
Η PayPal είναι πλέον διαθέσιμη στα ελληνικά
Η PayPal προβαίνει στην τοπική γλωσσική προσαρμογή των υπηρεσιών της στην Ελλάδα
Η Ελλάδα ήταν μια από τις πρώτες χώρες στην Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη, όπου εγκαινιάζονται οι υπηρεσίες της PayPal στην τοπική γλώσσα
Από τότε που η PayPal – η παγκόσμια πλατφόρμα που παρέχει την online δυνατότητα για πληρωμές, αποστολή χρημάτων και αποδοχή πληρωμών – ξεκίνησε να προσφέρει τις υπηρεσίες της στην Ελλάδα, η εταιρεία έχει εισαγάγει μια σειρά από προϊόντα, λειτουργίες και χαρακτηριστικά στην αγορά αυτή, συμπεριλαμβανομένων της Προστασίας Αγοραστή και Πωλητή (Buyer and Seller protection) και την επέκταση της υπηρεσίας σε ψηφιακά αγαθά, την Κάλυψη Εξόδων Επιστροφής Παραγγελίας (Refunded Returns), το PayPal.Me και το One Touch. Εντούτοις, μέχρι πρόσφατα οι υπηρεσίες της PayPal δεν ήταν διαθέσιμες στους Έλληνες πελάτες στην τοπική γλώσσα. Αρχής γενομένης από σήμερα, το βασικό περιεχόμενο της ιστοσελίδας (εν συνεχεία, και της mobile εφαρμογής) της PayPal είναι πλέον διαθέσιμο στα ελληνικά.
Η τοπική γλωσσική προσαρμογή έχει σχεδιαστεί έτσι ώστε να κάνει την PayPal ακόμα πιο εύχρηστη για τους Έλληνες αγοραστές και πωλητές. Ωστόσο, για εκείνους που επιθυμούν να συνεχίσουν να κάνουν χρήση της PayPal στην αγγλική γλώσσα, υφίσταται η δυνατότητα της εν λόγω επιλογής.
‘’Στόχος μας είναι να κάνουμε ακόμα πιο εύχρηστες τις υπηρεσίες της PayPal. Παρακολουθούμε με τη δέουσα προσοχή τα σχόλια και τις παρατηρήσεις των πελατών μας και αντιλαμβανόμαστε πως, ανεξάρτητα από το γεγονός με πόση άνεση χειρίζονται οι χρήστες μας την αγγλική γλώσσα, η δυνατότητα πρόσβασης στο περιεχόμενό μας στην μητρική τους γλώσσα γίνεται δίχως άλλο μια ευκολότερη και γρηγορότερη διαδικασία. Με μεγάλη χαρά ανακοινώνουμε την ολοκλήρωση της πρώτης φάσης της μετάβασης στην τοπική γλώσσα στην Ελλάδα – με τις βασικές υπηρεσίες της PayPal να είναι τώρα διαθέσιμες στα ελληνικά’’ – δηλώνει ο Marcin Glogowski, General Manager της PayPal για την Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη. ‘’Επίσης, ελπίζουμε πως αυτό το βήμα θα βοηθήσει όσους δεν είχαν μέχρι πρότινος την ευκαιρία να αξιοποιήσουν τις υπηρεσίες της PayPal, να ξεκινήσουν τη χρήση τους στην τοπική γλώσσα και με τον τρόπο αυτόν να είναι σε θέση να αγοράζουν και να πωλούν αγαθά και υπηρεσίες, όπως επίσης και να στέλνουν χρήματα σε φίλους και συγγενείς με μεγαλύτερη άνεση και ασφάλεια.’’
Τι είδους αλλαγές ανακοινώνονται;
Οι χρήστες στην Ελλάδα θα διαθέτουν άμεση πρόσβαση στην τοπική ιστοσελίδα, και εν ευθέτω χρόνω και στην mobile εφαρμογή της PayPal, στην ελληνική γλώσσα. Η ενέργεια αυτή συμπεριλαμβάνει προσαρμογή στην τοπική γλώσσα των κάτωθι λειτουργιών και χαρακτηριστικών: δημιουργία λογαριασμού, διαχείριση πληρωμών και προσωπικού προφίλ, πληροφορίες σχετικά με το πως οι αγορές εκείνες που πληρούν τις προϋποθέσεις, δύνανται να παραμένουν καλυμμένες μέσω της Προστασίας Αγοραστή σε περίπτωση προβλήματος, καθώς και πώς να διεκδικήσουν την κάλυψη εξόδων επιστροφής παραγγελίας για όσες αγορές το δικαιούνται, απαντήσεις σε συχνά ερωτήματα, θέματα επικοινωνίας και marketing, καθώς και newsletters, τα οποία ανακοινώνουν νέες συνεργασίες και προσφορές σε εγχώρια και διεθνή ηλεκτρονικά καταστήματα. Το Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών (Customer Support) εξακολουθεί να διατίθεται αποκλειστικά στα αγγλικά, εντούτοις τα άρθρα του Προσωπικού Κέντρου Βοήθειας (self-help center) της PayPal είναι πλέον προσβάσιμα στην ελληνική γλώσσα για τους εγγεγραμμένους χρήστες.
Το γεγονός αυτό σημαίνει πως εκατομμύρια Έλληνες θα έχουν πλέον τη δυνατότητα να πραγματοποιήσουν αγορές και να πληρώσουν με μεγαλύτερη ευκολία και ταχύτητα, μέσω μιας από τις πιο αξιόπιστες, ασφαλείς και εύκολης στη χρήση μεθόδου ηλεκτρονικών πληρωμών στον κόσμο. Οι Έλληνες έμποροι, μάλιστα, θα μπορούν τώρα να εκδίδουν τιμολόγια στα ελληνικά και να βλέπουν στην τοπική γλώσσα όλες τις απαραίτητες πληροφορίες που σχετίζονται με τον λογαριασμό τους
Η PayPal είναι εδώ και χρόνια ιδιαίτερα δημοφιλής στην Ελλάδα, μια βασική για την εταιρεία αγορά στην περιοχή της Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης. Σύμφωνα με στοιχεία της PayPal, οι ελληνικές εταιρείες είναι ενεργές στην διαδικτυακή πώληση σε χώρες όπως η Μεγάλη Βρετανία, οι ΗΠΑ, η Γερμανία, η Αυστραλία και η Γαλλία. Οι Έλληνες e-shoppers είναι εξίσου δραστήριοι online. Σύμφωνα με την έρευνα IPSOS για τις διασυνοριακές πωλήσεις1, εκτός από τα τοπικά ηλεκτρονικά καταστήματα, αγοράζουν κυρίως από την Μεγάλη Βρετανία (33%), την Κίνα (33%), τις ΗΠΑ (20%), τη Γερμανία (16%) και την Ιταλία (7%), ενώ οι κυριότερες κατηγορίες είναι τα είδη ένδυσης, υπόδησης και τα αξεσουάρ, καθώς και τα ηλεκτρονικά είδη ευρείας κατανάλωσης και οι ταξιδιωτικές υπηρεσίες.
info
Σχετικά με την PayPal
Η PayPal είναι μια ανοιχτή πλατφόρμα ψηφιακών πληρωμών, η οποία – μέσω ενός συνδυασμού τεχνολογικής καινοτομίας και στρατηγικών συνεργασιών – δημιουργεί τους βέλτιστους τρόπους διαχείρισης και κίνησης χρημάτων, και προσφέρει ποικιλία επιλογών και ευελιξία, κατά τη διαδικασία αποστολής και αποδοχής πληρωμών.
Τα πλέον ισχυρά εμπορικά πλεονεκτήματα της PayPal αποτελούν η απλή διαδικασία και η ασφάλεια των πληρωμών. Για την πραγματοποίηση μιας συναλλαγής, ο καταναλωτής χρειάζεται απλώς και μόνο να συνδεθεί στο λογαριασμό του, δεν υπάρχει λόγος να μοιραστεί τα τραπεζικά δεδομένα του ή τον αριθμό της κάρτας του – τόσο εύκολα, οπότε η άνεση, η ασφάλεια και η ταχύτητα των ψηφιακών πληρωμών δημιουργούν μια σειρά από εντελώς νέες επιχειρηματικές ευκαιρίες για όλους εκείνους που έχουν πάθος και όραμα, ασχέτως με το που βρίσκονται. Με 237 εκατομμύρια ενεργούς λογαριασμούς πελατών, η PayPal αποτελεί μία από τις πιο δημοφιλείς διεθνείς πλατφόρμες πληρωμών, η οποία στηρίζει σε επιχειρηματικό επίπεδο τόσο τους καταναλωτές όσο και τους εμπόρους.
Οι υπηρεσίες της PayPal με τη μεγαλύτερη ζήτηση είναι οι ακόλουθες:
- Προστασία Αγοραστή[1] – Εάν ένα προϊόν που αγοράσατε online δεν φτάσει στον προορισμό του, ή δεν είναι σύμφωνο με την περιγραφή του πωλητή, εφόσον πληροί τις προϋποθέσεις, η Προστασία Αγοραστή (Buyer Protection) της PayPal δύναται να σας αποζημιώσει για το συνολικό κόστος του εν λόγω είδους, συν τα μεταφορικά.
- Προστασία Πωλητή – Εάν ο πωλητής έλαβε μία μη εγκεκριμένη πληρωμή ή ένας αγοραστής ισχυρίζεται ότι δεν παρέλαβε ποτέ το προϊόν της παραγγελίας του, η Προστασία Πωλητή (Seller Protection) που παρέχουμε είναι σε θέση να σας βοηθήσει να λάβετε πίσω το συνολικό κόστος μιας πληρωμής που πληροί τις προϋποθέσεις και υπόκειται σε αξίωση, την επιστροφή πληρωμής ή τον αντιλογισμό της χρέωσης και να αποποιηθείτε το κόστος πίστωσης του ποσού, σε κάθε εφαρμόσιμη περίπτωση.
- Κάλυψη Εξόδων Επιστροφής Παραγγελίας[2] – Εάν το προϊόν μιας αγοράς δεν αντιστοιχεί ακριβώς σε αυτό που περιμένατε την στιγμή της παραλαβής του, έχουμε τη δυνατότητα να σας αποζημιώσουμε για τα μεταφορικά κόστη της εν λόγω επιστροφής.
- Paypal.me[3] – η υπηρεσία επιτρέπει τη δημιουργία ενός σύντομου συνδέσμου που μπορεί να κοινοποιηθεί πανεύκολα για την αποδοχή πληρωμών. Δύναται να είναι το όνομα ενός προσώπου ή μιας επιχείρησης.
- One Touch[4] – η υπηρεσία διευκολύνει τον έλεγχο εφαρμογών και ιστοσελίδων εμπόρων χωρίς την υποχρέωση εισαγωγής ουδεμίας πληροφορίας σχετικής με πληρωμές, μεταφορές, χρεώσεις, κωδικό πρόσβασης και σύνδεσης login, άπαξ και έχουν ενεργοποιηθεί (διάρκεια έως και 6 μήνες).
- PayPal mobile app[5] – με την mobile εφαρμογή, μπορείτε να στέλνετε και δέχεστε χρήματα από την άλλη άκρη του τραπεζιού ή την κάθε γωνιά του κόσμου, προς χρήστες λογαριασμού της PayPal, κάνοντας απλώς χρήση του τηλεφώνου ή της ηλεκτρονικής τους διεύθυνσης.
Ως ηγέτης στην χρηματοοικονομική καινοτομία και τεχνολογική επιχειρηματικότητα (FinTech), αποστολή της PayPal είναι να παρέχει απλές, οικονομικά προσιτές, ασφαλείς και αξιόπιστες χρηματοπιστωτικές υπηρεσίες και ψηφιακές πληρωμές, οι οποίες διευκολύνουν και στηρίζουν τις ελπίδες, τα όνειρα και τις φιλοδοξίες εκατομμυρίων ανθρώπων σε ολόκληρο τον κόσμο.
Σύντομο Ιστορικό
1998 – Ο Max Levchin και ο Thiel ιδρύουν την start-up Confinity
1999 – Η PayPal ανάγεται επίσημα ως κυριολεκτικά μία από τις πρώτες εταιρείες FinTech, προτού καν επινοηθεί ο εν λόγω όρος. Εάν ανατρέξουμε στο 1999, όταν συστάθηκε η PayPal, μπορούμε να καταλάβουμε γιατί οι online πληρωμές αποτέλεσαν όντως μια ρηξικέλευθη καινοτόμα πρωτοβουλία. Την εποχή εκείνη, οι πληρωμές σας για μια online συναλλαγή απαιτούσαν αρκετές ημέρες για την εκτέλεσή τους. Λανσάραμε ένα προϊόν που άλλαξε ριζικά την αγορά. Παρείχαμε επιβεβαίωση σε πραγματικό χρόνο για την επικύρωση ή μη μιας πληρωμής. Τότε ξεκίνησαν όλα.
2004 – Τα έσοδα της PayPal ξεπερνούν το 1 δισεκατομμύριο δολάρια.
2009 – Η PayPal διατίθεται σε 25 νομίσματα.
2011 – Ορόσημο των 100 εκατομμυρίων χρηστών
2014 – Η PayPal είναι διαθέσιμη σε 200+ αγορές
Βασικά στοιχεία και αριθμοί
- 237 εκατομμύρια ενεργοί λογαριασμοί πελατών της PayPal
- Η PayPal είναι διαθέσιμη σε πάνω από 200 αγορές ανά τον κόσμο
- Η PayPal παρέχει τη δυνατότητα σε καταναλωτές και εμπόρους να λάβουν χρήματα σε πάνω από 100 νομίσματα, να κάνουν αναλήψεις κεφαλαίων σε 56 νομίσματα και να διατηρούν χρηματικά υπόλοιπα στον PayPalλογαριασμό τους σε 25 νομίσματα.
- Οι διασυνοριακές συναλλαγές της PayPal καλύπτουν πάνω από 000 διεθνείς εμπορικούς διαδρόμους, 45 κάθετες αγορές και 25 νομίσματα, με το 60% κατά προσέγγιση των συναλλαγών να εκτελούνται ανάμεσα σε χώρες εκτός των ΗΠΑ.
- Η PayPal έχει διεκπεραιώσει συναλλαγές αξίας 155 δισ. δολαρίων σε Όγκο Πληρωμών μέσω Κινητών (Mobile Payment Volume) το 2017 (αύξηση 52%YoY)
- Η PayPal ολοκλήρωσε το οικονομικό έτος 2017 με 8 εκατομμύρια ενεργούς λογαριασμούς εμπόρων παρέχοντας την υπηρεσία One Touch σε 80 εκατομμύρια ενεργούς λογαριασμούς καταναλωτών στο σύνολο των αγορών της PayPal. (Χρονικό διάστημα: Έτος 2017· Πηγή: PayPal)
Σχετικά με την PayPal
Τροφοδοτούμενη από την θεμελιώδη πεποίθηση πως η πρόσβαση σε χρηματοοικονομικές υπηρεσίες δημιουργεί ευκαιρίες, η PayPal (Nasdaq: PYPL) επικεντρώνεται στον εκδημοκρατισμό των χρηματοοικονομικών υπηρεσιών και την ενδυνάμωση των ιδιωτών και των επιχειρήσεων, προκειμένου τόσο να ενταχθούν όσο και να ευδοκιμήσουν στην παγκόσμια οικονομία. Η ανοιχτή ψηφιακή μας πλατφόρμα πληρωμών παρέχει στους 237 εκατομμύρια ενεργούς λογαριασμούς πελατών της PayPal την εμπιστοσύνη να συνδεθούν και να πραγματοποιήσουν συναλλαγές με νέους και ισχυρούς τρόπους, είτε online, μέσω κινητής συσκευής, εφαρμογής ή δια ζώσης. Μέσω ενός συνδυασμού τεχνολογικής καινοτομίας και στρατηγικών συνεργασιών, η PayPal δημιουργεί καλύτερους τρόπους για την διαχείριση και μεταφορά χρημάτων και προσφέρει επιλογές και ευελιξία κατά την αποστολή και λήψη πληρωμών και αποπληρωμών. Διαθέσιμη σε πάνω από 200 αγορές ανά τον κόσμο, η πλατφόρμα της PayPal, συμπεριλαμβανομένων των Braintree, Venmo και Xoom, επιτρέπει σε καταναλωτές και εμπόρους να λαμβάνουν χρήματα σε τουλάχιστον 100 νομίσματα, να κάνουν αναλήψεις κεφαλαίων σε 56 νομίσματα και να διατηρούν χρηματικά υπόλοιπα στον PayPal λογαριασμό τους σε 25 νομίσματα.
Για περισσότερες πληροφορίες για την PayPal, επισκεφθείτε την ιστοσελίδα https://www.paypal.com/about.
Για πληροφορίες οικονομικού περιεχομένου σχετικά με την PayPal, επισκεφθείτε τον ιστότοπο https://investor.paypal-corp.com.
[1] PayPal – Buyer Protection, https://www.youtube.com/watch?v=AWaWyq5N4_A
[2] PayPal – Refunded Returns, https://www.youtube.com/watch?v=Y_jkkL7THPk
[3] PayPal.Me: Get Paid Faster and Easier with a Personalized Link, https://www.youtube.com/watch?v=3EjDMDpRdok
[4] PayPal One Touch Demo, https://www.youtube.com/watch?v=qnDLl1MtU3w
[5] How to send mobile payments (PayPal), https://www.youtube.com/watch?v=M9lbTxgcg2U