Ισχυρή λειτουργική δραστηριότητα σε όλες τις αγορές της FF Group

• Τζώρτζης Κουτσολιούτσος: «Όλες οι επιχειρηματικές δραστηριότητες του Ομίλου παρουσίασαν σημαντική ενίσχυση των οικονομικών μεγεθών τους»

 
Η FF Group ανακοίνωσε τα αποτελέσματα α’ εξαμήνου 2015, σύμφωνα με τα οποία:

Όλοι οι Επιχειρηματικοί Τομείς του Ομίλου εξακολουθούν να παρουσιάζουν ισχυρή λειτουργική δραστηριότητα σε όλες τις αγορές που ο Όμιλος δραστηριοποιείται.

Ο Ενοποιημένος κύκλος εργασιών για το α’ εξάμηνο του 2015 ανήλθε στο ποσό των € 594,3 εκατ. σε σχέση με € 479,0 εκατ. την αντίστοιχη περίοδο του 2014 αυξημένες κατά 24,1%.

– Η βελτιωμένη λειτουργική δραστηριότητα σε όλους τους επιχειρηματικούς τομείς του Ομίλου οδήγησε σε αύξηση της λειτουργικής κερδοφορίας που στο α’ εξάμηνο του 2015 ανήλθε σε € 113,2 εκατ. σε σχέση με € 106,5 εκατ. την αντίστοιχη περίοδο του 2014, μια αύξηση της τάξης του 6,2%.

-Το ενοποιημένο EBITDA ανήλθε σε € 128,1 εκατ., αυξημένο κατά 10,0%. Τα καθαρά ενοποιημένα κέρδη μετά από φόρους ανήλθαν σε € 73,2 εκατ.

 
Οικονομικά στοιχεία α’ εξαμήνου 2015

Οι Πωλήσεις ανήλθαν στα € 594,3 εκατ.

– Το μικτά κέρδη ανήλθαν σε € 278,2 εκατ.

-Τα λειτουργικά κέρδη ανήλθαν σε € 113,2 εκατ.,

-Τα Καθαρά Κέρδη μετά από φόρους ανήλθαν σε € 73,2 εκατ.

– Τέλος, το EBITDA ανήλθε σε €128,1 εκατ.

 
Πωλήσεις ανά τομέα δραστηριότητας

Όλοι οι επιχειρηματικοί τομείς του Ομίλου παρουσίασαν ισχυρή λειτουργική δραστηριότητα. Πιο συγκεκριμένα:

-Ο κύκλος εργασιών του τομέα κόσμημα, ρολόι, αξεσουάρ αυξήθηκε κατά 23,4% και ανήλθε σε € 437,3 εκατ. To EBITDA του τομέα ανήλθε σε € 117,4 εκατ. συγκρινόμενο με € 104,2 εκατ. την αντίστοιχη περίοδο του 2014, μια αύξηση της τάξης του 12,6%.

-Ο κύκλος εργασιών του τομέα των πολυκαταστημάτων αυξήθηκε κατά 16,3% και ανήλθε σε € 78,3 εκατ. Το EBITDA του τομέα ανήλθε σε € 6,0 εκατ. σε σχέση με € 5,1 εκατ. την αντίστοιχη περίοδο του 2014.

-Ο κύκλος εργασιών του τομέα χονδρικής/λιανικής ένδυσης και υπόδησης αυξήθηκε κατά 37,3% και ανήλθε σε €78,7 εκατ. Το EBITDA του τομέα ανήλθε σε €4,8 εκατ. συγκρινόμενο με €7,2 εκατ. την αντίστοιχη περίοδο του 2014.

Ο κ. Τζώρτζης Κουτσολιούτσος, Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου FF Group σημείωσε : “Κατά την διάρκεια του Α’ Εξαμήνου του 2015 όλες οι επιχειρηματικές δραστηριότητες του Ομίλου παρουσίασαν σημαντική ενίσχυση των οικονομικών μεγεθών τους. Οι αγορές στις οποίες δραστηριοποιούμαστε αντιμετωπίζουν σημαντικές προκλήσεις και το διεθνές περιβάλλον παρουσιάζει διαρκώς αυξανόμενη μεταβλητότητα. Καθ΄ όλη την διάρκεια της εν λόγω περιόδου παραμείναμε ιδιαίτερα προσεκτικοί και λάβαμε τα απαραίτητα εκείνα μέτρα ώστε να διασφαλίσουμε την ρευστότητα του Ομίλου καθώς και την απρόσκοπτη συνέχεια των επιχειρηματικών δραστηριοτήτων μας υπό αυτές τις αντίξοες συνθήκες. Αν και είναι δύσκολο να προβλεφθεί η βραχυπρόθεσμη εξέλιξη του περιβάλλοντος, παραμένουμε προσηλωμένοι στο στόχο μας που είναι να συνεχίσουμε να οδηγούμε τον Όμιλο με ασφάλεια, προσαρμόζοντας έγκαιρα το επιχειρηματικό μας μοντέλο και τις δραστηριότητες όπου αυτό απαιτείται, με σκοπό την επίτευξη των επιχειρηματικών μας στόχων».

 
INFO

O Όμιλος FOLLI FOLLIE (FF Group), είναι μια ηγετική δύναμη στον κόσμο της μόδας που δραστηριοποιείται σε περισσότερες από 28 χώρες. Σχεδιάζει, παράγει και διανέμει σε παγκόσμιο επίπεδο ιδιόκτητες μάρκες, τη Folli Follie και τη βραβευμένη βρετανική εταιρεία κοσμημάτων, Links of London. Ο Όμιλος έχει στρατηγική συμμετοχή στον τομέα της ταξιδιωτικής λιανικής (travel retail) παγκοσμίως μέσω της Dufry AG – και ταυτόχρονα διατηρεί μια δυναμική παρουσία στο χώρο λιανικής και χονδρικής πώλησης επώνυμων μαρκών στην ελληνική αγορά, αλλά και στην αγορά των Βαλκανίων. Μέσα στο 2014 ο τομέας αυτός διεθνοποιήθηκε περαιτέρω με την εξαγορά της Juicy Couture Europe Limited και την αντιπροσώπευση της μάρκας στην ηπειρωτική Ευρώπη. Τα Attica πολυκαταστήματα, τα πολυκαταστήματα Factory Outlet αποτελούν τα μεγαλύτερα ιδιόκτητα κανάλια διανομής και σημεία λιανικής πώλησης του Ομίλου στην Ελλάδα ενώ μάρκες όπως Ermenegildo Zegna, Juicy Couture, Guess, Calvin Klein, Nike, Converse, Samsonite, G-Star ανήκουν στο χαρτοφυλάκιο του Ομίλου. Με το εντυπωσιακό αυτό χαρτοφυλάκιο και τη τρίπτυχη δομή, ο Όμιλος FOLLI FOLLIE καλύπτει τις ανάγκες του σύγχρονου καταναλωτή με προϊόντα για όλες τις ηλικίες. Ο Όμιλος FOLLI FOLLIE δημιουργεί μόδα σε παγκόσμιο επίπεδο, διαθέτει εδραιωμένη παρουσία με πάνω από 950 σημεία πώλησης παγκοσμίως και απασχολεί περισσότερα από 4.900 άτομα ανά τον κόσμο.

Σχετικά Άρθρα