Η εταιρεία Ε.Ι.Παπαδοπούλου ΑΕ ολοκλήρωσε νέα μονάδα παραγωγής με σκοπό να εισέλθει στην αγορά του συσκευασμένου ψωμιού

• Η αγορά του συσκευασμένου ψωμιού σε φέτες παρουσιάζει ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης 3%, με την αξία της συγκεκριμένης αγοράς να εκτιμάται σε πάνω από 100 εκατ. ευρώ

 

 

Σε συνολική επένδυση ύψους άνω των 6 εκατ. ευρώ προχώρησε η Ε.Ι. Παπαδόπουλος Α.Ε., με την ολοκλήρωση νέας μονάδας παραγωγής στο εργοστάσιο της εταιρείας στα Οινόφυτα, με σκοπό να εισέλθει στην αγορά του  συσκευασμένου ψωμιού.

 

 

 

Η νέα μονάδα με τον πλέον σύγχρονο τεχνολογικό εξοπλισμό  θα είναι ικανή να καλύψει το 30% της αγοράς του ψωμιού σε φέτες.

 

 

 

Όπως ανακοίνωσε η πρόεδρος και διευθύνουσα σύμβουλος Ιωάννα Παπαδοπούλου ,πρόκειται για έναν καινοτόμο τρόπο παραγωγής και συσκευασίας, μοναδικό για τα ελληνικά δεδομένα.

 

 

 

Για τις ανάγκες του νέου εγχειρήματος, η εταιρεία προχώρησε στην πρόσληψη 55 επιπλέον ατόμων.

 

 

 

Η αγορά του συσκευασμένου ψωμιού σε φέτες παρουσιάζει ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης 3%, με την αξία της συγκεκριμένης αγοράς να εκτιμάται σε πάνω από 100 εκατ. ευρώ

 

 

 

Η εταιρεία εισέρχεται στην αγορά του συσκευασμένου ψωμιού με 2 διαφορετικές προτάσεις: Χωριάτικο Ψωμί σε Φέτες και Τετράγωνο Ψωμί του Τοστ.

 

 

 

Τα νέα προϊόντα αναμένεται να διατεθούν στην αγορά στα μέσα Απριλίου με δύο διαφορετικές προτάσεις: Χωριάτικο ψωμί σε φέτες σε τρεις γεύσεις (σταρένιο με έξι δημητριακά, ολικής άλεσης με σίκαλη και πολύσπορο) και τετράγωνο ψωμί του τοστ σε τέσσερις γεύσεις (σίτου, ολικής άλεσης, πολύσπορο και με καλαμπόκι).

 

 

 

Η κ. Ιωάννα Παπαδοπούλου, Πρόεδρος και Διευθύνουσα Σύμβουλος της εταιρείας, δήλωσε σχετικά:

«Με μεγάλη χαρά μπαίνουμε σε μία νέα αγορά, αυτή του συσκευασμένου ψωμιού σε φέτες.

 

 

 

Είναι ένα βήμα που κάνουμε μετά από σκέψη και με μεγάλη προσοχή, καθώς εισερχόμαστε σε μία μεγάλη κατηγορία με ένα προϊόν υψηλής συχνότητας κατανάλωσης.

 

 

 

Ευελπιστούμε ότι ο κόσμος θα αγκαλιάσει τα νέα μας προϊόντα, όπως κάνει 90 χρόνια τώρα με όλη την ποικιλία που προσφέρουμε.

 

 

 

Από την πλευρά μου θέλω να διαβεβαιώσω ότι θα συνεχίσουμε να παράγουμε προϊόντα άριστης ποιότητας στη σωστή τιμή.

 

 

 

Θα συνεχίσουμε την πορεία μας με την ίδια φιλοσοφία και τις αξίες εκείνες με τις οποίες δημιουργήσαμε μια ουσιαστική σχέση ζωής με τους καταναλωτές μας.

 

 

 

Ως αμιγώς ελληνική εταιρία, βρισκόμαστε καθημερινά δίπλα στον Έλληνα καταναλωτή και δεσμευόμαστε ότι θα συνεχίσουμε να εργαζόμαστε για να παράγουμε ποιοτικά, γευστικά προϊόντα, στηρίζοντας την ελληνική οικονομία και τους Έλληνες».

 

 

 

Το 2012 ο τζίρος της εταιρείας ανήλθε σε 121 εκατ. ευρώ σημειώνοντας αύξηση 2% ενώ τα κέρδη προ φόρων παρέμειναν σταθερά και διαμορφώθηκαν στα 12,5 εκατ. ευρώ.

 

 

 

Το μερίδιο αγοράς της εταιρείας στα μπισκότα ανέρχεται σε 62,5% σε αξία και σε 62% σε όγκο.

 

 

 

Όπως αναφέρθηκε, τα αντίστοιχα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας ανέρχονται σε 12% σε όγκο και 8% σε αξία.

 

 

 

Στις φρυγανιές, το μερίδιο της εταιρείας Παπαδοπούλου ανέρχεται σε 30% σε όγκο και 32% σε αξία.

 

 

 

Αρκετά ικανοποιητικά κινούνται και οι μπάρες δημητριακών όπου ανά brand η εταιρεία κατέχει τη δεύτερη θέση.

 

 

 

INFO Photo: Ιωάννα Παπαδοπούλου, Πρόεδρος και Διευθύνουσα Σύμβουλος, Ε.Ι. Παπαδόπουλος Α.Ε

 

 

 

www.mywaypress.gr

Σχετικά Άρθρα