τη σωστή κατασκευή ιστοσελίδας, την αποτελεσματική αξιοποίηση των social media, τα flash sales, τη διαχείριση των OTA’s, wholesalers, travel agents και tour operators, το yielding, το blogging, το rate parity κ.λπ.
ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΟ HANDS FREE HOTELIER
To Hands Free Hotelier που σχεδιάστηκε από τις εταιρείες Axia Hospitality & Nelios και βραβεύεται επανειλημμένως για την καινοτομία και τα εντυπωσιακά αποτελέσματά του, επί της ουσίας αξιοποιεί την τεχνογνωσία 40 και πλέον εξειδικευμένων στελεχών – με το 60% αυτών να διαθέτει τουριστικό-ξενοδοχειακό επαγγελματικό background.
Η Nelios είναι το μοναδικό Digital Marketing Agency στην Ελλάδα
Η Nelios είναι το μοναδικό Digital Marketing Agency στην Ελλάδα, απόλυτα καθετοποιημένο στην παροχή υπηρεσιών διαδικτύου για ξενοδοχεία. Με περισσότερα από 200 ξενοδοχεία στο πελατολόγιό της, αλλά και πάνω από 96% ρυθμό ανανέωσης των συμβολαίων της, αποτελεί την πλέον καταξιωμένη και αξιόπιστη λύση για την ηλεκτρονική προώθηση ενός ξενοδοχείου.
Αποστολή της Nelios είναι η αναβάθμιση του ξενοδοχειακού προϊόντος της χώρας, μέσα από την βελτίωση της κερδοφορίας των ξενοδοχείων. Βασικό όχημα για την επίτευξή του, είναι η βελτιστοποίηση του ψηφιακού αποτυπώματος των ξενοδοχείων-πελατών της χρησιμοποιώντας όλα τα σύγχρονα εργαλεία του Digital Marketing. Στόχος η προσέλκυση περισσότερων απευθείας κρατήσεων, μειώνοντας έτσι το κόστος προμηθειών προς τρίτους. Το αποτέλεσμα για τα ξενοδοχεία είναι να έχουν μεγαλύτερα περιθώρια κέρδους και έτσι να αποκτήσουν τη δυνατότητα αναβάθμισης των παρεχόμενων υπηρεσιών τους, δημιουργώντας επιπλέον υπεραξία.
Η ΠΑΛΕΤΑ ΤΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΤΗΣ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ:
- Conversion Optimised Websites
- Creative Hotel Web Design
- Digital Marketing Strategy and Planning
- Search Engines Marketing (SEO, PPC)
- Content Marketing (Social Media & Travel Blogging)
- Data Analytics & Online Sales Audit
- Corporate Identity
Τα στοιχεία που διασφαλίζουν την επιτυχία της Nelios είναι το εξειδικευμένο ανθρώπινο δυναμικό της, η ενθάρρυνση της καινοτομίας και η χρήση τεχνολογιών αιχμής.
Ποσοτικά στοιχεία για το 8μηνο Ιανουάριος – Αύγουστος 2017
Όλα τα παραπάνω στοιχεία προκύπτουν από τα δεδομένα (Google Αnalytics, WebHotelier, OTA’s Εxtranets, PMS ξενοδοχείων) 260 ξενοδοχείων, όλων των τύπων στους περισσότερους προορισμούς της Ελλάδας.
Όλα τα παραπάνω στοιχεία αφορούν το 8μηνο Ιανουάριος – Αύγουστος 2017 και έχουν συγκριθεί με τα αντίστοιχα στοιχεία του 2016.
– Η είσοδος της Ελλάδας στις λίστες με τις χώρες που παρουσιάζουν αυξητικές τάσεις στις απευθείας κρατήσεις, αποδεικνύει ότι ο Έλληνας καταναλωτής έχει εξοικειωθεί πλέον με τη χρήση του διαδικτύου για την επιλογή των διακοπών του και το εμπιστεύεται όλο και περισσότερο για τις αγορές του.
–Τα νησιά του Ιονίου εξακολουθούν να ανεβαίνουν στις προτιμήσεις του ταξιδιωτικού κοινού, αφού σύμφωνα με τα στοιχεία, η αύξηση του τζίρου στα καταλύματα του Ιονίου έφτασε το 24,12%.
–H είσοδος του Ιράν στη λίστα των χωρών που σημείωσαν αύξηση – ρεκόρ στη μέση αξία / online κράτηση, επιβεβαιώνει τις πρόσφατες προβλέψεις ότι η χώρα αυτή αποτελεί τη νέα αναδυόμενη δύναμη στον Τουρισμό – τόσο ως προορισμός όσο και ως τουριστική αγορά.
–Οι κλασικές αγορές της Γερμανίας, του Ην. Βασιλείου, της Γαλλίας και της Αμερικής εξακολουθούν να αποτελούν τις σημαντΙικότερς αγορές για τον ελληνικό τουρισμό