Επιμορφωτικά προγράμματα στελεχών του Λιμενικού Σώματος – Ελληνικής Ακτοφυλακής

Από τη  Διεύθυνση  Εκπαίδευσης  του Αρχηγείου  Λ.Σ. –ΕΛ.ΑΚΤ.,  σχεδιάστηκαν και υλοποιήθηκαν, με  επιτυχία δύο επιμορφωτικά  προγράμματα  για τα στελέχη του Λιμενικού  Σώματος,  μέσα στο μήνα  Μάρτιο του 2014.

 

Τα προγράμματα πραγματοποιούνται στο πλαίσιο των προτεραιοτήτων  του Υπουργείου  Ναυτιλίας  και  Αιγαίου,  για   διαρκή ποιοτική αναβάθμιση τόσο σε επίπεδο βασικής  εκπαίδευσης,  όσο και μετακπαίδευσης των στελεχών του Λ.Σ.  –ΕΛ.ΑΚΤ.

 

Τα  επιμορφωτικά  προγράμματα που τελέστηκαν  υπό την αιγίδα του Εθνικού Κέντρου Δημόσιας Διοίκησης και  Αυτοδιοίκησης/Ινστιτούτο Επιμόρφωσης (ΕΚΔΔΑ/ΙΝΕΠ)  και με τη συνδρομή της εσωτερικής επιμορφώτριας του Αρχηγείου Λ.Σ-ΕΛ.ΑΚΤ. Ανθυπασπιστή Λ.Σ ΚΑΚΑ Νικολέτας,   ήταν τα ακόλουθα:

 

α) «Εκπαίδευση στο χώρο εργασίας», το οποίο πραγματοποιήθηκε στις εγκαταστάσεις του ΕΚΔΔΑ/ΊΝΕΠ από 05-03-14 έως 07-03-2014. Το εν λόγω πρόγραμμα παρακολούθησαν συνολικά δεκατρία (13) στελέχη του ΛΣ-ΕΛ.ΑΚΤ, που υπηρετούν ως σύνδεσμοι εσωτερικής επιμόρφωσης των περιφερειακών διοικήσεων του Λ.Σ-ΕΛ.ΑΚΤ, Αξιωματικοί Εκπαίδευσης (Τraining Οfficers) των Διευθύνσεων του Αρχηγείου του Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ και του Τμήματος Μετεκπαίδευσης της Διεύθυνσης Εκπαίδευσης του Α.Λ.Σ-ΕΛ.ΑΚΤ.

 

Στο υπόψη σεμινάριο οι συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία να αποκτήσουν γνώσεις και δεξιότητες πάνω στις βασικές αρχές της εκπαίδευσης ενηλίκων, στις προϋποθέσεις σχεδιασμού, οργάνωσης, υλοποίησης και αξιολόγησης αποτελεσματικών προγραμμάτων εκπαίδευσης στο χώρο εργασίας , καθώς και να εξοικειωθούν με τις έννοιες του coaching και του mentoring στο χώρο εργασίας.

 

β) «Εισαγωγή στην εκπαίδευση και αξιολόγηση εκπαιδευτικών δράσεων ενηλίκων», το οποίο πραγματοποιήθηκε στις εγκαταστάσεις του ΕΚΔΔΑ/ΊΝΕΠ. Το εν λόγω πρόγραμμα παρακολούθησαν συνολικά είκοσι (20) στελέχη του ΛΣ-ΕΛ.ΑΚΤ στα οποία έχει ήδη ανατεθεί ανάλογο διδακτικό έργο στη Σχολή Δοκίμων Σημαιοφόρων ΛΣ-ΕΛ.ΑΚΤ κατά το τρέχον ακαδημαϊκό έτος.

 

Στο υπόψη σεμινάριο οι συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία να καταρτισθούν στα ακόλουθα πεδία: χαρακτηριστικά των ενήλικων εκπαιδευομένων και εκπαιδευτών ενηλίκων, χρησιμοποίηση κατάλληλων εκπαιδευτικών τεχνικών, σχεδιασμός διδακτικής ενότητας και μικροδιδασκαλία, χειρισμός της δυναμικής των σχέσεων που διαμορφώνονται μέσα στην ομάδα των εκπαιδευομένων, αξιολόγηση των σπουδαστών και της αποτελεσματικότητας του παρασχεθέντος διδακτικού έργου.

Σχετικά Άρθρα